AndroidHealthClinic

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase)

Peiling Peiling Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Ik kan beter idd niet meegaan, jullie zijn allemaal toch wel wat ouder.
Maar veel plezier dan en eet smakelijk natuurlijk (:

Midden Nederland = MIDDEN Nederland. Alle reserve Belgen terug naar belgianbodydildoing.com !!!

• Like
Waarderingen: GPRO

Dat valt toch wel mee. Zijn er wel meer van rond de 18 volgens mij. We hebben allemaal dezelfde liefde voor krachtsport

Leeftijd maakt toch niks uit ? Gezellig wordt het toch wel. Op de vorige DBB meet waar ik heen ging was ik ook pas 17.
GetXXL maakte toch maar een grapje. Bovendien komt ie toch niet....

Midden Nederland = MIDDEN Nederland. Alle reserve Belgen terug naar belgianbodydildoing.com !!!

Ja komop anti's laat je horen!!
Nee maar komop dit kan toch niet, 40% kiest voor midden nl en skatermafkees kiest ineens eindhoven 100 km verderop
Voel je beter.. Stop een skater..

Leeftijd maakt toch niks uit ? Gezellig wordt het toch wel. Op de vorige DBB meet waar ik heen ging was ik ook pas 17.
GetXXL maakte toch maar een grapje. Bovendien komt ie toch niet....

Maar als sommige het liever niet willen, dan ga ik gewoon niet

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------

Voor zoveel man? Dacht het niet haha

He bosshog, als ik ga zou ik wel mee willen rijden misschien moet echt even kijken, woon in Bergen op zoom, kom jij langs waarschijnlijk!

Maar als sommige het liever niet willen, dan ga ik gewoon niet

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------

Voor zoveel man? Dacht het niet haha

Juist stoer als je komt ;)

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

He bosshog, als ik ga zou ik wel mee willen rijden misschien moet echt even kijken, woon in Bergen op zoom, kom jij langs waarschijnlijk!

Awkward silence in de auto...

Juist stoer als je komt ;)

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

Awkward silence in de auto...

Mij maakt het niet zo uit, maar ik snap jullie ook wel, jullie praten over heel andere dingen als mij teminste van wat ik altijd hoor in de sportschool

Mij maakt het niet zo uit, maar ik snap jullie ook wel, jullie praten over heel andere dingen als mij teminste van wat ik altijd hoor in de sportschool

Je kan toch ook alleen even komen eten, of alleen trainen je kan weggaan wanneer je wilt toch.

Hoop trouwens ook niet dat er alleen over anabole enzo gepraat gaat worden want dan draai ik een sticky en ga ik der van door

Je kan toch ook alleen even komen eten, of alleen trainen je kan weggaan wanneer je wilt toch.

Hoop trouwens ook niet dat er alleen over anabole enzo gepraat gaat worden want dan draai ik een sticky en ga ik der van door

Jaa dat wel, aangezien uitgaan het niet meer gaat worden met de nieuwe regeling.

Jup gewoon komen kim :) Laat ze maar lekker ouwehoeren .

Misschien doe je nog wat tips en trics op als je samen met iemand traint daar die je in de toekomst kan gebruiken.
Daarna lekker wat eten en uit gaan laten we aan de gekken over ... De gym roept de dag er na gewoon weer ;)

Terug
Naar boven