XXL Nutrition

Training voeding en progressie diary

Jah?..
Mag je chippies alleen maar na 12 uur eten??
Anna Kendrick No GIF by The Lonely Island
bij jullie op de afdeling misschien niet?

• Haha
Waarderingen: AK
Namens alle mannelijke dbb leden + @Seth_Fit :

IMG_5158.jpeg

❤️

• Topic Starter Topic Starter
Goodmorning schatjes 🥰

Heftige week achter de rug. Doelen even losgelaten en wel blijven sporten en voeding even geen boodschap aan gehad. Mocht van mijzelf even een week alles laten varen zolang ik maar bleef sporten. Niet omdat ik het graag wou maar het kon mij even allemaal gestolen worden. Dus soms een dag niet gegeten en soms een dag way teveel.

Heb jullie natuurlijk gemist dus vanaf vandaag weer terug naar voedingsschema, sporten en ins en outs van jullie lezen en mijn eigen delen. Vanmorgen lb3 voltooid en morgen rust dus lekker wandelen. Temperatuur is smorgens aardig frisjes dus hoodie seizoen in de gym is daar 👌. Sta op het punt voor de 🚩periode dus geen max training maar wel lekker. Extra kg sinds mijn laatste update hier. Pootjes gaan lekker en still brown van de vakanties 😌

Squat
2x11 65kg

Seat leg curl 36kg
1x13
1x11

Leg press 140kg +10
1x13
1x12

Leg extension 50kg +5
2X12

Cable kick back 30kg +5
1x15
1x14

Hip abduction 60kg +5
1x14
1x13

Hip adduction 50kg +5
1x13
1x12

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Nee je moet nu niet gaan lachen met een hoodie op. Zo werkt dat niet.
Je moet hem tot ver op je ogen heen trekken (ongeveer puntje van je neus)
En dan een beetje heel lekker een potje onnodig boos kijken.
(we beginnen met kleine stappjes, we komen er vanzelf wel)
:D ...damn it ik bedoelde :(

• Bicep
Waarderingen: K82
Goed dat je jezelf weer hebt herpakt. Ik begon me afgelopen weekend toch al een beetje zorgen te maken, want meestal is het geen goed teken als iemand die normaal gesproken zeer actief is hier, ineens bijna niets meer van zich laat horen. Zit naast training en voeding het mentale deel ook bij de coaching inbegrepen?

Fijn dat je weer terug bent en weer back on track, soms helpt dat wel even een periode de teugels te laten vieren en heb je ook gewoon echt geen zin in die dieet toestanden. U go girl🫶

Goed dat je jezelf weer hebt herpakt. Ik begon me afgelopen weekend toch al een beetje zorgen te maken, want meestal is het geen goed teken als iemand die normaal gesproken zeer actief is hier, ineens bijna niets meer van zich laat horen. Zit naast training en voeding het mentale deel ook bij de coaching inbegrepen?

Wovano heeft echt zijn best gedaan om mij te helpen en te steunen maar als ik mij zo voel luister ik echt even alleen naar mijzelf en waar ik behoefte aan heb dus ben dan niet echt begeleidbaar. Vond het vooral belangrijk mijn ritme in het sporten niet te verliezen en zo normaal mogelijk op werk te presteren. En dankjewel 😊 soms zijn theorieën prachtig maar het leven is meer dan een theorie.

Fijn dat je weer terug bent en weer back on track, soms helpt dat wel even een periode de teugels te laten vieren en heb je ook gewoon echt geen zin in die dieet toestanden. U go girl🫶

Dankjewel! Voelt altijd fijn dat wij elkaar supporten en ben jou grootste fan 😘. Als je het leven even heel zwaar vind is mijn oplossing vooral zorgen dat het te behappen valt en zo goed mogelijk voor mijzelf zorgen en dat heb ik gedaan. Drink je wel een wodkatje op mij daar in Albanië? 💪😎

Gewoon de draad weer oppakken en vooruit kijken☺️

Dankjewel! Voelt altijd fijn dat wij elkaar supporten en ben jou grootste fan 😘. Als je het leven even heel zwaar vind is mijn oplossing vooral zorgen dat het te behappen valt en zo goed mogelijk voor mijzelf zorgen en dat heb ik gedaan. Drink je wel een wodkatje op mij daar in Albanië? 💪😎
Ik ben ook jouw grootste fan pop 😘 en ben trots op je. Dat is een prima oplossing, je kopje moet boven water blijven, de rest is dan bijzaak, dus dat heb je goed gedaan. Dat vind ik echt smerig haha, maar hoe zeg je boswandelingen in het Albanees?

Ik ben ook jouw grootste fan pop 😘 en ben trots op je. Dat is een prima oplossing, je kopje moet boven water blijven, de rest is dan bijzaak, dus dat heb je goed gedaan. Dat vind ik echt smerig haha, maar hoe zeg je boswandelingen in het Albanees?
šljivovica 👍

Bos is pyll en wandelen duke ecur

Aldus Google

Spreken ze geen engels? 😁

Ik ben de laatste die moet zeuren over voeging. Maar wat brengt het even losgaan je dan?

Terug
Naar boven