XXL Nutrition

Nieuws Trainen Voorschoten(ZH)

K*t.. ik moet a.s. zaterdag werken en heb zondag ook al een afspraak staan... De week erop dan maar hopelijk.... Ik heb nu ook al 4 weken geen onderdeel aangeraakt..

K*t.. ik moet a.s. zaterdag werken en heb zondag ook al een afspraak staan... De week erop dan maar hopelijk.... Ik heb nu ook al 4 weken geen onderdeel aangeraakt..

kan ook even geen kwaad. daarbij is het toch off-season.

Behalve voor Fouad, je zou beginnen denken dat hij alleen maar wedstrijden doet.Top hoe je dit volhoudt en toch zulke prestatie neerzet! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter

Behalve voor Fouad, je zou beginnen denken dat hij alleen maar wedstrijden doet.Top hoe je dit volhoudt en toch zulke prestatie neerzet! :thumbs:

Dank je wel,maar ik denk dat als je basis goed is je altijd met een goede mentaliteit een goede prestatie kan neerzetten.

Het belangerijkste is om een goede sterke basis te hebben en daarvan uit verder te bouwen.

Dat is wel zo, maar het komt er door verschillende omstandigheden steeds niet van om onderdelen te trainen.. Als ik dan pas volgend jaar weer begin met onderdelen, dan moet je eerst weer wennen.. Het is toch fijn om de vorm op bepaalde onderdelen vast te kunnen houden.

Morgen ben ik (en een aantal anderen) om 12:00 uur in Voorschoten. Dus wie mee wil trainen kan daar dan terecht.

Trainen

Hoi iedereen ik ben er zondag om 10.00 uur om te trainen dus als er iemand wil trainen kan dit.

Groetjes richard

wie willen er komend weekend komen trainen.
het wordt waarschijnlijk zaterdag rond een uur of 12.

Ik zou prima kunnen rond die tijd.

Komend weekend kan ik waarschijnlijk niet.

Kick.. nog meer mensen die morgen willen komen trainen?

er is zo weinig animo en mijn neefje is morgen jarig dus ik train even op de sportschool en kom niet naar Voorschoten.

Voor mij is het 1 uur heen en 1 uur terug rijden naar Voorschoten.
En als er zo weinig animo is train ik liever gewoon op de sportschool.

er is zo weinig animo en mijn neefje is morgen jarig dus ik train even op de sportschool en kom niet naar Voorschoten.

Voor mij is het 1 uur heen en 1 uur terug rijden naar Voorschoten.
En als er zo weinig animo is train ik liever gewoon op de sportschool.

Jammer, maar begrijpelijk.. Proficiat met je neefje.

Dan duik ik morgen ook maar even de sportschool in.

Volgende week beter?

LAATSTE OPROEP !!!!!!!!

Voor de mensen die trainen in Voorschoten er is morgen een laatse kans om ons pand open te houden,MAAR DAN MOET ER WEL BETAALD WORDEN!!!!
Mijn broer en ik gaan morgen om tien uur trainen en betalen de eigenaar 50 euro,als de rest niet betaald gaat het slot erop en is het over met trainen in Voorschoten.
Dus mensen als jullie Voorschoten willen open houden kom dan morgen en betaal mee !!!!

Ik lees het nu pas, maar ik had vandaag toch niet gekund.. Maar vind het wel erg jammer dat het weer zo moet lopen. Er is erg weinig animo om te trainen. Voor mij is het gewoon erg lastig om daar op te spelen omdat ik nou éénmaal van ver moet komen. Hopelijk blijft het wel open..

Is er een mogelijk om zondag te trainen

Ik ga trainen met mijn broertje als alles nog open is op zondag om 10 uur, vergeet geen geld mee te nemen voor de baas,voor iedereen die wil komen

En? Is Voorschoten nog open? Ik zou wel weer een keertje willen trainen namelijk.....

Het is zover Voorschoten gaat dicht voor de mensen die zich genoodzaakt voelen om mee te betalen aan de 185 Euro die nog betaald moet worden.
Zijn morgen zondag om 11.00 uur welkom om mee te komen betalen en te trainen voor de laatste keer.

EN ANDERS BETAAL IK HET WEL!!!!!

Ik lees dit nu pas, maar goed ben er ook al een jaar niet geweest

Wat gebeurd er met de spullen die er liggen? Meeste spullen zijn toch van Jan Haaring volgens mij. Ik heb er ook nog een ankerketting liggen.

gr

Als het goed is heeft jan alles meegenomen op een band van 300kg na... Zoiets heb ik gehoord iig

Terug
Naar boven