Robbie1970
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 206
ik bedoel dat er mensen zijn die op meerdere data voor noord bv stemmen, die tel je bij elkaar op
Ik raak het kwijt nu

Ik ga trainen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik bedoel dat er mensen zijn die op meerdere data voor noord bv stemmen, die tel je bij elkaar op

Ja, als je goed telt dan is 'anders' in de meerderheid, toch?ik bedoel dat er mensen zijn die op meerdere data voor noord bv stemmen, die tel je bij elkaar op

Jezus zijn ze hier nog steeds aan het janken over de locatie![]()

?Tja het is maar hoe positief je het bekijkt. Volgens mij woon jij niet veel verder van Eindhoven dan ik hoor, dus het is niet dat het voor mij om de hoek is.
Als het niet bij powerbase was geweest zou ik ook nooit aanwezig zijn.
Ga er maar vanuit dat er 10 afhaken in de laatste week
Ik ben ook al eens afgehaakt om prive redenen
zuipen op de kermis is geen prive redenen 

Ik zet je erbij!Ik kom mee trainen! eten not sure zit in contest prep dan
En jij was een van de redenen waarom ik het vorige x in ehv had gedaan![]()

Ja, als je goed telt dan is 'anders' in de meerderheid, toch?
Zucht.
Ik vond alleen die poll onzinnig aangezien het simpelweg niet onder Oost valt. Ook niet als je het positief bekijkt
Hoe dan ook, veel plezier met die meet.

Juist! Veel plezier indd in dat k*t gehucht EHV
Waar is e-hero Pleister trouwens nu er meer mensen aan het b**chen zijn over de locatie ipv alleen ik?
Gewoon met maand of 2 Utrecht plannen, daar kan iedereen zon beetje komen. Arnhem/Nijmegen overigens nog steeds de voorkeur.Hahahaha hij heeft medestanders gevondenGewoon met maand of 2 Utrecht plannen, daar kan iedereen zon beetje komen. Arnhem/Nijmegen overigens nog steeds de voorkeur.
En dan ben ik weer beachboy zomer-ready jwzJuist! Veel plezier indd in dat k*t gehucht EHV
Waar is e-hero Pleister trouwens nu er meer mensen aan het b**chen zijn over de locatie ipv alleen ik?
Bij die epic meets werd het aantal steeds kleiner omdat ze zo kort op elkaar liepen. Beter in April/Mei als het mooi weer is, kan je nog lekker terrasje pakkenEn dan ben ik weer beachboy zomer-ready jwz

Hahahaha hij heeft medestanders gevondenGewoon met maand of 2 Utrecht plannen, daar kan iedereen zon beetje komen. Arnhem/Nijmegen overigens nog steeds de voorkeur.
En jij was een van de redenen waarom ik het vorige x in ehv had gedaan![]()

Bij die epic meets werd het aantal steeds kleiner omdat ze zo kort op elkaar liepen. Beter in April/Mei als het mooi weer is, kan je nog lekker terrasje pakkenEn dan ben ik weer beachboy zomer-ready jwz

Waarom kom je mij haten mattie
Als die in Utrecht is ben ik de volgende keer ook van de partij, dusss start een topic en regel wat![]()
We doen samen een setje bicep curlen en dan is alles weer goedOmdat je stoer kwam doen ahhh sahbi
http://solitaireparadox.files.wordpress.com/2013/09/im-watching-you-meme.gif?w=540

Hmmz ben niet zo actief meer hier, maar lijkt me toch wel nice om deel te nemen. Hoe zit het met animo vanuit Friesland of stad Groningen?
Wut? Hoezo?
Trouwens, ik ben een belg, teveel gezopen bestaat niet![]()