AndroidHealthClinic

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase)

Peiling Peiling Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
wat is er moeilijk aan BROOD HAM KAAS ???

Boeren smoske hebben ze in poppel bij 't kadeeke

Goesting kennen ze ook niet neem ik aan ? :roflol: dat gaat daar nog wat worden als er een groepje belgen gaat. Alleen ga ik srs niet.

Goesting kennen ze ook niet neem ik aan ? :roflol: dat gaat daar nog wat worden als er een groepje belgen gaat. Alleen ga ik srs niet.

:roflol: denk ik niet nee
Bospoeper zou ik ook niet zeggen, dan denken ze dat je in het bos gaat schijten :o

Ik zal je wel op de hoogte houden, maar ik beloof niets

Alle juicers ook maar oppassen, als jullie verdwalen en een paar min aan de wandel gaan sta je in Belgie en mag je pissen in een potje van de 'flikken' :rolleyes:

Goesting kent toch iedereen man, da's als je ergens zin in hebt. Ik heb goesting in coïtus! Alleen ben je daarna wel genaaid want het klinkt zo dom dat vrouwen vast weg lopen :P

Als 't je beter laat voelen leer ik wel wat Belgs Gxl1

Goesting kent toch iedereen man, da's als je ergens zin in hebt. Ik heb goesting in coïtus! Alleen ben je daarna wel genaaid want het klinkt zo dom dat vrouwen vast weg lopen :P

Als 't je beter laat voelen leer ik wel wat Belgs Gxl1

Ik wil echt niet de plaatselijke attractie zijn tijdens het eten :roflol: Haha ik dacht echt dat goesting iets was dat jullie niet zouden kennen.

Dude ik kom uit het oosterse deel van het Oosten, denk dat jij mij net zo moeilijk verstaat als andersom. Who cares, Brabanders praten ook dom en dan hebben we 't nog niet over lui uit Amsterdam of nog erger, Limburg/Friesland.

Dude ik kom uit het oosterse deel van het Oosten, denk dat jij mij net zo moeilijk verstaat als andersom. Who cares, Brabanders praten ook dom en dan hebben we 't nog niet over lui uit Amsterdam of nog erger, Limburg/Friesland.

Tjaah we zullen zien. Misschien massa sparen tot 2015 en met 120 kilo verschijnen ? :D

Net daarmee, die kennen zoizo de helft van de woorden niet die ik gebruik :roflol: Ik zou liever niet het aandachtspunt van de avond zijn door mijn vlaams :D

---------- Post added at 19:04 ---------- Previous post was at 19:03 ----------

Geen mede belgen geen gxl, **** dat.

Ik heb een paar maanden in het Duitstalig deel van belgië gewoond, maar dat telt zeker niet? :P
Waar ik woon worden best veel belgische woorden gebruikt.

Ik heb een paar maanden in het Duitstalig deel van belgië gewoond, maar dat telt zeker niet? :P
Waar ik woon worden best veel belgische woorden gebruikt.

Neem jij wel je vriendje mee btw? Anders moet je ze van je afslaan als ik het zo lees :cool:

Terug
Naar boven