XXL Nutrition

Tour de France Topic 2012

Ik vind het alleen leuk als ze massaal op hun plaat gaan :D

Mollema wint morgen

nog even wachten op de bergen, kijken wie zijn neus aant venster steekt...Jelle Vanendert of jurgen van den broeck :popcorn:

[Link niet meer beschikbaar] LOL

Altijd Dries bij Tour du Jour is echt epic :D

Ik zag net nog even dat akkefietje van Kenny van Hummel met Cavendish.. hoop gedoe om niks (alsof iedereen Cavendish maar voorrang dient te geven. Maar wat wel indrukwekkend was was om te zoen dat Cavendish eerst 2 man voorbij moest laten gaan, vervolgens iedereen in haalt en tijdens die sprint ook nog de tijd heeft om even wat krachttermen aan Kenny te richten .. en dat allemaal in een (tussen)sprint.. Alsof de rest niet serieus aan het sprinten is.

Kenny heeft de afgelopen dagen al zijn krachten gespaard, hij sprint Cavendish er straks helemaal uit.

Akkefietje van Farrar met Veelers in de 5e was ook wel vermakelijk.. Farrar probeert Veelers van zijn lijn te drukken, valt, en wil vervolgens verhaal halen bij Veelers... Geez.. bekijk anders de beelden eerst zelf eens fool.

Wat een gek*t man elke dag massale valpartijen...

Wat een gek*t man elke dag massale valpartijen...

Het zal je maar gebeuren.. 1 valpartij en je klassement is weg.. daar train je dan een heel jaar voor. (Schleck bijvoorbeeld, niet dat ik die echt als titel-pretendent had staan, maar toch)

Hesjedal ook...

Het lijkt erop dat Gesink en kornuiten ook achterstand hebben opgelopen.
Poels eruit.

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jul 2012 om 16:58 ----------

Dit wordt wel een hele zwarte dag voor de Nederlandse renners in de Tour zo... Gesink, Mollema en Kruiswijk op achterstand.

noooo

Klein valpartijtje zeg , shitzooi

van Hummel jongens ik zeg het je!

Die Sagan kan er echt niks van man.

Het lijkt erop dat Gesink en kornuiten ook achterstand hebben opgelopen.
Poels eruit.

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jul 2012 om 16:58 ----------

Dit wordt wel een hele zwarte dag voor de Nederlandse renners in de Tour zo... Gesink, Mollema en Kruiswijk op achterstand.

Totaal naar de klote voor de Nederlanders, Poels overigens nog niet afgestapt. Mollemal gehavend, Gesink op een te kleine fiets op grotere achterstand.

Terug
Naar boven