MuscleMeat

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase)

Peiling Peiling Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Gestemt met 'n t?

Haha ik had je ook ouder ingeschat op basis van je foto.. Van mij mag je komen, iedereen is welkom. Wel of niet toegelaten worden tot horeca is voor eigen risico natuurlijk.

Ja dat snap ik ook wel, ik kan makkelijk eerder gaan, woon niet zo ver van Eindhoven.

Door dat k*tkaartje zie ik pas hoe ver Eindhoven is vanaf mij en in wat voor uithoek van het land ik woon -_-
Waar ik vandaan moet komen staat net niet op de kaart :roflol:
Ja dat snap ik ook wel, ik kan makkelijk eerder gaan, woon niet zo ver van Eindhoven.
Mooi toch! Mee uitgaan is niet verplicht of zo. Gaat om de gezelligheid, vorige keer was ik er ook alleen om te trainen en eten, en dat was al erg vermakelijk :thumb:

Pas nou op Roxxel straks gaat Pleister tegen je blaffen dat je zeurt om de locatie

Altijd al eens bij Powerbase willen kijken en er zitten wel wat gast tussen die ik ken.

Kom zelf helemaal uit Vlissingen dan. Denk dat ik met de auto ga dus als er nog mensen zijn die mee willen rijden laat het even weten.

Anti's laat je horen!!!!
We laten ons niet onderdrukken!!

Terug
Naar boven