AndroidHealthClinic

Training voeding en progressie diary

Goodmorning schatjes 🥰

Heftige week achter de rug. Doelen even losgelaten en wel blijven sporten en voeding even geen boodschap aan gehad. Mocht van mijzelf even een week alles laten varen zolang ik maar bleef sporten. Niet omdat ik het graag wou maar het kon mij even allemaal gestolen worden. Dus soms een dag niet gegeten en soms een dag way teveel.

Heb jullie natuurlijk gemist dus vanaf vandaag weer terug naar voedingsschema, sporten en ins en outs van jullie lezen en mijn eigen delen. Vanmorgen lb3 voltooid en morgen rust dus lekker wandelen. Temperatuur is smorgens aardig frisjes dus hoodie seizoen in de gym is daar 👌. Sta op het punt voor de 🚩periode dus geen max training maar wel lekker. Extra kg sinds mijn laatste update hier. Pootjes gaan lekker en still brown van de vakanties 😌

Squat
2x11 65kg

Seat leg curl 36kg
1x13
1x11

Leg press 140kg +10
1x13
1x12

Leg extension 50kg +5
2X12

Cable kick back 30kg +5
1x15
1x14

Hip abduction 60kg +5
1x14
1x13

Hip adduction 50kg +5
1x13
1x12

20240915_071730.jpg
Met de hoodie op weet je dat shit serieus aan het worden is.

1000003148.jpg

Je bent en blijft buttie88 met ern sterke eigen wil. Das lastig als coach maar ook lastig voor jezelf. Je moet uiteindelijk doen waar je je goed bij voelt. Tegen je eigen gevoel ingaan breekt je op. Dan ben je 2 stappen vooruit en 4 stappen terug.
Kop op meid! Drive erin en knallen. Je kan t!👊

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben de laatste die moet zeuren over voeging. Maar wat brengt het even losgaan je dan?

Dat was niet de situatie of het doel. Het was vooral de week zien te overleven met mijn eigen basis regels voor kutsituaties = ritme vasthouden en ademhalen.

Dat is mijn specialiteit 💁
Ja jou support was zeker speciaal te noemen 😘
Je bent en blijft buttie88 met ern sterke eigen wil. Das lastig als coach maar ook lastig voor jezelf. Je moet uiteindelijk doen waar je je goed bij voelt. Tegen je eigen gevoel ingaan breekt je op. Dan ben je 2 stappen vooruit en 4 stappen terug.
Kop op meid! Drive erin en knallen. Je kan t!👊

Ja daar kunnen we niet om heen haha 🙊 en dankjewel 😘

Laatst bewerkt:
Je verhaal is heel wazig en dat zal bewust zijn. Maar de vraag die ik mij nu afvraag is er iets (ernstigs) gebeurd dat je alles hebt laten varen? Want anders lijkt het op soort mentale terugval en dat je hierdoor geen zin meer in had. Maar volgens mij probeer je te zeggen dat het dit keer totaal wat anders was ;-)

Laatst bewerkt:
Goed dat je in elk geval bent blijven trainen. Is ook leuker dan dat voedinggedoe. Succes met het spul weer op de rails te krijgen. :flexbiceps:

Je verhaal is heel wazig en dat zal bewust zijn. Maar de vraag die ik mij nu afvraag is er iets (ernstigs) gebeurd dat je alles hebt laten varen? Want anders lijkt het op soort mentale terugval en dat je hierdoor geen zin meer in had. Maar volg na mij probeer je te zeggen dat het dit keer totaal wat anders was ;-)
Ja dat is er zeker. Geen yolo of geen zin meer of ik heb lekker eten nodig maar overlevingsstand waarin ik alle energie erin heb gestopt om mijzelf bij elkaar te houden en uit bed, naar gym en werk heb gesleept.

Goed dat je in elk geval bent blijven trainen. Is ook leuker dan dat voedinggedoe. Succes met het spul weer op de rails te krijgen. :flexbiceps:

Dankjewel 😘 Ook al was het ook in de gym zombiemodus ben ik wel gegaan 😊.

Gisteren rustdagje en genoten van een ochtendwandeling en zonsopgang. Vandaag LB1 weer gedaan. Vind deze training echt leuk alleen LB3 vind ik niks aan ivm squatten. Blijf het doen en blijft niet mijn ding. Iom coach gestopt met creatine. Ga daar echt slecht op en voel mij continu opgeblazen en maagklachten. Tot zover mijn verandering mbt voeding en sport. Vanmorgen

Seat leg curl 36kg

1x13
1x12

Rdl 50kg blijf grip verliezen en leg hem tussendoor soms paar seconden neer, video naar coach gestuurd)
1x15
1x14

Hip trust 90kg (10kg omhoog)
2x14

Single leg press 40kg (5omhoog)
1x13
1x12

Leg extension 50kg
1x14
1x13

Standing calf raises 40kg
3x12
1x10

Tot morgen 😎

Dat is ook het eerste waar ik aan dacht om even kritisch naar te kijken. In dit filmpje wordt alles heel duidelijk uitgelegd. Belangrijk ook om het uiteinde van de strap onder de bar door te halen en niet er overheen.

Iom coach gestopt met creatine. Ga daar echt slecht op en voel mij continu opgeblazen en maagklachten.
Waars neem je creatine monohydrate, maar probeer keer een andere variant creatine of zelfs een ander merk. Je hebt zelfs “snoepjes” van creatine met zero kcal, wellicht dat dit wel aanslaat. Mindere dosering en opbouwen per 1gr pm kan wellicht ook al helpen.

Creatine is nou net het supplement wat eigenlijk iedereen zou moeten nemen, wel/geen sporter is niet eens belangrijk hierin.

• Like
Waarderingen: GruX
Wat is het nut voor een niet sporter?
Goed voor de hersen, ontstekingsremmend, energie boost, blijft er langer “jonger” door.

Creatine is bij langer na niet alleen goed voor spiermassa opbouwen en zou voor ieder mens gewoon dagelijks goed zijn.

Goed voor de hersen, ontstekingsremmend, energie boost, blijft er langer “jonger” door.

Creatine is bij langer na niet alleen goed voor spiermassa opbouwen en zou voor ieder mens gewoon dagelijks goed zijn.
Geldt volgens mij ook voor proteïne. Je kunt aanhouden wat de schijf van vijf aangeeft of het voedingscentrum voorschrijft maar die geven m.i. te lage hoeveelheden aan.
Dat wij meer nemen snap ik.
Maar dat niet sporters te weinig nemen snap ik niet.

Geldt volgens mij ook voor proteïne. Je kunt aanhouden wat de schijf van vijf aangeeft of het voedingscentrum voorschrijft maar die geven m.i. te lage hoeveelheden aan.
Dat wij meer nemen snap ik.
Maar dat niet sporters te weinig nemen snap ik niet.
Schijf van 5 is voor mensen die nergens geen kut vanaf snappen en het advies nog opvolgen om een detox kuurtje te nemen of dat koolhydraten slecht zijn 🤷‍♂️

Terug
Naar boven