Fitness Seller

Nieuws Trainen Voorschoten(ZH)

Bezoekers in dit topic

Ja, dat kan.. wacht even af hoe laat wij er morgen zijn. Zal rond 13.00 uur zijn.. Richard is er dus al wel om 11.00 uur..

Wat zijn je krachtstats? (zodat je wel iets kan doen.... en niet voor niets komt)

He Matthieu,ik ben er ook rond 12:30
 
Is goed kerel, dan zie ik je dan.
 
Er wordt dit weekend weer getraind dus wie kan er komen??
Dan kunnen we kijken of we het op zaterdag of zondag gaan doen.
 
Ik ben er dus niet bij.. Volgende week ook niet denk ik ivm dat tramtrekken.. Ik ben er dus pas over 2 weken weer.. Ik neem dan weer geld mee Fouad.
 
Ik ben er in ieder geval rond 12:30 of13:00
 
zit nu in de nachtdienst en volgende week tramtrekken.
 
Nou ik zou dit weekend een wedstrijd in stadskanaal meedoen,maar het komt allemaal niet uit met het werk en prive.
Dat betekent dat ik aanstaand weekend gewoon weer in Voorschoten zal trainen,dus degene die geintreseerd zijn kunnen aankomend weekend komen trainen.
Even laten weten of mensen liever op zaterdag of zondag komen.
Als er geen animo is zal ik alleen gaan en ook stoppen met het te posten.
Er is de laatste tijd te weinig animo om te trainen.
Ik kan het dan ook niet blijven melden hier.
Wie dan wil komen moet het dan zelf even laten weten.

Fouad
 
Hey Fouad,

George (Chewie), Matthieu en ik doen dit weekend mee met het tramtrekken in Rotterdam dus zaterdag kunnen wij in ieder geval al niet.
Zondagochtend heb ik ook nog een afspraak staan met iemand voor een highland gametraining dus zondag gaat mij ook niet lukken.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het raar vind dat zoveel andere jongens het af laten weten. Zeker als je zag hoeveel belangstelling er eerst was dus ik begrijp niet waar die mensen nu dan allemaal ineens zijn.
 
Hallo,

Ik zou graag een keer willen meetrainen om te kijken hoe het is. Ik ben 20 jaar en heb nu ongeveer 2 jaar trainingservaring. Mijn krachtstats zijn +- 190/145/110 is dat genoeg om hier te trainen of zijn alle onderdelen te zwaar?
 
Hallo,

Ik zou graag een keer willen meetrainen om te kijken hoe het is. Ik ben 20 jaar en heb nu ongeveer 2 jaar trainingservaring. Mijn krachtstats zijn +- 190/145/110 is dat genoeg om hier te trainen of zijn alle onderdelen te zwaar?

Op zich moet het wel kunnen hoor want de meeste onderdelen kun je ook wel wat lichter doen en dan opbouwen naar zwaardere gewichten. En van onderdelen trainen wordt je ook sterker.

Als je komend weekend wilt trainen dan kun je het beste wat met Fouad afspreken want ik ben er dit weekend niet.
 
Hey Fouad,

George (Chewie), Matthieu en ik doen dit weekend mee met het tramtrekken in Rotterdam dus zaterdag kunnen wij in ieder geval al niet.
Zondagochtend heb ik ook nog een afspraak staan met iemand voor een highland gametraining dus zondag gaat mij ook niet lukken.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het raar vind dat zoveel andere jongens het af laten weten. Zeker als je zag hoeveel belangstelling er eerst was dus ik begrijp niet waar die mensen nu dan allemaal ineens zijn.


Dat is wat ik niet begrijp iedereen wou trainen en wanneer het kan komt niemand opdagen!!!
Mij maakt het verder niet uit.Ik train gewoon door alleen of niet.
Maar ik ga er dan ook niet meer achteraan.
In ieder geval veel succes met het tramtrekken en we spreken elkaar.
 
Ja ik snap het ook niet helemaal.. Ik kon nu toevallig 2 keer niet, maar ben wel van plan gewoon weer te komen trainen. Als er volgende week niks op het forum staat, dan bel ik je wel even fouad.
 
Ik wil graag volgende week zondag wel een keer komen trainen als het kan? :o Of kan er ook door de weeks getraint worden?
 
wordt er zaterdag getraint in berestijn?
 
Ik ben bang van niet.. Fouad heeft een wedstrijd.. Misschien dat Richard nog gaat trainen?
 
Ik ben bang van niet.. Fouad heeft een wedstrijd.. Misschien dat Richard nog gaat trainen?


ik ben er inderdaad niet maar er kan toch gewoon getraind worden??
Jacco heeft een sleutel en Richard heeft een sleutel en ook Kees varkenvisser.
Er moet toch wel iemand open kunnen komen doen.
 
Ik hoop van wel.. zou fijn zijn om weer 's te trainen daar.
 
Beste mensen, voor de gene die wil trainen , ik ga zondag om 10 uur trainen.
Dus als er iemand wil trainen kunnen jullie komen.

Groetjes richard
 
Ik ben er zondag ook maar waarschijnlijk pas om 11.00 maar ik heb zelf een sleutel dus als je al weg bent is het geen probleem.

Zaterdag heb ik helaas andere verplichtingen.
 
Ik zou aankomende Zondag ook wel graag een keer komen trainen. Veder heb ik alleen wel begeleiding/hulp nodig, want heb nog nooit sterkste man onderdelen getraint:o
 
Back
Naar boven