MuscleMeat

training boven lichaam

Had graag jullie mening over mijn training en voedingsschema.
Ben momenteel 30j, 100kg en 1,78m heb ongeveer 6 maand niet getraind en ben nu reeds 2 weken terug aan het trainen en zou graag zo snel mogelijk vet verbranden en harde spieren maken. Train momenteel enkel boven lichaam mijn benen zijn nog ok maar licht buiten proportie voor mijn boven lichaam van daar.

Maandag:
4 oefeningen borst 4x8
4 oefeningen biceps 4x8
30 min cardio

Dinsdag:
4 oefeningen rug 4x8
4 oefeningen triceps 4x8
30 min cardio

Woensdag: rust

Donderdag:
4 oefeningen schouders 4x8
4 oefeningen buik 4x8
30 min cardio

Vrijdag:
4 oefeningen biceps pump
4 oefeningen triceps pump
4 oefeningen borst pump

Zaterdag en Zondag: rust

Voeding:
7.30u Brinta 4 eetlepels/220ml half volle melk
10.00u 4 reistwafels met kippe wit of kakoen
12.30u 4 volkoren boterhammen met hesp
15.00u banaan met yoghourt mager
17.30u +/-250gram kip met groenten en pasta of reist of aardappel
20.00u yoghourt mager met stuk fruit
22.30u pure why shake
Ik drink +/- 2blikjes cola light en 1.5l water per dag.

Graag jullie mening en misschien aanpassingen.
PS: Zijn stakkers7 aan te raden of is dat flauwekul voor veel geld?

MVG Tim.

Ik zou dinsdag rust houden en dan woensdag trainen als dat kan.
Maandag train je namelijk biceps en die pak je indirect de dag er op opnieuw bij rug.

Maandag: borst + voorkant schouders

Wo: rug + achterkant schouders en triceps

Vr: buik + cardio en eventueel nog wat armenwerk

• Topic Starter Topic Starter
Jij zou dus maar 3x per week trainen? Heb enkel 1 probleem ik kan woensdag niet trainen dan is het vrouwtje niet thuis en moet ik dus bij mijn zoontje blijven.

Ik dacht dat ik best zoveel mogelijk kon gaan trainen, niet dus.

Groet Tim.

Ik Zou Persoonlijk Maandag En Dinsdag Aanpassen Te Traint Borst En Biceps Samen En Rug En Triceps Je Mag Niet Vergeten Als Je Je Borst Traint Train Je Ook Je Triceps Mee En Je Schouders En Bij De Rug Train Je Je Biceps Mee Dus Zou Je Beter Borst Als Opwarming Voor De Triceps Nemen En Rug Als Opwarming Voor Biceps En Op Vrijdag Doe Je Eerst Triceps En Dan Borst Ik Zou Deze Persoonlijk Omwisselen Als Je Triceps Eerst Doet Ga Je Bij De Borst Niet Puur Uit Je Borst Drukken Maar Eerder Het Voelen In Je Triceps En Wat De Benen Betreft Leg Curl Is Goed Voor De Knieen Dis Ispleert De Knieschijf Betere Met Spieren Rondom Want Bij Squatten Ga Je De Gewrichten Rondom Je Knieschijf Nog Meer Overbelasten

Ik Zou Persoonlijk Maandag En Dinsdag Aanpassen Te Traint Borst En Biceps Samen En Rug En Triceps Je Mag Niet Vergeten Als Je Je Borst Traint Train Je Ook Je Triceps Mee En Je Schouders En Bij De Rug Train Je Je Biceps Mee Dus Zou Je Beter Borst Als Opwarming Voor De Triceps Nemen En Rug Als Opwarming Voor Biceps En Op Vrijdag Doe Je Eerst Triceps En Dan Borst Ik Zou Deze Persoonlijk Omwisselen Als Je Triceps Eerst Doet Ga Je Bij De Borst Niet Puur Uit Je Borst Drukken Maar Eerder Het Voelen In Je Triceps En Wat De Benen Betreft Leg Curl Is Goed Voor De Knieen Dis Ispleert De Knieschijf Betere Met Spieren Rondom Want Bij Squatten Ga Je De Gewrichten Rondom Je Knieschijf Nog Meer Overbelasten

lol, ooit van punten en komma's gehoord?
dat leest een stuk makkelijker.

Verder on topic:

ik zou biceps en triceps gewoon omdraaien.
dus tri's bij borst en bi's bij rug.
problem solved.

Tevens vind ik dat je teveel voor armen doet.
je pakt ze ook al mee met borst en rug.
2 oefeningen bi's en 2 voor tri's lijkt me voldoende voorlopig.

Idd Maxwell Heeft Ook Gelijk Ik Persoonlijk Doe 4 Oef Borst 2 Triceps En 4 Brug 2 Biceps

Let op je spelling en op je interpunctie gast..

Ik Zal Het Hier Ook Zeggen Ik Werk Momenteel Met Een Pc Van Het Werk Deze Werkt Enkel In Hoofdletters En Omdat Ik Mij Moet Haasten Heb Ik Niet Veel Tijd Om Te Reageren Daardoor Gebeurd Dit Zo Sorry Daarvoor Probeer Allen Te Helpen Waar Ik Kan

Terug
Naar boven