- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook. Slin preworkout en postworkout en dan meteen door rennen naar de wok/sushi voordat we alle 3 doodvallen door een hypo![]()
Geen sushi aub of ik val echt dood!Hilversum ligt sowieso niet meer in midden of oost NL
Hé ecto, als je wil kom ik wel eens met wat belgen (en andere dbbers die willen) naar turnhout
Sushi restaurant betekent niet alleen sushi haha. Hun specialiteit is sushi idd maar je krijgt er vanalles net zoals bij de wok ongeveer
sounds good to me.Kan iemand bevestigen dat lm daar ook heen gaat.
dan skip ik bij voorbaat al........
Ik volg de enq wel...
Sushi restaurant betekent niet alleen sushi haha. Hun specialiteit is sushi idd maar je krijgt er vanalles net zoals bij de wok ongeveer
---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------
Nee jij komt gewoon naar deze meet jonguh!
LM7790 geloof ik...
maar ik hou de enq wel in de gaten....
eindhoven! dan kunnen er teminste wat belgen komen. Anders wordt het ook maar een saaie boel![]()
Eindhoven is wel een eindje, nog meer volk dat uit 't oosten komt?Als je maar niet zo onverstaanbaar Belgisch praat.Eindhoven is wel een eindje, nog meer volk dat uit 't oosten komt?
Vroeger vaak in nl geweest en ze konden me alleen niet verstaan als ik te snel aan het praten was
. 
Als je maar je eigen eten kunt betalen en de gym maakt het me niet uit als je 10 bent...

Ik ook. Slin preworkout en postworkout en dan meteen door rennen naar de wok/sushi voordat we alle 3 doodvallen door een hypo![]()
12+