gewoon bob
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dubbel zoveel Triceps dan Benen, eerst je benen in orde maken en dat je ze net zo veel aanpakt in verhouding als andere spiergroepen. Daarna wil ik je gerust verder helpen, ik help alleen met goede en complete schema's maken, ik maak geen halve schema.
Dus meer benen, minder triceps.
Nou benen train ik op die dag wel redelijk zwaar hoor, train jij benen twee keer per week dan?? Ik heb gehoord dat benen ongeveer 6-7 dagen nodig hebben om volledig te herstellen.

Waar slaat dat nou weer op dan, train me abs en biceps toch maar 2x per week, en daar zit genoeg tijd tussen zodat ze goed kunnen herstellen.
Misschien dat jij dr alle verstand van hebt maar ik nog niet, dus misschien zou je me kunnen helpen ipv met die klote opmerkingen te komen![]()

Dus als ik meer benen zo trainen zou je het wel een goed schema vinden dan? Maar mn benen zijn al redelijk groot in verhouding met de rest van mn lichaam, heb 8 jaar gevoetbalt en heb al redelijk wat kracht in mn poten..

Je kan het toch ook anders brengen, zo kom je over als Meneer Expert!
Ik heb het ergens gehoord van iemand.. En zelf dacht ik ook dat grootte spiergroepen een langere herstel periode hebben.
Nou ok, misschien overschat ik mn benen wel... Dan ga ik begin ik wel met mijn benen twee keer in de week te trainen.. Maar jullie vinden dus dat ik teveel triceps en biceps train??
Hallo,
Hierbij wil mijn schema met jullie delen. Ik ben nu ongeveer 9 weken met builden en maak al een goede progressie. Mijn doel is om spiermassa te krijgen. Ik ben begonnen met +- 80KG, 1,94 lang en zit nu rond de 88KG, met ongeveer hetzelfde BF. Ik let heel goed op mijn eten, eet regelmatig en krijg voldoende bouwstoffen binnen.
Ik ben nu 9 weken bezig met dit schema, maar ik denk dat het ook wel eens goed is om te varieëren met oefeningen, ook zit ik te denken om dit te combineren met meer gewicht en minder reps (5x5 zat ik aan te denken).
Maandag
Borst
- Bench Press 3x8
- Dumbbell Press 3x8
- Flyes (Direct naar dumbbell press) 3x8
- Peck Deck 3x8
Triceps
- Rope Pushdowns 3x8
- Bench Dips (+Gewicht) 3x10
- Seated Single Arm Dumbbell Extensions 3x8
- Straight Bar Pushdowns 3x8
Buik
Dinsdag
Biceps
- Barbell Curls (3/4 Setjes, met 4x8 herhalingen, elke keer met minder gewicht)
- Dumbbell Curls 3x8
- Cable Rope Hammer Curls 3x8
Rug
- Seated Cable Rows 3x8
- Single Arm Dumbbell Rows 3x8
- Wide Grip Pulldowns 3x8
- Pullups 3x3 (opbouwen)
Schouders
- One Arm Front Deltoid Dumbbell Raises 3x8
- Upright Barbell Deltoid Rows 3x8
- Seated Dumbbell Deltoid Presses 3x8
Woendag
Rust
Donderdag
Borst
- Incline Bench Press 3x8
- Incline Dumbbell Press 3x8
- Incline Flyes (Direct naar dumbbell press) 3x8
- Peck Deck 3x8
Triceps
- Rope Pushdowns 3x8
- Bench Dips (+Gewicht) 3x10
- Seated Single Arm Dumbbell Extensions 3x8
- Straight Bar Pushdowns 3x8
Benen
- Squat 3x8
- Legg Curls (Quads) 3x8 (Bovenaan 2-3 seconden vasthouden)
- Legg Press 3x8
- Legg Curls (Hams) 3x8
Vrijdag
Biceps
- Barbell Curls (3/4 Setjes, met 4x8 herhalingen, elke keer met minder gewicht)
- Dumbbell Curls 3x8
- Cable Rope Hammer Curls 3x8
Rug
- Seated Cable Rows 3x8
- Single Arm Dumbbell Rows 3x8
- Wide Grip Pulldowns 3x8
- Pullups 3x3 (opbouwen)
Schouders
- One Arm Front Deltoid Dumbbell Raises 3x8
- Upright Barbell Deltoid Rows 3x8
- Seated Dumbbell Deltoid Presses 3x8
Buik
Zaterdag/Zondag
Rusts
Graag op/aanmerkingen over dit schema. En of het verstandig is om een keer over te gaan op een ander schema, bv Bill Star oid.

Leuk schema is wel wat op aan te merken maarja je groeit er wel op in 9 weken 8 kilo.
als je mijn aanpassing / nieuwschema wil stuur me dan even een persoonlijk bericht![]()

Leuk schema is wel wat op aan te merken maarja je groeit er wel op in 9 weken 8 kilo.
als je mijn aanpassing / nieuwschema wil stuur me dan even een persoonlijk bericht![]()