- Waardering
- 2.745
In de wielren sport ? nee toch..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de wielren sport ? nee toch..
Voetbal ook ?In welke sport niet? They are all on the dark side!

Voetbal ook ?
Derksen naam Deax voor de wedstijd
maar dat is niet hetzelfde als de supps......
Dat feel als jong jochie die elke zomerdag aan de tv gekluisterd zat om naar zn held Lance te kijken die iedereen op een hoop reed
Dat gevoel komt nooit meer terug, tegenwoordig vind ik de TDF maar saai![]()
Iemand die houdt van koersen en altijd een paar etappes kleur geeft.... en valt hij op zn muil, kan enkel verbeteren. Snap niet dat iemand buiten Fransen voor die b-acteur blaaskaak kunnen supporteren.
Jens VoigtIemand die houdt van koersen en altijd een paar etappes kleur geeft.
Titi gaat er wel altijd voor itt de Nederlandse renners.
Yo jongens, een weddenschap.
In welke week, stapt Geesink af?
Ik denk zelf het begin van de 2e week
topprogramma! karl van nieuwkercke kan het als de beste verwoorden
3 weken lang gekluisterd zitten aan mijn tv, vooral als het weer wat tegen zit! Heb de Tour altijd al gevolgd, hopelijk is het met deze generatie beter gesteld dan de doping generatie en is de winnaar de echte winnaar.. Zelf ga ik als Belg zijnde voor Jurgen Van den Broeck supporteren die vorig jaar de tour mee domineerde maar ik denk wel eerder dat het een strijd zal worden tussen Froome en Contador..
3 weken lang gekluisterd zitten aan mijn tv, vooral als het weer wat tegen zit! Heb de Tour altijd al gevolgd, hopelijk is het met deze generatie beter gesteld dan de doping generatie en is de winnaar de echte winnaar.. Zelf ga ik als Belg zijnde voor Jurgen Van den Broeck supporteren die vorig jaar de tour mee domineerde maar ik denk wel eerder dat het een strijd zal worden tussen Froome en Contador..
Het gaat dit jaar echt een goede tour worden, dat hoop ik toch, want vorig jaar was veruit de slechtste die ik al ooit gezien heb. Maar nu met Contador en Froome. Ik ga toch voor Contador supporteren, ben geen fan van Sky.
Er zijn echter veel kandidaten, Evans, Van Garderen, Valverde, Rodriguez en ik hoop echt dat Schleck goed gaat zijn.
De tijdrit gaat wel belangrijk worden, maar 6 juli begint het echt!
Heb het niet kunnen kijken. Maar wat ik lees, een Jackass finale? Mollema gevallen?