Fitness Seller

Training voeding en progressie diary

Had je daar niet ergens van de week last van?
Toen je vond dat het hier geen zak meer aan was nadat de meeste gebanned waren? :D
Dat zijn dezelfde mensen die met een nep-e-mail account de admin hier uitschelden, omdat ze een perma-ban wouden hebben voor mij.

Dat ze daar überhaupt tijd in insteken 😂. Obsessieve mensen.

Gay Pride Rainbow GIF by Phil Corbett

Precies 😊
Oké die regenboog kan je beter thuis laten 😩😢

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.045
Gelukt hoor die motivatie 😜

Gisteren mijn rondje afgemaakt op de loopband ivm de regen. Zondag benen getraind en zondagavond werd ik ongesteld dus ervoor gekozen maandag een extra rustdag te nemen. De eerste 2 dagen is hardlopen geen optie en met maandag er tussen kwam ik goed uit met hardlopen. Vandaag lekker rusten en morgen weer benen.

Hardlopen op een loopband heeft zijn voordelen en nadelen en buiten rennen net zo. Wil van allebei de voordelen meepakken dus wil ze afwisselen. Net als squatten in de smith en met een losse stang.

Ben een tijd terug al afgestapt van 'ideaal' en kijk vooral na wat ik effectief, leuk en houdbaar vind. Huidige schema lb - lb - hardlopen rust past goed bij mij en blijf ik volhouden. 3 setjes max gewicht en als ik zin heb, euhm volgens mij zijn het dropsets, dus dropsets. Vooral met squatten en triceps vind ik dit fijn.

Qua voeding zet ik in op gezonde voeding met ruimte voor een uitstapje. Deels om gewicht en deels omdat mijn huid slecht reageert op zaken als boter, mayonaise en wit brood. Gewicht gaat sinds november rustig omlaag en tevreden met mijn shape en vooruitgang. Heb geen einddoel voor ogen en hoofd doel is fit en gezond 😎

1000038585.jpg

1000038606.jpg

Gisteren mijn rondje afgemaakt op de loopband ivm de regen. Zondag benen getraind en zondagavond werd ik ongesteld dus ervoor gekozen maandag een extra rustdag te nemen. De eerste 2 dagen is hardlopen geen optie en met maandag er tussen kwam ik goed uit met hardlopen. Vandaag lekker rusten en morgen weer benen.

Hardlopen op een loopband heeft zijn voordelen en nadelen en buiten rennen net zo. Wil van allebei de voordelen meepakken dus wil ze afwisselen. Net als squatten in de smith en met een losse stang.

Ben een tijd terug al afgestapt van 'ideaal' en kijk vooral na wat ik effectief, leuk en houdbaar vind. Huidige schema lb - lb - hardlopen rust past goed bij mij en blijf ik volhouden. 3 setjes max gewicht en als ik zin heb, euhm volgens mij zijn het dropsets, dus dropsets. Vooral met squatten en triceps vind ik dit fijn.

Qua voeding zet ik in op gezonde voeding met ruimte voor een uitstapje. Deels om gewicht en deels omdat mijn huid slecht reageert op zaken als boter, mayonaise en wit brood. Gewicht gaat sinds november rustig omlaag en tevreden met mijn shape en vooruitgang. Heb geen einddoel voor ogen en hoofd doel is fit en gezond 😎

1000038585.jpg

1000038606.jpg
Poeh je loopt veel en consistent zeg! Klasse dat doen er niet veel🤗🔥!

1000038585.jpg

1000038606.jpg
Als het mogelijk de loopband voor een scherm te zetten met een daarop een fietsroute of een wandelroute dan lijkt het net echt allemaal.
Nog beter zou zijn een paar hunks naast je die staan tewapperen met een palmblad voor het windeffect terwel je aan het lopen bent. :D

Als het mogelijk de loopband voor een scherm te zetten met een daarop een fietsroute of een wandelroute dan lijkt het net echt allemaal.
Nog beter zou zijn een paar hunks naast je die staan tewapperen met een palmblad voor het windeffect terwel je aan het lopen bent. :D
Leuk idee, maar mij te vroeg.

Volgens mij heb je de juiste benadering van sporten en gezond leven te pakken. :thumb:
Ik doe nu al maanden niets aan cardio, en begin het nu voor het eerst te merken, dat ik lucht te kort kom. Bv wasmand van beneden naar zolder, kom ik bijna hijgend aan. Fietsen vind ik nu te koud, ik denk dat ik maar weer ga lopen, 3a5 km lijkt me genoeg. Eerst nog schoenen kopen.

Volgens mij heb je de juiste benadering van sporten en gezond leven te pakken. :thumb:
Dat is afhankelijk van je doel.

Vooruitgang in elk opzicht komt niet als je in een comfort zone blijft, groeien doe je door in het oncomfortabele te durven stappen en grenzen op te zoeken.

“Herhalen” = stagneren.

Vooruitgang in elk opzicht komt niet als je in een comfort zone blijft, groeien doe je door in het oncomfortabele te durven stappen en grenzen op te zoeken.

“Herhalen” = stagneren.
Die vooruitgang komt vanzelf. Mits je een beetje bewust traint, en bewust bent van je voeding.
Zie ook wat Buts daar over schrijft, over mayo enzo. En met trainen is dat hetzelfde, soms duurt het even voor je weet met welke oefeningen je de spiergroep nog iets beter raakt.

“Herhalen” = stagneren.
Waarom ben ik dan elke keer al die reps aan het doen maat?
Ik blijf maar herhalen...

• #2.054
Ik doe nu al maanden niets aan cardio, en begin het nu voor het eerst te merken, dat ik lucht te kort kom. Bv wasmand van beneden naar zolder, kom ik bijna hijgend aan. Fietsen vind ik nu te koud, ik denk dat ik maar weer ga lopen, 3a5 km lijkt me genoeg. Eerst nog schoenen kopen.

Yes dat gevoel heb ik zelf ook 😊. Ik ben dus zo geen fietser haha. Ik denk idd ook dat 2x per week 3 tot 5 km prima is voor gezond onderhoud. Verder ben ik fan van de nike infinity run 4 en opnieuw dezelfde schoen besteld. Nadeel van dat lopen is slijten 😜

1000038628.jpg

• #2.055

“Herhalen” = stagneren.

Herhalen = consistentie = vooruitgang. Continu uit je comfortzone is niet relaxed. Ik geniet nl ook van de weg en geniet van het sporten ansich en het doel is fit, gezond en vrolijk. Uit je comfortzone wanneer jij voelt dat je daaraan toe bent vind ik veel fijner en plezieriger en niet wanneer de schema's vinden dat ik daaraan toe zou moeten zijn 😊. Ieder zijn ding uiteraard 😊

• Like
Waarderingen: M!ke
:rolleyes: tijd voor nieuwe :thumb:eigenlijk iets te laat. Misschien is het handiger om na een half jaar het een tweede paar al in te lopen.

Herhalen = consistentie = vooruitgang. Continu uit je comfortzone is niet relaxed. Ik geniet nl ook van de weg en geniet van het sporten ansich. Uit je comfortzone wanneer jij voelt dat je daaraan toe bent vind ik veel fijner en plezieriger en niet wanneer de schema's vinden dat ik daaraan toe zou moeten zijn 😊. Ieder zijn ding uiteraard 😊
Uiteraard maar;

Herhalen = consistentie = vooruitgang , moet iets meer context. Elke dag 50kg squaten voor 10 reps is geen vooruitgang qua fysiek, mentaal misschien wel maar om echt te groeien moet je grenzen verlegen en uiteraard aanvoelen wanneer het “moment” daar toe is. Alleen echte groei zit hem in comfortabel worden met oncomfortabel zijn en dus dagelijks drempels overwinnen.

Idem dito met hardlopen, als je elke dag 5km gaat hardlopen ga je nooit de conditie opbouwen voor een marathon.

• #2.060
Haha klopt helemaal alleen dan kom je terug bij het doel. Hardlopen doe ik omdat ik het leuk vind en mijn algehele conditie wil onderhouden. Geen enkel belang bij een marathon en train daar dus ook niet op.

Jij werkt aan een shape voor wedstrijden en dus continu jezelf verbeteren, pushen etc. Alles voor die eindshape.

• Like
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven