AndroidHealthClinic

trainen bovenlichaam wat moet ik doen?

julboy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
70kg
hallo allemaal,

zoals de titel al zegt wil ik graag mijn bovenlichaam trainen zodat ik vooral sterkere armen krijg en grotere borst. dit wil ik trainen om er en beter uit te zien en het is zo dat mijn onderlichaam wel al goed gespierd is.
nou is het zo dat ik precies geen ervaring heb met trainen en fitness.
tevens ben ik wel al pak em beet 3 maanden aan het "aan klooien" met gewichten.
ik zou er graag serieus mee aan de slag willen zonder proteine shakes of andere dingen.
wel let ik de laatste tijd op eiwitten en zorg er voor dat ik dat meer dan gemmiddeld binnen krijg.

ter informatie:

lengte: 1,86
gewicht: +/- 70 kilo
niet breed gebouwdt
beschikken over roeiapparaat en bumbbells

Please heeft er iemand tips, schema's, voedingschema's etc?

alvast bedankt!

:)

een goed gespierd onderlichaam op 70kg bj die lengte :roflol:
gewoob chicken legs en body dysmorphia. aka beter je lichaam in zijn totaliteit trainen.

Misschien heb je vet op jouw benen doordat zitten ze groot. Maar als wil je dat boven groeit moet je ook benen trainen.

Dat gespierde lb zal wel meevallen
Dacht ik in het begin ook
Stickies lezen en dan voedingsschema maken, dat kan je prima zelf

Succes!

En gewoon onderlichaam trainen!!!! Je wilt er toch niet zo uitzien?
dont-skip-leg-day.jpg

• Topic Starter Topic Starter
het is zeg maar niet zo dat ik een perfect onderlichaam heb maar het zou meer in verhouding staan als ik een sterker bovenlichaam krijg. ik heb veel hardgelopen en getennist tevens heb ik ook voetbal gezeten vandaar dat ik vind dat mijn onderlichaam beter getraint is dan mijn bovenlichaam

Tennis, voetbal en hardlopen is natuurlijk het recept voor monster benen. :'(

hallo allemaal,

zoals de titel al zegt wil ik graag mijn bovenlichaam trainen zodat ik vooral sterkere armen krijg en grotere borst. dit wil ik trainen om er en beter uit te zien en het is zo dat mijn onderlichaam wel al goed gespierd is.
nou is het zo dat ik precies geen ervaring heb met trainen en fitness.
tevens ben ik wel al pak em beet 3 maanden aan het "aan klooien" met gewichten.
ik zou er graag serieus mee aan de slag willen zonder proteine shakes of andere dingen.
wel let ik de laatste tijd op eiwitten en zorg er voor dat ik dat meer dan gemmiddeld binnen krijg.

ter informatie:

lengte: 1,86
gewicht: +/- 70 kilo
niet breed gebouwdt
beschikken over roeiapparaat en bumbbells

Please heeft er iemand tips, schema's, voedingschema's etc?

alvast bedankt!

:)

Bumbbells :roflol:

het is zeg maar niet zo dat ik een perfect onderlichaam heb maar het zou meer in verhouding staan als ik een sterker bovenlichaam krijg. ik heb veel hardgelopen en getennist tevens heb ik ook voetbal gezeten vandaar dat ik vind dat mijn onderlichaam beter getraint is dan mijn bovenlichaam

Ik dacht echt, zo cliché gaat ie niet worden!

Ongelofelijk goed topic dit :roflol:

Seriously: lees sticky's en stel dan vragen.

train je hele lichaam of train niet?

Met de bumbels kun je heel veel doen zoal's bumbel rows voor je rug, bumbel press voor je borst , shoulder press voor je sgouders, bumbel curls voor de biceps, staande bumbbell triceps extension voor de triceps, bumbel srugs voor de traps, dan nog wat crunches voor de abs en je bent klaar voor de summer!@

Terug
Naar boven