AndroidHealthClinic

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase)

Peiling Peiling Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Met een beetje geluk heeft Q-dance weer dezelfde actie als vorig jaar. Heb toen in april zonder problemen nog 2 Full Madness Passes kunnen kopen voor maatjes van me. Een beperkt aantal kaarten was beschikbaar voor regulars van Q-dance feesten :D

Ja klopt maatje van mij kreeg ze ook alleen we dachten dat ze naamgebonden waren omfg

Waar gaat het er gegeten worden?

Als het bij de wok is verandert er maar weinig aan mijn vaste etenspatroon namelijk :( zou een beetje sneu zijn als je ergens uit eten gaat namelijk

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.044

Als het bij de wok is verandert er maar weinig aan mijn vaste etenspatroon namelijk :( zou een beetje sneu zijn als je ergens uit eten gaat namelijk
Bij de wok kun je ook patat en frikandellen eten..lijkt me niet dat dat in je standaard weekly dieet zit ;)

Verder ook een toetjes bufet..dus eat your heart out :eating::eating:

En verder gaat het natuurlijk om de gezelligheid..

Bij de wok kun je ook patat en frikandellen eten..lijkt me niet dat dat in je standaard weekly dieet zit ;)

Ik vind patat vies, maar dacht dat we naar een steak house of sushi in eerste instantie zouden gaan? meerderheid beslist overigens hoor

ik denk dat ik dan jarig ben die dag.
zie net dat je dan gratis eet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.049
Ik vind patat vies, maar dacht dat we naar een steak house of sushi in eerste instantie zouden gaan? meerderheid beslist overigens hoor
Balen man! De meerderheid wilde wokken..

Nog te onbekend met Sushi en steakhouses vinden de meesten te duur of te weinig ;)

Toetjes zijn het beste vaak haha
Zeker:eating:
ik denk dat ik dan jarig ben die dag.
zie net dat je dan gratis eet.

Ik denk dat het niet lukt allemaal jarig te zijn die dag ;)

Volgens mij moet je legetimeren..

Ik maak fake id's.
15 euro per stuk.

Kijk aan! Dat is goed nieuws Pleister!!
+1
Jip ik ben aanwezig bro:)

DBB meet op tomorrowland who is in????
In!:D

Jajaaa

met de huidige manier van kaartverkoop lukt het nooit daar voldoende kaarten voor te krijgen..
+1, word heel erg lastig

klopt 4 kaarten per persoon maar :(
Helaas wel:(

Kom je toch niet mee, niemand die je mist
:trollface:

Ik maak fake id's.
15 euro per stuk.
2 stuks moet ik hebben a mattie. Kan ik die 30 euro ook pinnen zemmel?

maar hoe komt iedereen van best naar eindhoven dan om te gaan eten?

Zijn er nog mensen in voor coffeeshop naderhand?

Terug
Naar boven