GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Je maakt maar een topic aan met een poll voor zuid Nederland, om hem vervolgens in Utrecht te houden.
Hè verdomme al die regels......
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je maakt maar een topic aan met een poll voor zuid Nederland, om hem vervolgens in Utrecht te houden.
Klopt, in best is ook een station. Trainingslocatie zit op ik gok 15 a 20 minuten lopen van het station.Best heeft ook een station volgens mij. is het niet slimmer daar uit te stappen als daar de trainingslocatie is?
Balen man, maar haal je eraf.
Dan kunnen er vast wat mensen even langs het station van Best rijden..Klopt, in best is ook een station. Trainingslocatie zit op ik gok 15 a 20 minuten lopen van het station.

Hmmz ben niet zo actief meer hier, maar lijkt me toch wel nice om deel te nemen. Hoe zit het met animo vanuit Friesland of stad Groningen?
Wordt de openingspost nog aangepast met de aanwezigheidslijst?
Misschien dat ik wel even kom..
Lijkt me tof als je komt..Hmmz ben niet zo actief meer hier, maar lijkt me toch wel nice om deel te nemen. Hoe zit het met animo vanuit Friesland of stad Groningen?
Ik zet je er bij!Wordt de openingspost nog aangepast met de aanwezigheidslijst?
Misschien dat ik wel even kom..
Zet ik jou er ook bij
Dat dus!

Zul ja altijd zien....blijven we straks met zijn tweeen overMarvin organiseert de eerste een meet en het word gelijk de grootste die DBB ooit heeft gehad![]()

Zul ja altijd zien....blijven we straks met zijn tweeen over![]()

Zul ja altijd zien....blijven we straks met zijn tweeen over![]()