AndroidHealthClinic

Tour de France Topic 2012

De Luxemburgse wielrenner Fränk Schleck denkt dat hij vergiftigd is. Dat liet de renner van RadioShack-Nissan-Trek weten in een reactie op zijn positieve dopingtest tijdens de Ronde van Frankrijk. .

Schleck stapte dinsdag uit de Tour nadat de internationale wielrenunie UCI hem had laten weten dat in zijn urine sporen zijn gevonden van een verboden vochtafdrijvend middel.

'Ik betwist dat ik een verboden stof heb genomen', aldus Schleck in een verklaring. 'Ik begrijp de uitslag van deze controle dan ook niet en laat een contra-expertise uitvoeren.'

'Als deze de uitslag van de eerste test bevestigt, dien ik een klacht in tegen een voor mij nog onbekend persoon voor vergiftiging.'
.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/6504...8/Frank-Schleck-Ik-moet-vergiftigd-zijn.dhtml

:roflol: Iemand vergiftigen met diuretica, lijkt me echt een steekhoudend verweer.

Als één van zijn begeleiders niet op heeft zitten letten, zoals Kuipers in de Avondetappe insinueerde - en ik vind dat nog best aannemelijk ook -, en hem de verkeerde middelen heeft gegeven, dan valt dat toch ook onder de noemer "vergifitiging"?
Ik vind t maar weer een rare zaak.

:roflol: komaan leer nu toch eens gewoon uitkomen als je in de fout bent gegaan ipv het op vervuilde supplementen of de schuld van de verzorger te steken..

Ach boeie, vandaag wordt in ieder geval genieten. Betaald Tour De France kijken, goodlife

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Km 53.5 - Col d'Aubisque (1 709 m) - 16.4 km climb to 7.1 % - Category H
Km 120.5 - Col du Tourmalet (2 115 m) - 19.0 km climb to 7.4 % - Category H
Km 150.5 - Col d'Aspin (1 489 m) - 12.4 km climb to 4.8 % - Category 1
Km 181.5 - Col de Peyresourde (1 569 m) - 9.5 km climb to 6.7 % - Category 1

mooie ritje om te zien - ga er eens rustig voor zitten

Plasje inleveren voor Voeckler, wtf doet die gast.

Vandenbroeck plaats 4

Alle respect voor Nibali en zijn pogingen, je moet er uiteraard wel de benen voor hebben. Mooi ook om zijn opwaartse lijn te zien in grote rondes....

Giro 19-11-3-2
Tour 20-7-?

Evans helaas tekort.

Hopelijk Jvdb MORGEN GOED..en dan kop over kop Wiggins aanvallen maar is wel erg sterk.

PROFIL.jpg

Morgen...

Laatst bewerkt:
Wiggins en Froome zijn te sterk om te kloppen. Zou wel leuker zijn als Nibali echt een minuut had kunnen pakken vandaag, maarja zit er niet in.

Wiggins en Froome zijn te sterk om te kloppen. Zou wel leuker zijn als Nibali echt een minuut had kunnen pakken vandaag, maarja zit er niet in.

Denk dat iedereen deze rit op zijn top zat. Grote probleem is dat de klimmetjes niet super steil zijn daardoor kan Wiggins/Froome vasthouden aan 1 tempo en dan kom je niet weg.

Als het echt steil wordt moet je echt kunnen klimmen en dan is Wiggins kwetsbaarder.

m.a.w nibali en vdb kunnen niet klimmen ? dit is geen tour voor klimmers dat weet toch iedereen

De laatste km's moeten mentaal wel pijnlijk geweest zijn voor Wiggins.

Omdat die wist dat die de Tour op zeker had gewonnen?

Froome was toch opnieuw duidelijk de betere. Mag je nog de tour winnen, als je zo wat belachelijk gemaakt wordt omdat je teamgenoot telkens moet wachten op jou omdat je niet mee kan lijkt me dat toch wel een bittere pil.

denk eerder dat die pil weinig smaak heeft hoor

Saaie k*t tour de france these days

Ik wil terug naar de tijd van Armstrong, Ullrich, Pantani en Beloki.

Dat was elke dag opnieuw genieten, nu is er geen k*t aan.

Moa, ja voor het klassement is het niet erg interessant, maar de bijzaken des te meer. Zoals gisteren, was toch een hele mooie rit.
Je moet ook van de ambiance genieten, zoals vandaag die naakte man die mee rende....??? Maar serieus, de ambiance is toch iets wat de Tour de Tour maakt & natuurlijk ook de natuur dr bij etc.

Dan zal er toch een hele lading doping geleverd moet worden aan alle ploegen. Dat geknal in de bergen met remmen in de bochten bergop ging natuurlijk ook nergens meer over. Zag pas nog oude beelden, gewoon lachwekkend hoe ze blijven rammen alsof ze op het vlakke rijden. Een Riis die op de Hautacam op het buitenblad rijdt, leuk om te zien maar vooral een sport wie het meeste durft te pakken voordat hij dood neervalt.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 19:17 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=UmkRTbY9Gys&feature=fvwrel

Dan gaan we eerst even sleuren alsof Cavendish naar de finish wordt gebracht, dan nemen we over en kijken rustig de concurrentie aan waarna al omkijkend we omhoog rijden alsof het een trainingsritje is. De 4de tijd ooit op de Alpe d'Huez in dat jaar (2001), alleen Pantani en Armstrong zelf reden ooit harder.

Terug
Naar boven