MuscleMeat

Trainings log

Bezoekers in dit topic

Kniebuigen
5x70
5x100
5x130
3x160
3x190 pak aan
3x215
3x3 230

Bankdrukken
5x70
5x90
5x110
2x3 130 shirt aan

Schouderbreedte drukken
helemaal vergeten te doen.:mad:

Rompbuigen (als warming-up)
2x8 70

Deadliften (sumo)
5x70
5x120
5x170
5x3 200

Hoogtillen van blokken
3x3 170

Deadliften (smal)
3x3 150

Buik

Heerlijke training een 8,5 alleen me sqaut pak ging heel moeilijk uit we zijn wel 20min bezig geweest haha
 
Hoeveel weeg je op het moment Wesley?
 

Zo voelde ik me ook het squaten ging super ze vlogen omhoog alleen het banken ging niet als verwacht maar dat komt denk ik door de zware training van maandag heb veel spierpijn in mijn borst gekregen van dat 5x3 110 drukken.
 
Haha, bank is volgende week weer belangrijk
 
Laatst bewerkt:
Event training @ REALPOWER UITHOORN
Iedereen van de dikke buiken club was aanwezig. Dennis heeft ervoor gezorgd dat de chocomelk rijkelijk vloeide en de sfeer was weer top. Iedereen was lekker fanatiek en gedreven.

Timbers
warming-up 3x 20 meter 95kg

Yoke race
warming-up 3x lege yoke 80kg 25 meter
4x25 240 achter elkaar door om en om zonder rust (PR)

Wheel flip
warming-up 3x om en om
2x10 ging heel erg snel nooit eerder zo snel geflipt (PR)

stones
3x80 als warming up
3x5 100 ging erg lekker eerste stukje van de grond nog veel moeite mee maar staan is een eitje.

Boomstam
warming-up lege boom 2x6 + neerleggen
3x75
2x85
2x2 95 gaat steeds beter (PR)

Timbers
Niet gedaan ivm spierpijn van de vrijdag training benen waren helemaal gesloopt.

De training had ook een andere volgorde omdat de andere jongens bezig waren met de boom. Was een heerlijke training conditioneel erg zwaar vooral het 10x flippen van de band. Stenen en de Boom gaan ook steeds beter dus ik heb niets te klagen. 8,7:D
PR's vermeld ik speciaal voor Cees haha
 
Laatst bewerkt:
Rond de 121 zo soms ff meer soms wat minder maar niet onder de 120.

Waarom dan?

Dan heb ik een beetje een idee wat me te wachten staat in Heerlen ;)

Je gaat in elk geval hard vooruit, dat is zeker.. Ik kan me iig nog foto's herinneren van de wedstrijd in Amsterdam, daarop leek je nog geen 100 kg.
 
Dan heb ik een beetje een idee wat me te wachten staat in Heerlen ;)

Je gaat in elk geval hard vooruit, dat is zeker.. Ik kan me iig nog foto's herinneren van de wedstrijd in Amsterdam, daarop leek je nog geen 100 kg.

Haha deed je die wedstrijd ook mee dan?
Dat was me aller eerste wedstrijd toen trainde ik net een jaartje serieus. haha
 
Kniebuigen
5x70kg
5x100kg
5x130kg
3x160kg
2x170kg met pak om te oefenen ging klote
3x180kg half pak ging goed
2x200kg

Bankdrukken
8x70kg
6x110kg
3x140kg
2x3x170kg

smal vergeten heel stom

rompbuigen
2x8x70kg

deadlift sumo
5x120kg
5x3x150kg gaat steeds beter

deadlift van blokken
3x3x170kg

smaldeadliften
3x3x150kg

Mijn onderrug was helemaal kapot na het kniebuigen
dus moest met het deadliften hard aanzetten maar het ging
8
 
Haha deed je die wedstrijd ook mee dan?
Dat was me aller eerste wedstrijd toen trainde ik net een jaartje serieus. haha

Nope, deed niet mee. Maar vanaf die tijd volg ik wel zo'n beetje elk wedstrijdverslag op RDP, vandaar ;)
 
Warm-up Timbers
3x95kgx20mtr

Warm-up Yoke
3x80kg
4x25mtrx220kg zonder rust

Wheelfilp
2x10 de eerste run ging snel
maar de tweede run stierf ik 10 dode

Stones
3x85kg
3x5x100kg

Boom
2x6x65kg
3x95kg
8x100kg
moest 3x2 doen maar mijn onderrug was zo leeg dat ik herhalingen heb gemaakt op techniek

Timbers
hebben we gelaten voor wat het was Wes zijn benen waren op en mijn onderrug op

We zijn achter elkaar doorgegaan conditioneel was het een super training was ook wennen alles in een andere volgorde onderrug was na de training van gister GANZ OP
8.5:D
 
Laatst bewerkt:
Heren weer een mooie stap vooruit!
Ziet er goed uit.
 
Warm-up Timbers
3x95kgx20mtr

Warm-up Yoke
3x80kg
4x25mtrx220kg zonder rust

Wheelfilp
2x10 de eerste run ging snel
maar de tweede run stierf ik 10 dode

Stones
3x85kg
3x5x100kg

Boom
2x6x65kg
3x95kg
8x100kg
moest 3x2 doen maar mijn onderrug was zo leeg dat ik herhalingen heb gemaakt op techniek

Timbers
hebben we gelaten voor wat het was Wes zijn benen waren op en mijn onderrug op

We zijn achter elkaar doorgegaan conditioneel was het een super training was ook wennen alles in een andere volgorde onderrug was na de training van gister GANZ OP
8.5:D

lekkere training ouwe,we zien elkaar over 14 dgn!
 
Na een weekje op trainings kamp geweest te zijn in Limmen heb ik nu weer tijd om me log bij te houden.

15min hometrainer ivm zere knie door overbelasting vorige week

Banken
20x60
5x100
3x110
2x120
1x130
2x2 120

small explosief
3x3 100

small zaken 75 procent
3x3 120

small omhoog 75 procent
3x90
3x110
3x110

BUIK

Heerlijke training banken ging me goed af ondanks afgelopen week dik tevreden een 8
 
Sterke bank Wesley!
Ik hoop wel binnenkort eens met jullie mee te trainen in de hoop wat info mee te krijgen over het archen aangezien het mij gewoon niet wilt lukken. En volgens mij zijn jullie daar stukken beter in als ik, hehe. :)
 
Sterke bank Wesley!
Ik hoop wel binnenkort eens met jullie mee te trainen in de hoop wat info mee te krijgen over het archen aangezien het mij gewoon niet wilt lukken. En volgens mij zijn jullie daar stukken beter in als ik, hehe. :)

Persoonlijk ben ik er ook nog niet heel goed in maar het gaat me wel steeds beter je moet gewoon leren je ruig steeds boller te maken en je voeten plat op de grond houden en je kont en schouderbladen ook de bank aanraken.
 
Persoonlijk ben ik er ook nog niet heel goed in maar het gaat me wel steeds beter je moet gewoon leren je ruig steeds boller te maken en je voeten plat op de grond houden en je kont en schouderbladen ook de bank aanraken.

De laatste 3 lukken met gemak maar de rug bollen shizzle wilt alsmaar niet lukken. :fuu:
 
Back
Naar boven