Lars035
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 282
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 11%
Gegroet mede buffels!
Heb besloten om toch maar is een blog te beginnen, zit al een tijd op dit forum maar nooit de motivatie gehad om een blog te beginnen. Maar te tijd is nu daar om er toch maar is aan te beginne voor eventuele feedback en omdat het leuk is om bij tehouden voor mezelf.
Heb 2 jaar rond gelopen met overstrekte kniebanden door meerdere rot smakken. Door veel fietsen en licht te trainen is me linker knie weer redelijk tot goed. Maar aangezien ik pas 2,5 jaar train en 2 jaar met rotte knie heb gelopen moet ik beginnen vanaf nul. Vandaag ook een log bijhouden als motivatie om me benen weer optimaal in me rooster te gooien.
Will me allround kracht verbeteren door rippetoe te gaan volgens. Alleen wil me hedendaagse schema niet opgeven omdat ik er zo lekker op groei.
Maar benen in dit schema er bij doen is op dit moment niet haalbaar ivm school en werk. Zou beteken dat ik 6 dagen per week, 1,5 uur per keer in de gym zou hangen.
bodystats:
19 jaar
2,5 trainen
Naturel
bodyfat: 12%
Gewicht: +/- 100Kg
Kracht stats:
Dl: 170kg 1 rep
Bp: 170kg 1 rep
Sq: 140Kg 1 rep
Actuele training schema:
Ma/Do
Borst:
Incline bp 12-10-8-6
Monsterset:
Incline bp, Incline cable flys, Incline dumbbell press 4x12
Benchpress 12-10-8-6
Monsterset:
Benchpress, Cable flys 4x12
Triceps:
Skull crushers: 4x12+5 negatieven met smallpress uitdrukken.
Rope pushdown: Dropset.
Schouders:
Militarypress: 12-10-8-6
Monsterset: Upright rowing, side raises 4x12
Post morgen andere dagen van me training anders word het in een keer zoveel.
Doelen:
juni 2012:
Bodyweight: 110kg 8%
Bench: 190
squat: 200+
Deadlift: 250+
Ja zijn hogen doelen, maar we gaan er gewoon voor!
Zonder dromen kom je ook nergens.
Heb besloten om toch maar is een blog te beginnen, zit al een tijd op dit forum maar nooit de motivatie gehad om een blog te beginnen. Maar te tijd is nu daar om er toch maar is aan te beginne voor eventuele feedback en omdat het leuk is om bij tehouden voor mezelf.
Heb 2 jaar rond gelopen met overstrekte kniebanden door meerdere rot smakken. Door veel fietsen en licht te trainen is me linker knie weer redelijk tot goed. Maar aangezien ik pas 2,5 jaar train en 2 jaar met rotte knie heb gelopen moet ik beginnen vanaf nul. Vandaag ook een log bijhouden als motivatie om me benen weer optimaal in me rooster te gooien.
Will me allround kracht verbeteren door rippetoe te gaan volgens. Alleen wil me hedendaagse schema niet opgeven omdat ik er zo lekker op groei.
Maar benen in dit schema er bij doen is op dit moment niet haalbaar ivm school en werk. Zou beteken dat ik 6 dagen per week, 1,5 uur per keer in de gym zou hangen.
bodystats:
19 jaar
2,5 trainen
Naturel
bodyfat: 12%
Gewicht: +/- 100Kg
Kracht stats:
Dl: 170kg 1 rep
Bp: 170kg 1 rep
Sq: 140Kg 1 rep
Actuele training schema:
Ma/Do
Borst:
Incline bp 12-10-8-6
Monsterset:
Incline bp, Incline cable flys, Incline dumbbell press 4x12
Benchpress 12-10-8-6
Monsterset:
Benchpress, Cable flys 4x12
Triceps:
Skull crushers: 4x12+5 negatieven met smallpress uitdrukken.
Rope pushdown: Dropset.
Schouders:
Militarypress: 12-10-8-6
Monsterset: Upright rowing, side raises 4x12
Post morgen andere dagen van me training anders word het in een keer zoveel.
Doelen:
juni 2012:
Bodyweight: 110kg 8%
Bench: 190
squat: 200+
Deadlift: 250+
Ja zijn hogen doelen, maar we gaan er gewoon voor!
Zonder dromen kom je ook nergens.
Laatst bewerkt:

Gekke verhoudingen van krachtstats
)