XXL Nutrition

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase)

Peiling Peiling Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Denk dat jij gewoon de knoop moet doorhakken marvin, jou topic! Anders blijven aan het discussiëren. Jij bepaald een gym en dan zien we wel wie er komt toch.

Klopt inderdaad. Als je naar ieders mening moet luisteren dan komt er nooit een meeting:p
Jullie hebben wel een punt, maar de lokals weten natuurlijk de beste gyms.

Anders geef ik nu even 4 plaatsen en zie ik van jullie graag de mogelijk heden tegemoet:

- Arnhem

- Eindhoven

- Nijmegen

- Utrecht

Voorkeur van mij op volgorde:
1. Eindhoven
2. Nijmegen
3. Arnhem
4. Utrecht

maybe in :D

Jullie hebben wel een punt, maar de lokals weten natuurlijk de beste gyms.

Anders geef ik nu even 4 plaatsen en zie ik van jullie graag de mogelijk heden tegemoet:

- Arnhem

- Eindhoven

- Nijmegen

- Utrecht

Of in Best, daar hebben ze ook een hardcore gym heb ik gehoord en ligt in de buurt van Eindhoven

Kan iemand bevestigen dat lm daar ook heen gaat.
dan skip ik bij voorbaat al........

Ik volg de enq wel...

Laatst bewerkt:
Wie is lm

Arnhem is wel fijn, mooie stad en dichtbij voor mij

Wat is de planning ? eindhoven is nog wel te doen voor mij.

Voorkeur van mij op volgorde:
1. Eindhoven
2. Nijmegen
3. Arnhem
4. Utrecht

Dit ongeveer.

Btw wat maak de gym eigenlijk uit , als je maar kunt squatten en DL'n is er verder geen props toch?
Of je moet van die hardk00r chains willen met roest enzo. :o

Dit ongeveer.

Btw wat maak de gym eigenlijk uit , als je maar kunt squatten en DL'n is er verder geen props toch?
Of je moet van die hardk00r chains willen met roest enzo. :o
Het moet wel een gym zijn waar ze het accepteren dat er 10+ dbb idioten komen trainen en stoer doen in stringer tanktops ;)

Dus geen health center waar je niet mag deadliften. Zelf heb ik weleens bij de Tim en Bob getraind in nijmegen en eindhoven zag er IMO ook goed uit..

Het moet wel een gym zijn waar ze het accepteren dat er 10+ dbb idioten komen trainen en stoer doen in stringer tanktops ;)

Dus geen health center waar je niet mag deadliften. Zelf heb ik weleens bij de Tim en Bob getraind in nijmegen en eindhoven zag er IMO ook goed uit..

10+dbb idioten krijgen ze toch niet zomaar buiten :p

Nijmegen vind ik ook nog wel te doen

ff bufffffff worden tot de meet
fuaark

Terug
Naar boven