XXL Nutrition

Training voeding en progressie diary

Uiteraard maar;

Herhalen = consistentie = vooruitgang , moet iets meer context. Elke dag 50kg squaten voor 10 reps is geen vooruitgang qua fysiek, mentaal misschien wel maar om echt te groeien moet je grenzen verlegen en uiteraard aanvoelen wanneer het “moment” daar toe is. Alleen echte groei zit hem in comfortabel worden met oncomfortabel zijn en dus dagelijks drempels overwinnen.

Idem dito met hardlopen, als je elke dag 5km gaat hardlopen ga je nooit de conditie opbouwen voor een marathon.
Misschien is ook niet het doel omdoor te groeien qua fysiek maar om het gewoon te onderhouden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.062
Wat ik leuk vind en een mega kick van krijg en het gevoel heb dat het goed werkt voor benen en billen 😇
Squat Smith ronde
20 x lege stang
10x 20 kilo erop
10 x 40 kilo erop
3x10 50 kilo erop
10x 40kilo erop
10x 30kilo erop
15x 20 kilo erop
22x 10 kilo erop

Laatste dagje werken met einddoel vandaag = bed 😎

1000038637.jpg - 688484

• #2.063
Woensdag met hardlopen had ik graag langer gelopen maar ivm werk ging dat niet. Had daarom als doel vandaag 10k te doen en dat is gelukt dus lekker begin en voldaan op deze zondagmorgen. Voordeel van een loopband is wel de focus. Geen gaten en hobbels, geen stoepen of verkeer en gewoon gaan en niet stoppen.

Geen interval zoals gewoonlijk maar 5km dan 3 minuten lopen en dan weer 5km. Blij 😊

1000038700.jpg - 688530

Lekker bezig Buttie! Hoe is het eigenlijk in de liefde verder? 😁🙈.

• #2.065
Lekker bezig Buttie! Hoe is het eigenlijk in de liefde verder? 😁🙈.

Hahaha ik durf niet.

Dus ik date niet man. Laatst wel een x geprobeerd met een app maar na 2 dagen ben ik er alweer klaar mee en schreeuwt alles in mij = rennen voordat je erin trapt 🙊. En bij jou?

Hahaha ik durf niet.

Dus ik date niet man. Laatst wel een x geprobeerd met een app maar na 2 dagen ben ik er alweer klaar mee en schreeuwt alles in mij = rennen voordat je erin trapt 🙊. En bij jou?
Ik ben niet meer vrijgezel. Mannen tegenwoordig , tja ik snap je…

Laatst bewerkt:
Ik ben niet meer vrijgezel. Mannen tegenwoordig , tja ik snap je…
Nee vrouwen dann? ik ben mijn persoonlijke ontwikkeling aan het bijschaven. Anders match het niet meer. ik ga inmiddels voor een emotioneel gearticuleerde vrouw. Kzal ze helpen met al die eisen.

Buttie nette 10km wat snel ook.

• #2.071
Buttie nette 10km wat snel ook.

Dankjewel! Op de loopband is wel een beetje vals spelen tov buiten lopen vind ik hoor. Geen weersomstandigheden, geen stoepen en verkeer dus starten en doorlopen. Inmiddels gevloerd door keelontsteking en ellende dus hoop morgen weer te kunnen sporten. Merk echt aan mijzelf dat sporten bij mij hoort ofzo. De uitlaatklep, het uur van focus, het fijne gevoel achteraf 🥰

Beterschap. 😘

Geef mij de volgende keer maar een seintje dan kom ik wel naast die loopband staan van je
met een tuinslang en een bladblazer! :D
Dog Wind GIF - 688915

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven