AndroidHealthClinic

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase)

Peiling Peiling Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Ik ben homo dus welke vriendin? Ik ga je met me matti's gangrapen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.023
Anchorman_well_that_escalated_quickly_966.jpg

Misschien dat ik een laptop meeneem en deze al aanzet op de tomorrowland website terwijl ik ondertussen al train. Dan zit ik wel wie een nerd tussen het trainen en wokken op me laptop mja fack it lol

Want ik begrijp dat iedereen mij en me coïtusi muscles wil zien dus ik kom alsnog:cool:

Misschien dat ik een laptop meeneem en deze al aanzet op de tomorrowland website terwijl ik ondertussen al train. Dan zit ik wel wie een nerd tussen het trainen en wokken op me laptop mja fack it lol

Want ik begrijp dat iedereen mij en me coïtusi muscles wil zien dus ik kom alsnog:cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja toch :cool:

Je moet toch sowieso een endje rijden voordat je kan iloggen, ze hebben toch nog geen internet in Limburg?

• #1.030
Ik ben er sws.

• #1.037
Niet eens dat maar 9/10 zeg maar gerust 49/50 komen niet eens ver genoeg om een kaartje te kunnen kopen.

Terug
Naar boven