Fitness Seller

Tour de France topic

Ik miste eigenlijk bouhani in de sprint - zat hij ook bij de valparfjj

Lol op Eurosport hadden ze het er net over dat ze Pantani wilden onderzoeken en als ze wat vinden een schorsing opleggen en z'n tour-zeges afnemen.
Ongelofelijk, zelfs onderzoek naar een dode

dat Oost-Vlaams accent komt er zelfs door in zijn Engels :roflol:

Oest-Vlaomingen unite! Eindelijk nog eens een vrolijke Vlaming ipv die arrogante k*twaal van een Gilbert, en deze kerel verdient het echt.

Gesink zei de voorste groep op de laatste klim bewust te hebben laten gaan. ''Als je niet voor het klassement gaat, maakt het niets uit. Dan kan je beter je krachten sparen, dan steeds aan te klampen. Natuurlijk win je het liefst elke koers, maar dat is op dit niveau niet mogelijk.''

Gesink al weg uit klassement maar zoals plan, beetje Mollema helpen en ergens een keer aanvallen.

Jan nog het geel en Sagan geklopt door Gerrans.

Lol op Eurosport hadden ze het er net over dat ze Pantani wilden onderzoeken en als ze wat vinden een schorsing opleggen en z'n tour-zeges afnemen.
Ongelofelijk, zelfs onderzoek naar een dode

Hebben ze al gedaan toch? Hoorde iig dat ook hij zijn zegens kwijt is

---------- Post toegevoegd 1 July 2013 om 22:15 ----------

Gesink al weg uit klassement maar zoals plan, beetje Mollema helpen en ergens een keer aanvallen.

Jan nog het geel en Sagan geklopt door Gerrans.

Hopelijk kan hij gaan voor een mooie dagwinst in een bergettape.

in de namiddag Tour de Farce, 's avonds Tour de Farce... en dan nog gepresenteerd door Karl Vannieuwkerke : armoe troef op tv deze maand :(

JvdB ligt eruit. Na zijn val gisteren. Hij is serieus de Gesink van Belgie, ook al 2 van de 4 jaar gevallen.
Maar in het Beslgische geval zijn er geen Mollema's die gelijk of zelfs beter kunnen dan Gesink.

Klote voor hem ik hoopte zo op een Vlaams-Nederlandse samenwerking in de bergen met ongeveer gelijkwaardige renners als Mollema en Broek tegen de echte kleppers.

Thomas de gendt kan nog wat klimmen

Morgen hopelijk wat ontsnappingen. Etappes als deze zijn alleen de laatste 30km interessant.

Ik mis de epic battles tussen Armstrong en Ullrich en co.

• Topic Starter Topic Starter
Nu moet het in de bergen tussen Froome en Contador gebeuren, lijkt mij.

Aardig ritje wel, je merkt serieus dat het niveauverschil binnen het peloton vergroot is, ook geen recuperatie meer via zware doping.

Hebben nog geen echte klim rit gehad en de verschillen zijn echt groot al. 1 Dag werken is de volgende dag serieus minder 'jus' in de benen voor velen. Alleen de sterksten en diegenen die goed herstellen kunnen steeds voor zitten.

Goede rit en morgen eerste bergrit.

Geweldige dag voor de Nederlanders.

Zo ontzettend hard gekoerst in het begin van de etappe!

Niet in vorm maar misschien wel in staat om wat uit te richten in een ontsnapping. Staat toch al op grote achterstand.

De gendt was mee in de ontsnapping maar helaas niet in vorm en moeten lossen op de pere sourdre, belooft een spannende etappe!

• Topic Starter Topic Starter
Leuk onderwerp nu bij Andere tijden sport :D

Terug
Naar boven