MuscleMeat

Training tijdens een kuur

behappy

Cool Novice
Waardering
0
Ik vraag me zo af als je in een kuur zit hoe je dan het beste kan omgaan met je training, ik bedoel moet je je eigen schema aanhouden hoe je altijd traint of kan je in de peroide dat je aan de as bent beter een ander schema maken. Ik bedoel heb je doordat je as gebruikt een kortere rust periode nodig, kan je bv elke dag trainen (minder rust nemen bv maandag borst en woensdag borst en weer zaterdag). Wat vinden jullie hiervan.

Ook als ik niet kuur train ik mn borst 2x/week. Woensdags en Zaterdags. Maar het is geen enkel probleem om elke dag te gaan trainen in een kuur....zorg wel dat je n spiergroep pakt die je de dag ervoor of erna niet teveel opnieuw belast.

Kort en zwaar trainen werkt het best bij mezelf.En zeker niet vergeten om na je kuur hetzelfde blijven te trainen(even zwaar) en eten!!!Je gaat natuurlijk wel wat kracht verliezen maar probeer dan een set ofzo minder te doen...
Groeten jeof

Ik train in een kuur de achterblijvende spiergroepen 2x per week, rest blijft op 1 keer. Daarbij voelen mijn benen niet lekker als ze 2x worden aangepakt en borst bijv.wel, maar dat verschilt dus per persoon.Idd veeeeel eten!!!!!Allerbelangrijkste!!!

• Topic Starter Topic Starter
okee bedankt. Met het eten komt het wel goed

Ik probeer toch veel variatie in de training te houden, het is toch voor iedereen
anders gewoon luisteren naar je lichaam ???

Je kan iets langer of vaker trainen. Schema opgebouwd uit dezelfde oefeningen, rep range. Maar dat neemt niet weg dat je nog altijd veel moet rusten en goed slapen. Veel eten moet je altijd doen.

• Topic Starter Topic Starter
zit momenteel zonder werk dus dat rusten zit wel goed, ga straks gewoon kijken hoe mijn lichaam erop reageert (best spannend eigenlijk) en hierop pas ik me training aan. Ik hoop dat vooral de borst een grote oppepper krijgt.

Succes!! En geef af en toe eens een update... :D Groeten

Terug
Naar boven