ManuelP
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maandag hard, woensdag lichter , vrijdag hardEn hoe bevalt een full body schema dan ?? Ik zat er zelf ook aan te denken om over te stappen, maar je spieren krijgen dan toch veel minder rust ?
wat bedoel je met barbell curl / concentration? en 2 oefeningen voor biceps/tricep? vind ik persoonlijk veels te weinig. heb er 4 per spiergroep op armen. en weighted tricep dips? dippen met gewichten... pak je toch meer borst imo?
Ik train nu zo'n beetje elke spiergroep 2 keer per week en groei daar wel lekker op... Als ik nu een volledige split ga doen dan zou je alles maar 1 keer per week trainen... nu is alleen mn vraag wat is het verschil in resultaat ? Want ik zie de meeste mensen toch alle groepen 1 keer trainen...
Wat heb je er nu aan om op 1 dag 3 spiergroepen te doen en per spiergroep dan 1 tot max 2 oefeningen te gebruiken ? Ik krijg in ieder geval niet de voldoening als ik maar 1-2 oefeningen voor chest of rug of eender welke spiergroep doe 
Al dat gesplit veroorzaakt alleen problemen. Go with fullbody![]()
omfg !Al dat gesplit veroorzaakt alleen problemen. Go with fullbody![]()

Het is ook een beest eh die baka boko 
Lig hier ook platHet is ook een beest eh die baka boko
![]()
Al dat gesplit veroorzaakt alleen problemen. Go with fullbody![]()