AndroidHealthClinic

Tour de France Topic 2012

Mollema, Westra en Ruijgh afgestapt...

was zeer mooi, op het einde echt vergeten dat ik nog naar de winkel moest...

Ben blij dat Voeckler naar de klote is, wat een kwijlzak is me dat.

was zeer mooi, op het einde echt vergeten dat ik nog naar de winkel moest...

Ben blij dat Voeckler naar de klote is, wat een kwijlzak is me dat.

Zal Voeckler aan de reet roesten, die heeft een rit binnen gehaald en gelet op zijn voorbereiding is dat al heel netjes. Dat ploeggenoot Rolland een rit pakt maakt het er voor Europcar en dus ook Voeckler alleen maar mooier op.

Europcar met een budget van 6,5 miljoen. Nu al 2 jaar op rij smaakmaker in de Tour.

Zal Voeckler aan de reet roesten, die heeft een rit binnen gehaald en gelet op zijn voorbereiding is dat al heel netjes. Dat ploeggenoot Rolland een rit pakt maakt het er voor Europcar en dus ook Voeckler alleen maar mooier op.

Bolletjestrui compleet kwijt, dus niet zo'n topdag...

Geweldige rit!

Hoop dat Froom voor eigen gewin mag gaan in volgende etappes. Maar zal wel niet :(

Al wordt hij stijf laatste, Voeckler zijn Tour is al dik geslaagd.

Gesink ook afgestapt.

Wat een dag eehhh Vacansoleil 3 eruit en van Rabo vandaag ook 3.

Rabo is nog met 4, wordt stil aan de eettafel.

Mooie rit verder en zo ziet men maar hoe simpel tot op heden de Tour relatief was. Ze vallen nu tegelijk uit de top (Zubeldia, Menchov, Monfort). Alle respect voor Evans, slechte benen/dag en gewoon aanvallen en zien waar het schip strand. Geen gezeur over een 2e plek maar aanvallen voor 1 of kapot gaan.

Sky goed gereden maar op een moment vlogen ze er heel snel af, jammer dat er morgen geen dikke bergetappe is want dan had Sky het weleens zwaar kunnen hebben.

Gesink eruit en gaat voor de Vuelta, zei die. Met 10 (geloof ik) bergaankomsten.

Laatst bewerkt:
Had je verwacht dat Rogers, Hagen, Porte etc allemaal vooraan zouden finishen? :p

Had je verwacht dat Rogers, Hagen, Porte etc allemaal vooraan zouden finishen? :p

Nee dat zeker niet ehhe maar ik snap niet waarom er vanaf de start niet een iets grotere naam met de ontsnapping meeging.

Van Garderen moest met die kopgroep mee bijvoorbeeld dan worden die Sky's gedwongen om echt tempo te maken wat krachten kost.

gisteren nog 2 Nederlanders mee getrolled :roflol:

Het ging over onbekendere sympathieke renners in de tour, beide wielerfanaten, de een is een neef van Mollema. "Ja die Gesink vind ik ook wel zo een" :trollface:

als blikken konden doden :roflol:

Dat vandaag beide afgestapt zijn moet extra zuur zijn

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 21:04 ----------

Voeckler heeft nog kansen in het verloop van deze TDF, hij weet dat hij niet de vorm heeft om iedere dag van voren te zitten.

het gaat ook niet om zijn kwaliteiten, maar over dat b-film toneeltje dat hij steeds opvoerd.

Ik hou niet van mensen die niet echt zijn.

Laatst bewerkt:
Zou echt veel liever hebben dat Froome wint dan Wiggins. Wiggins had Froome gewoon moeten laten rijden, vind het maar zwak van Wiggins.

Zou echt veel liever hebben dat Froome wint dan Wiggins. Wiggins had Froome gewoon moeten laten rijden, vind het maar zwak van Wiggins.

net of het Wiggins is die dat beslist...

Het lag al sinds voor nieuwjaar vast dat Wiggins de kopman voor de tour ging zijn, Froome's tijd komt nog wel.

Ik hoop toch echt niet dat Wiggins deze tour gaat winnen, dan gun ik het Evans zelfs meer. Wel jammer dat C.Froome niet lekker mag doorrijden, want Froome rijdt Wiggins nog van de kop af als hij dat zou mogen (want hij wil het wel hoor).

Wat als Froome geen lekke band heeft in etappe 5 ofzo dan stond hij nu maar op 30 seconden (het verschil van de tijdrit) en was een faal moment van Wiggins genoeg om Froome tot kopman te maken net zoals in de Vuelta 2011.

http://www.youtube.com/watch?v=ulViOm2PqR8&feature=channel&list=UL

Froome mag niet harder van Wiggins en daardoor kon Cobo uitlopen en uiteindelijk winnen.

Maarja....Froome hoopt denk ik dat Wiggins ergens even breekt diep in zijn Keniaans hartje.

Wat als Froome geen lekke band heeft in etappe 5 ofzo dan stond hij nu maar op 30 seconden (het verschil van de tijdrit) en was een faal moment van Wiggins genoeg om Froome tot kopman te maken net zoals in de Vuelta 2011..

Helaas, zo werkt het niet in het wielrennen... knechten worden om commerciële belangen geofferd ten behoeve van hun kopman ... it's all about the money.... De renners zelf zijn slechts pionnen geworden in het spel van de ploegleiding en de sponsors..

Terug
Naar boven