Fitness Seller

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase)

Peiling Peiling Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Re: Train & vreet meet januari/februari 2014 (midden/oost Nederland)

Waarom niet terug in Hilversum? Was ideaal

Waalwijk. We hebben een sushi tent en een wok.

Groetjes.

Is toch onhandig om helemaal van Winschoten terug naar Waalwijk te gaan ? :s

---------- Toegevoegd om 10:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------

Owja, het is toch veel grappiger om met zijn alle in een Health Club te trainen ?

Re: Train & vreet meet januari/februari 2014 (midden/oost Nederland)

---------- Toegevoegd om 10:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------

Owja, het is toch veel grappiger om met zijn alle in een Health Club te trainen ?

Het zou grappiger zijn moest Eric jou bannen

Hilversum pff ****ing ver voor mij

Is hilversum nog midden nederland ja....

haha hilversum

1.5 uur vanaf hier met de trein, valt nog mee.

Niet Hilversum

Ja maar we eten sushi in Winschoten en trainen in Waalwijk

Hilversum ligt sowieso niet meer in midden of oost NL

Ja lach me kapot als de dumbells tot 10kg gaan.

Eindhoven lijkt me wel een gelegen plek met als ik het me goed herinner veel mogelijkheden, zal even checken.

Zijn er ook gyms die wat later trainen mogelijk maken? rond 3 uur beginnen of zo

• Topic Starter Topic Starter
Waar moeten we dan zoeken? Toch meer in de buurt van Arnhem/Nijmegen?

Nijmegen/Arnhem als het het oosten word inderdaad en midden zal dan 's-Hertogenbosch tot Utrecht ofzo ergens zijn. Maar in de buurt van Eindhoven is ook goed en groot imo, genoeg goeie gyms en eetmogelijkheden

Denk dat jij gewoon de knoop moet doorhakken marvin, jou topic! Anders blijven aan het discussiëren. Jij bepaald een gym en dan zien we wel wie er komt toch.

Denk dat jij gewoon de knoop moet doorhakken marvin, jou topic! Anders blijven aan het discussiëren. Jij bepaald een gym en dan zien we wel wie er komt toch.

Klopt inderdaad. Als je naar ieders mening moet luisteren dan komt er nooit een meeting:p

ik wacht de lokatie nog even af :p

Nijmegen/Arnhem als het het oosten word inderdaad en midden zal dan 's-Hertogenbosch tot Utrecht ofzo ergens zijn. Maar in de buurt van Eindhoven is ook goed en groot imo, genoeg goeie gyms en eetmogelijkheden

Arnhem/Nimma sounds good.

Ik ben erbij mannen

Terug
Naar boven