Gelukt hoor die motivatie 😜
Gisteren mijn rondje afgemaakt op de loopband ivm de regen. Zondag benen getraind en zondagavond werd ik ongesteld dus ervoor gekozen maandag een extra rustdag te nemen. De eerste 2 dagen is hardlopen geen optie en met maandag er tussen kwam ik goed uit met hardlopen. Vandaag lekker rusten en morgen weer benen.
Hardlopen op een loopband heeft zijn voordelen en nadelen en buiten rennen net zo. Wil van allebei de voordelen meepakken dus wil ze afwisselen. Net als squatten in de smith en met een losse stang.
Ben een tijd terug al afgestapt van 'ideaal' en kijk vooral na wat ik effectief, leuk en houdbaar vind. Huidige schema lb - lb - hardlopen rust past goed bij mij en blijf ik volhouden. 3 setjes max gewicht en als ik zin heb, euhm volgens mij zijn het dropsets, dus dropsets. Vooral met squatten en triceps vind ik dit fijn.
Qua voeding zet ik in op gezonde voeding met ruimte voor een uitstapje. Deels om gewicht en deels omdat mijn huid slecht reageert op zaken als boter, mayonaise en wit brood. Gewicht gaat sinds november rustig omlaag en tevreden met mijn shape en vooruitgang. Heb geen einddoel voor ogen en hoofd doel is fit en gezond 😎