MuscleMeat

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase)

Peiling Peiling Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
ik bedoel dat er mensen zijn die op meerdere data voor noord bv stemmen, die tel je bij elkaar op
Ja, als je goed telt dan is 'anders' in de meerderheid, toch?
Zucht.

Ik vond alleen die poll onzinnig aangezien het simpelweg niet onder Oost valt. Ook niet als je het positief bekijkt :o

Hoe dan ook, veel plezier met die meet.

Jezus zijn ze hier nog steeds aan het janken over de locatie :roflol:

Als de volgende meet gewoon een maand of mss 2 later in Utrecht gehouden wordt is iedereen weer blij toch?

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

Tja het is maar hoe positief je het bekijkt. Volgens mij woon jij niet veel verder van Eindhoven dan ik hoor, dus het is niet dat het voor mij om de hoek is.

Als het niet bij powerbase was geweest zou ik ook nooit aanwezig zijn.

Waar moet jij vandaan komen dan Eddine?

Ik kom mee trainen! eten not sure zit in contest prep dan

Ja, als je goed telt dan is 'anders' in de meerderheid, toch?
Zucht.

Ik vond alleen die poll onzinnig aangezien het simpelweg niet onder Oost valt. Ook niet als je het positief bekijkt :o

Hoe dan ook, veel plezier met die meet.

Juist! Veel plezier indd in dat k*t gehucht EHV :cool:

Waar is e-hero Pleister trouwens nu er meer mensen aan het b**chen zijn over de locatie ipv alleen ik?

Waar is e-hero Pleister trouwens nu er meer mensen aan het b**chen zijn over de locatie ipv alleen ik?

Hahahaha hij heeft medestanders gevonden :P Gewoon met maand of 2 Utrecht plannen, daar kan iedereen zon beetje komen. Arnhem/Nijmegen overigens nog steeds de voorkeur.

Hahahaha hij heeft medestanders gevonden :P Gewoon met maand of 2 Utrecht plannen, daar kan iedereen zon beetje komen. Arnhem/Nijmegen overigens nog steeds de voorkeur.

Bij die epic meets werd het aantal steeds kleiner omdat ze zo kort op elkaar liepen. Beter in April/Mei als het mooi weer is, kan je nog lekker terrasje pakken :cool: En dan ben ik weer beachboy zomer-ready jwz

Bij die epic meets werd het aantal steeds kleiner omdat ze zo kort op elkaar liepen. Beter in April/Mei als het mooi weer is, kan je nog lekker terrasje pakken :cool: En dan ben ik weer beachboy zomer-ready jwz

Waarom kom je mij haten mattie:cool:

Als die in Utrecht is ben ik de volgende keer ook van de partij, dusss start een topic en regel wat:D

Een maandje of 2 nadat de meet in Eindhoven is geweest ofzo, te kort op elkaar is k*t bro

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

:roflol: zuipen op de kermis is geen prive redenen :trollface:

En jij was een van de redenen waarom ik het vorige x in ehv had gedaan :sad:

Wat had je gedaan dan? Teveel gezopen ofwat:p

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

Ik raak het kwijt nu :)
Ik ga trainen :cool:

Aanwezig zijn is iets anders dan trainen he :trollface:

Ook goed, kom ik net uit m'n bulk, voel ik me ook niet meer zo klein. En april is het ook zo dus zo lang wachten is 't nie :p

Terug
Naar boven