Fitness Seller

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase)

Peiling Peiling Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Ik ook. Slin preworkout en postworkout en dan meteen door rennen naar de wok/sushi voordat we alle 3 doodvallen door een hypo:roflol:

Re: Train & vreet meet januari/februari 2014 (midden/oost Nederland)

:roflol: Geen sushi aub of ik val echt dood!

Sushi restaurant betekent niet alleen sushi haha. Hun specialiteit is sushi idd maar je krijgt er vanalles net zoals bij de wok ongeveer

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------

Hé ecto, als je wil kom ik wel eens met wat belgen (en andere dbbers die willen) naar turnhout

Nee jij komt gewoon naar deze meet jonguh!

Laatst bewerkt:
Re: Train & vreet meet januari/februari 2014 (midden/oost Nederland)

Sushi restaurant betekent niet alleen sushi haha. Hun specialiteit is sushi idd maar je krijgt er vanalles net zoals bij de wok ongeveer

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------

Nee jij komt gewoon naar deze meet jonguh!

..

uploadfromtaptalk1389110497935.jpg

Skinny **** checking IN!

15 februari, Nijmegen het liefst :)

eindhoven! dan kunnen er teminste wat belgen komen. Anders wordt het ook maar een saaie boel :trollface:

altijd weer die mensen die zeiken dat het te ver is :roflol: :roflol:

Als je maar niet zo onverstaanbaar Belgisch praat. :p Eindhoven is wel een eindje, nog meer volk dat uit 't oosten komt?

Nee leuvens is redelijk normaal. Al zullen er zeker woorden zijn die jullie niet begrijpen.
Mooi nederlands zoals ik typ kan ik echt niet praten :P Vroeger vaak in nl geweest en ze konden me alleen niet verstaan als ik te snel aan het praten was :rolleyes:.
Korte les : je=ge / jij=gij / jullie=gelle. :cool:

Verwacht je maar aan zoiets als het doorgaat :
http://www.youtube.com/watch?v=4NstJ1frYck

Laatst bewerkt:
van welke leeftijd mag je komen??

• Topic Starter Topic Starter
Ik ook. Slin preworkout en postworkout en dan meteen door rennen naar de wok/sushi voordat we alle 3 doodvallen door een hypo:roflol:

Hahaha gvd, zie je het voor je. 3 mong*len in hun trainingsbroek shirtless rennend, slin pen nog in de hand.

Terug
Naar boven