djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij de wok kun je ook patat en frikandellen eten..lijkt me niet dat dat in je standaard weekly dieet zitWaar gaat het er gegeten worden?
Als het bij de wok is verandert er maar weinig aan mijn vaste etenspatroon namelijkzou een beetje sneu zijn als je ergens uit eten gaat namelijk

Bij de wok kun je ook patat en frikandellen eten..lijkt me niet dat dat in je standaard weekly dieet zit
Verder ook een toetjes bufet..dus eat your heart out
En verder gaat het natuurlijk om de gezelligheid..
Toetjes zijn het beste vaak hahaBij de wok kun je ook patat en frikandellen eten..lijkt me niet dat dat in je standaard weekly dieet zit
Bij de wok kun je ook patat en frikandellen eten..lijkt me niet dat dat in je standaard weekly dieet zit
ik denk dat ik dan jarig ben die dag.
zie net dat je dan gratis eet.

Balen man! De meerderheid wilde wokken..Ik vind patat vies, maar dacht dat we naar een steak house of sushi in eerste instantie zouden gaan? meerderheid beslist overigens hoor
Zeker

ik denk dat ik dan jarig ben die dag.
Ik denk dat het niet lukt allemaal jarig te zijn die dag

Jip ik ben aanwezig bro

In!

Jajaaa
+1, word heel erg lastigmet de huidige manier van kaartverkoop lukt het nooit daar voldoende kaarten voor te krijgen..
Helaas wel

Kom je toch niet mee, niemand die je mistWaar gaat het er gegeten worden?
Als het bij de wok is verandert er maar weinig aan mijn vaste etenspatroon namelijkzou een beetje sneu zijn als je ergens uit eten gaat namelijk

2 stuks moet ik hebben a mattie. Kan ik die 30 euro ook pinnen zemmel?
2 stuks moet ik hebben a mattie. Kan ik die 30 euro ook pinnen zemmel?
Dat je niet voorstelt in koeien te betalen joh. High-tech limburger over here.
ewa fakaik denk dat ik dan jarig ben die dag.

Klompen ook goed?Dat je niet voorstelt in koeien te betalen joh. High-tech limburger over here.

Ben&Jerry's bro

slagroom erop en genieten maar