Fitness Seller

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase)

Peiling Peiling Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Bij een meet is de ingesteldheid ook helemaal anders he dikke. Als ik train voor progressie moeten ze mij gewoon met rust laten :cool: Tegen onbekende ben ik uiteraard altijd vriendelijk als ze me aanspreken.

Hahaha zorg nou maar dat je er ook komt!

Welke belg neemt me mee ?:D Naft betaal ik wel. Anders ben ik te afhankelijk van de trein :s

Is lijst in OP up to date?

Waar zijn die lelijke belgen hier ? Anders voel ik me te veel een buitenlander als ik kom. srs shit. Ik voel me niet graag bekeken.

Badjas optie ?

• Topic Starter Topic Starter
Eens kijken zo...
Al was West-Nederland gestemd dan ging het besluit alsnog naar Eindhoven :trollface:
Klopt.. ;)
Is er een mogelijkheid om alleen te eten en uit te gaan?
Tuurlijk..gewoon rond 17:00 bij powerbase of rond 18:00 bij de wok ;)
Wie heeft het hier ooit over uitgaan gehad XD

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

Is het een probleem dat ik alleen maar cardio kom doen?
Cardio only is prima ;)
:o
Ja dat snap ik ook wel, ik kan makkelijk eerder gaan, woon niet zo ver van Eindhoven.
Gezellig toch!
Heb ik nu serieus iets gemist over dat uitgaan?
Er zijn wat ideeen..nog niet heel concreet volgens mij
Altijd al eens bij Powerbase willen kijken en er zitten wel wat gast tussen die ik ken.

Kom zelf helemaal uit Vlissingen dan. Denk dat ik met de auto ga dus als er nog mensen zijn die mee willen rijden laat het even weten.
Gezellig man! ik zet je erbij in de OP

wat is het nou... toch geen Eindhoven?
Jawel..
Ik doe mijn best...wil je erbij ;)
Zo ongeveer wel volgens mij..
Ik probeer het bij te houden..maar er vallen vast af en toe mensen af of komen erbij. Ik zal tzt even verifieren wie er echt komen.

Ik kan ook zeker mee (:

Stappen is prima maar dan wel tot 6 uur de volgende ochtend :)

Waar zijn die lelijke belgen hier ? Anders voel ik me te veel een buitenlander als ik kom. srs shit. Ik voel me niet graag bekeken.

Brotip: plat water kennen ze niet en let op met wat je zegt of ze lachen. srs

:roflol: laatst in ehv vroeg ik 5x een red bull, die chick verstond me niet, dus vroeg ik maar 'een pintje'. Antwoordde ze met 'ow een pilsje' :roflol:

Net daarmee, die kennen zoizo de helft van de woorden niet die ik gebruik :roflol: Ik zou liever niet het aandachtspunt van de avond zijn door mijn vlaams :D

---------- Post added at 19:04 ---------- Previous post was at 19:03 ----------

Geen mede belgen geen gxl, **** dat.

• Topic Starter Topic Starter

:roflol: laatst in ehv vroeg ik 5x een red bull, die chick verstond me niet, dus vroeg ik maar 'een pintje'. Antwoordde ze met 'ow een pilsje' :roflol:

Net daarmee, die kennen zoizo de helft van de woorden niet die ik gebruik :roflol: Ik zou liever niet het aandachtspunt van de avond zijn door mijn vlaams :D

Mooie dingen dit!:thumbs:

Héél misschien kom ik, maar weet het nog niet goed

En anders houden we onze eigen meet in antwerpen :cool:

Kennen ze kraantjeswater ? :roflol:

Terug
Naar boven