magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Welcome to the internet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat je foto's naar mij moet sturen voor een bevestiging. srs
Ik ben moderator maar ze zijn gewoon het plaatje vergeten zetten onder mijn naam.![]()
Hmm ga geen foto's sturen, je gelooft me maar anders pech (:

Dat je foto's naar mij moet sturen voor een bevestiging. srs
Ik ben moderator maar ze zijn gewoon het plaatje vergeten zetten onder mijn naam.![]()
Doe maar net als of ik ook 18 ben dan, als jullie me leeftijd niet zagen dachten jullie dat ik 18-20 jaar was haha. (hoor het heel vaak)
Ik denk dat 5 euro per persoon een mooie prijs is degene die lid zijn kunnen uiteraard gewoon met het pasje binnen komen en degene die een strippenkaart hebben kunnen kiezen wat ze het liefst hebben of via de strippenkaart of via de 5 euro p. p.
Wat is die 5 euro nu voor een meet man.Geef je korting voor studenten?, vind ik beetje veel om 1x ergens te trainen. moet ook nog reiskosten meerekenen.
Zullen we studenten 2,75,- doen ofzo? of 2,40 nog beter
Is er een mogelijkheid om alleen te eten en uit te gaan?
Is er een mogelijkheid om alleen te eten en uit te gaan?
Mooi moment om dit te bespreken en mijn voorkeur voor Rotterdam te bespreken. Dieaphi zal me in dit alles gelijk geven wat het uitgaan betreft
Geef je korting voor studenten?, vind ik beetje veel om 1x ergens te trainen. moet ook nog reiskosten meerekenen.
Zullen we studenten 2,75,- doen ofzo? of 2,40 nog beter

Diaephi geeft alles met een vagina gelijk
en de been train is een deal.
5 euro + reiskosten = 15 euro + eten = 30 euro + drinken = 10 euro + uitgaan = 50 euro.
kom je toch al op zo'n 110 euro. is veel wiet weet je