- Waardering
- 118
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 12%
Als het maar stiekem is ! :s
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bij een meet is de ingesteldheid ook helemaal anders he dikke. Als ik train voor progressie moeten ze mij gewoon met rust latenTegen onbekende ben ik uiteraard altijd vriendelijk als ze me aanspreken.
Waar zijn die lelijke belgen hier ? Anders voel ik me te veel een buitenlander als ik kom. srs shit. Ik voel me niet graag bekeken.

Eens kijken zo...
Klopt..Al was West-Nederland gestemd dan ging het besluit alsnog naar Eindhoven![]()

Tuurlijk..gewoon rond 17:00 bij powerbase of rond 18:00 bij de wokIs er een mogelijkheid om alleen te eten en uit te gaan?

Cardio only is primaWie heeft het hier ooit over uitgaan gehad XD
---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------
Is het een probleem dat ik alleen maar cardio kom doen?

Gezellig toch!Ja dat snap ik ook wel, ik kan makkelijk eerder gaan, woon niet zo ver van Eindhoven.
Er zijn wat ideeen..nog niet heel concreet volgens mij
Gezellig man! ik zet je erbij in de OPAltijd al eens bij Powerbase willen kijken en er zitten wel wat gast tussen die ik ken.
Kom zelf helemaal uit Vlissingen dan. Denk dat ik met de auto ga dus als er nog mensen zijn die mee willen rijden laat het even weten.
Jawel..
Ik doe mijn best...wil je erbij

Ik probeer het bij te houden..maar er vallen vast af en toe mensen af of komen erbij. Ik zal tzt even verifieren wie er echt komen.
Super! Ik zet je erbij!
Waar zijn die lelijke belgen hier ? Anders voel ik me te veel een buitenlander als ik kom. srs shit. Ik voel me niet graag bekeken.
laatst in ehv vroeg ik 5x een red bull, die chick verstond me niet, dus vroeg ik maar 'een pintje'. Antwoordde ze met 'ow een pilsje' 
Brotip: plat water kennen ze niet en let op met wat je zegt of ze lachen. srs
Ik zou liever niet het aandachtspunt van de avond zijn door mijn vlaams 
Brotip: plat water kennen ze niet en let op met wat je zegt of ze lachen. srs
laatst in ehv vroeg ik 5x een red bull, die chick verstond me niet, dus vroeg ik maar 'een pintje'. Antwoordde ze met 'ow een pilsje'
![]()
Mooie dingen dit!Net daarmee, die kennen zoizo de helft van de woorden niet die ik gebruikIk zou liever niet het aandachtspunt van de avond zijn door mijn vlaams
---------- Post added at 19:04 ---------- Previous post was at 19:03 ----------
Geen mede belgen geen gxl, **** dat.
Net daarmee, die kennen zoizo de helft van de woorden niet die ik gebruikIk zou liever niet het aandachtspunt van de avond zijn door mijn vlaams
---------- Post added at 19:04 ---------- Previous post was at 19:03 ----------
Geen mede belgen geen gxl, **** dat.