- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wel mooi dat de hele dopingdiscussie eigenlijk eenzwaar parallel vertoont met de bodybuilding wereld, waar iedereen die ook maar iets is flink aan de aas zit en dat ontkent niemand op dbb. maar in het wielrennen wat ook nog eens een grotere sport is zou (bijna) iedereen wel helemaal clean zijn?
als je bij bb zou gaan controleren zouden er alleen maar twijgjes op het podium staan, dan stelt het niks meer voor en dat lijkt mij de hoofdreden voor de organisatie om het maar toe te staan. in BB is het resultaat van doping gewoon zo overduidelijk fysiek zichtbaar dat je er niet omheen kan.Rare vergelijking. Bodybuilding is wel een heel andere 'sport' dan veel andere topsport he. Daar draait t alleen om uiterlijk en geldt doping blijkbaar (gezien de controle) niet als valsspelen.
Ook onzin. Het gebruik van doping vanaf de jaren 2000 a 2010 gaf ongeveer 3% meer vermogen.
Zoals ik al eerder zei, door innovaties en andere zaken worden er ook verbeteringen gerealiseerd.
Rare vergelijking. Bodybuilding is wel een heel andere 'sport' dan veel andere topsport he. Daar draait t alleen om uiterlijk en geldt doping blijkbaar (gezien de controle) niet als valsspelen.
Maakt niet uit, bij beide sporten "moet" je gebruiken om je te kunnen meten met concurrenten.
Echter, kan je het gebruik bij bb gewoon zien, in tegenstelling tot het wielrennen. Komt daar nog eens bij dat het vaak van die eerlijk ogende ideale schoonzonen lijken en je denkt al helemaal niet meer aan het woordje doping. Terwijl het in wezen een prima vergelijking is met een sport als bb.

Dat moet dus niet, in t huidige wielrennen. Ik zeg niet dat ze allemaal clean zijn, maar geloof wel dat er etappewinnaars zijn die dat zonder doping kunnen. En dat er genoeg clean op het hoogste niveau meedraaien, in de Tour de France of andere grote rondes en klassiekers.
oh ik dacht altijd dat al die mr olympia's aan de aas zaten, had ik het dus toch fout.
---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------
Ik geloof dit, ik geloof dat...
Het verleden heeft uitgewezen dat alle toppers die een rol van betekenis hebben in de tour altijd gebruikt hebben. Dat zijn feiten, waarom zou het met dezelfde belangen opeens niet meer zo zijn?
De mate van wantrouwen, pessimisme, negativisme en speculaties zijn realistischer (helaas).
Zie je duitsers ook nog aan voor moffe?
Is die gene die je vroeger op school peste, ook nog een kl***zak?

Het verleden dit het verleden dat.
Zie je duitsers ook nog aan voor moffe?
Is die gene die je vroeger op school peste, ook nog een kl***zak?
We leven nu!!
Hij gaat bekennen dat jij een kloontje bent