Dnies
Cool Novice
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt erop dat t sowieso in februari word (wat mijzelf ook t beste uitkomt)![]()
Gezellig dat er zoveel animo is! Wat betreft de lokatie weet ik nog niet precies en wil ik eigenlijk wat suggesties van jullie kant.
Dus wie ooh wie heeft er een mooie (hardcore) gym in de buurt (midden of oost NL) waar we kunnen trainen?
Mijn eigen gym is er in ieder geval niet geschikt voor. In verband met het vreten nadien heeft waarschijnlijk een iets grotere plaats wel de voorkeur (ook ivm de mensen die met OV komen).
Waalwijk. We hebben een sushi tent en een wok.Gezellig dat er zoveel animo is! Wat betreft de lokatie weet ik nog niet precies en wil ik eigenlijk wat suggesties van jullie kant.
Dus wie ooh wie heeft er een mooie (hardcore) gym in de buurt (midden of oost NL) waar we kunnen trainen?
Mijn eigen gym is er in ieder geval niet geschikt voor. In verband met het vreten nadien heeft waarschijnlijk een iets grotere plaats wel de voorkeur (ook ivm de mensen die met OV komen).
Misschien is mijn sportschool wel wat, is alleen wel in didam. Wat verder naar het oosten.
Weet ook niet hoeveel man er komt. Is niet al te groot. Verder weet ik niet of het überhaupt wel kan.
Als het zaterdag aan het eind van de middag is kan ik misschien wel aanwezig zijn.
Waalwijk. We hebben een sushi tent en een wok.
Groetjes.
Trainen kan in de gym waar ik train, als iedereen beetje carpoolt kunnen we daarna arnhem of nijmegen in gaan. Gym ligt 20 minuten rijden vanaf arnhem en 15 minuten rijden vanaf nijmegen. Kan altijd even met de eigenaar praten over de prijs van een losse les als veel animo is.
Alleen een oude website. Nieuwe is in de maak. Gewoon een lokale ''hardcore'' sportschool. Genoeg weights, 2 racks etc etc. Prijs zal wel niet veel zijn, helemaal niet in het weekend omdat hij normaal na 12 dichtgaat. Wellicht kan ik de sleutel vragen en kost het niks.Hebben jullie even wat websites van de gyms? Dan kunnen we met zijn allen eens kijken of het wat is.
Een mooie deal wat betreft de prijs met groepskorting is natuurlijk mooi.
Misschien wat minder midden Nederland maar ben ook wel benieuwd naar Hardcore gym Zwaar in almere
http://www.google.nl/#q=almere+zwaar+gym (zit op mijn werk, kan geen facebook links plakken en openen)