MuscleMeat

Tour de France topic

Voetbal ook ?

Derksen naam Deax voor de wedstijd :D
maar dat is niet hetzelfde als de supps......

Wellicht niet allemaal maar er zullen er zeker bij zijn die het doen. Daarnaast zijn er volgens mij in het verleden weleens voetballers gepakt voor doping gebruik Davids voor nandrolon als ik het me goed herinner bijv.

De meeste topsporters gaan weleens met Anna bowlen.

Dat feel als jong jochie die elke zomerdag aan de tv gekluisterd zat om naar zn held Lance te kijken die iedereen op een hoop reed

Dat gevoel komt nooit meer terug, tegenwoordig vind ik de TDF maar saai :(

Saai omdat ze maar één 'cartouche' meer hebben, de gemiddeldes liggen lager. Minder Dope dus.

Overigens dit jaar in de 3e week Mont Ventoux, tijdrit & etappe met 2x A'dhuez.... Afwachtend koersen dus in de 2 eerste weken...

Hopelijk gaat Voeckler vlammen

... en valt hij op zn muil, kan enkel verbeteren. Snap niet dat iemand buiten Fransen voor die b-acteur blaaskaak kunnen supporteren.

Jens Voigt :heart: Iemand die houdt van koersen en altijd een paar etappes kleur geeft.

Ik ga in ieder geval onze groninger Mollema supporten. Toch mooi hoe hij altijd zit te stoempen op zijn fiets.

• Topic Starter Topic Starter
... en valt hij op zn muil, kan enkel verbeteren. Snap niet dat iemand buiten Fransen voor die b-acteur blaaskaak kunnen supporteren.

Jens Voigt :heart: Iemand die houdt van koersen en altijd een paar etappes kleur geeft.

Titi gaat er wel altijd voor itt de Nederlandse renners.

Titi gaat er wel altijd voor itt de Nederlandse renners.

Tot zijn spul aansloeg meestal zonder enig succes, was buiten 1 TDF in 2004 tot aan 2009/2010 meer een Hoogerland dan een succesvolle renner. Daarna werd hij wel succesvoller maar zijn er wel grote vraagtekens te zetten bij de stap die hij gemaakt heeft.

Verder wel een mooie renner natuurlijk, hij gaat er vol voor maar zijn progressie is wel enigszins verdacht.

Nederlandse wielrennen is verder k*t, het lachertje van het wielrennen eigenlijk. Zoveel wielrenners in profploegen en sinds 2005 geen TDF-etappe gewonnen en nog veel langer geleden dat een Nederlander een echte klassieker won. Wat dat betreft ligt het Franse wielrennen nog mijlen ver voor ook al is dat op de UCI-ranglijst amper te zien.

3 weken lang gekluisterd zitten aan mijn tv, vooral als het weer wat tegen zit! Heb de Tour altijd al gevolgd, hopelijk is het met deze generatie beter gesteld dan de doping generatie en is de winnaar de echte winnaar.. Zelf ga ik als Belg zijnde voor Jurgen Van den Broeck supporteren die vorig jaar de tour mee domineerde maar ik denk wel eerder dat het een strijd zal worden tussen Froome en Contador..

Yo jongens, een weddenschap.

In welke week, stapt Geesink af?

Ik denk zelf het begin van de 2e week

• Topic Starter Topic Starter
Mollema is kopman dus de druk is er af bij Gesink. Hij zal wel een prima tour rijden.

3 weken lang gekluisterd zitten aan mijn tv, vooral als het weer wat tegen zit! Heb de Tour altijd al gevolgd, hopelijk is het met deze generatie beter gesteld dan de doping generatie en is de winnaar de echte winnaar.. Zelf ga ik als Belg zijnde voor Jurgen Van den Broeck supporteren die vorig jaar de tour mee domineerde maar ik denk wel eerder dat het een strijd zal worden tussen Froome en Contador..

denk ik ook - misschien een goede vandenbroecke zou leuk zijn - sagan zal het groen wel pakken - ben ook benieuwd van tejay van garderen zal doen

---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 16:11 ----------

Het gaat dit jaar echt een goede tour worden, dat hoop ik toch, want vorig jaar was veruit de slechtste die ik al ooit gezien heb. Maar nu met Contador en Froome. Ik ga toch voor Contador supporteren, ben geen fan van Sky.
Er zijn echter veel kandidaten, Evans, Van Garderen, Valverde, Rodriguez en ik hoop echt dat Schleck goed gaat zijn.

De tijdrit gaat wel belangrijk worden, maar 6 juli begint het echt!

schleck gaat er keihard af gereden worden gezien zijn voorseizoen

Heb het niet kunnen kijken. Maar wat ik lees, een Jackass finale? Mollema gevallen?

Terug
Naar boven