- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Ik vind dat van levensbelang, dus ikmoet kaarten hebben![]()
En dat op 43 jarige leeftijd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind dat van levensbelang, dus ikmoet kaarten hebben![]()

Lol dan gaan we sowieso meeten als we kaarten krijgenIk vind dat van levensbelang, dus ikmoet kaarten hebben![]()

Kaakschaatsen bedoel je?Tomorrowland zie ik wel zeker zitten, maatjes van me gaan elk jaar "zwart" naar binnen
lekker op de vloei weetjewel![]()

Lol dan gaan we sowieso meeten als we kaarten krijgen
Kaakschaatsen bedoel je?![]()

32
---------- Toegevoegd om 23:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------
Waar de bikini bitches zijn, daar tussen sta ik ergens![]()

Ik vind dat jullie met zijn allen moeten douchen en dan gezellig op elkaars benen pissen en over de vloer glijden met je buik.
Bin do gek? Dat is wier net normaal.Via Utrecht inderdaad, is 3 uren 50 minuten. Optie via Den Bosch krijg ik niet, dus zal wel redelijk om zijn dan!
Zet me er vooralsnog maar bij, onder voorbehoud uiteraard.. Zal Istimewa ff pm'n wat ie doet. Zou natuurlijk leuk zijn als er nog wat meer meegaan vanuit Friesland/Groningen!
En dan lekker plompzakken en circle jerken, mmm. Eindhoven de gekste.Ik vind dat jullie met zijn allen moeten douchen en dan gezellig op elkaars benen pissen en over de vloer glijden met je buik.
Pffff Eindhoven.
het enige knappen uit Eindhoven is de trein naar Amsterdam.
Ga ik doen!Zet me er vooralsnog maar bij, onder voorbehoud uiteraard.. Zal Istimewa ff pm'n wat ie doet. Zou natuurlijk leuk zijn als er nog wat meer meegaan vanuit Friesland/Groningen!
Ik zet je erbij!
Super!ik zat te twijfelen omdat ik eigenlijk niemand ken, maar een massa buffelende en bunkerende bodybuilders die eerst een gym onveilig maken en daarna een wokrestaurant failliet eten, daar moet je toch gewoon bij zijn? :') count me in!
(meer mensen die van het oosten/twente reizen?)
Is this real life? En nee, ik ga de meet niet verzetten!
Lol dan gaan we sowieso meeten als we kaarten krijgen
Kaakschaatsen bedoel je?![]()

Kaarten zijn zga onmogelijk te krijgen (is vorig jaar ook niet gelukt) en we moeten met zo veel mogelijk mensen achter de computer zitten om kaarten te krijgen.Is this real life? En nee, ik ga de meet niet verzetten!
Maar kun je niemand anders regelen om kaarten voor je te kopen of een Ipad meenemen of iets dergelijks?
Is maar bodybuilding brah is niet echt belangrijk imoPleister zegt alles af, wedstrijd was ook te ver voor hem
![]()
Fack de gainz af en toe je leeft ma 1x

Kaarten zijn zga onmogelijk te krijgen (is vorig jaar ook niet gelukt) en we moeten met zo veel mogelijk mensen achter de computer zitten om kaarten te krijgen.
Ik ga het risico niet lopen om de kaarten te missen voor een training, sorry
Is maar bodybuilding brah is niet echt belangrijk imo
Fack de gainz af en toe je leeft ma 1x![]()
Zet me er vooralsnog maar bij, onder voorbehoud uiteraard.. Zal Istimewa ff pm'n wat ie doet. Zou natuurlijk leuk zijn als er nog wat meer meegaan vanuit Friesland/Groningen!

SowiesoDUs als je de kaarten hebt kom je wel eten en stap?
Epic faal hoor Pleistert. Als je nou gewoon je waffel had gehouden hadden we Skatermarvin z'n benen kunnen breken en was alle weerstand verdwenen en konden we lekker trainen in Utrecht.