ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
bij jullie op de afdeling misschien niet?Jah?..
Mag je chippies alleen maar na 12 uur eten??
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bij jullie op de afdeling misschien niet?Jah?..
![]()
Afdeling?? Jullie??
Het is vast wel ergens 12 uur. 😏Jah?..
![]()
graag wil ik aangesproken worden met HET omdat ik mezelf niet identificeer als man of vrouw.
Jij bent het beste van beide werelden!graag wil ik aangesproken worden met HET omdat ik mezelf niet identificeer als man of vrouw.
jij maakt mijn dag zo goed! Ik ga zometeen met een voldaan gevoel naar de sportschool.Jij bent het beste van beide werelden!
Ik zou spontaan verliefd kunnen worden op je als ik dat al niet was op buttie 💁
Nee je moet nu niet gaan lachen met een hoodie op. Zo werkt dat niet.
...damn it ik bedoelde 
Goed dat je jezelf weer hebt herpakt. Ik begon me afgelopen weekend toch al een beetje zorgen te maken, want meestal is het geen goed teken als iemand die normaal gesproken zeer actief is hier, ineens bijna niets meer van zich laat horen. Zit naast training en voeding het mentale deel ook bij de coaching inbegrepen?
Fijn dat je weer terug bent en weer back on track, soms helpt dat wel even een periode de teugels te laten vieren en heb je ook gewoon echt geen zin in die dieet toestanden. U go girl🫶
Ik ben ook jouw grootste fan pop 😘 en ben trots op je. Dat is een prima oplossing, je kopje moet boven water blijven, de rest is dan bijzaak, dus dat heb je goed gedaan. Dat vind ik echt smerig haha, maar hoe zeg je boswandelingen in het Albanees?Dankjewel! Voelt altijd fijn dat wij elkaar supporten en ben jou grootste fan 😘. Als je het leven even heel zwaar vind is mijn oplossing vooral zorgen dat het te behappen valt en zo goed mogelijk voor mijzelf zorgen en dat heb ik gedaan. Drink je wel een wodkatje op mij daar in Albanië? 💪😎
šljivovica 👍Ik ben ook jouw grootste fan pop 😘 en ben trots op je. Dat is een prima oplossing, je kopje moet boven water blijven, de rest is dan bijzaak, dus dat heb je goed gedaan. Dat vind ik echt smerig haha, maar hoe zeg je boswandelingen in het Albanees?
Ik ben ook jouw grootste fan pop 😘 en ben trots op je. Dat is een prima oplossing, je kopje moet boven water blijven, de rest is dan bijzaak, dus dat heb je goed gedaan. Dat vind ik echt smerig haha, maar hoe zeg je boswandelingen in het Albanees?
Dat is mijn specialiteit 💁Zit naast training en voeding het mentale deel ook bij de coaching inbegrepen?