Fitness Seller

trainingschema borst en armen

MattMGM

Novice
Waardering
0
Hey Jongens,

Nou ben ik een kleine 2 maanden bezig met fitness en vroeg me af of mijn schema voldoet aan mijn doel.

Hoelang je traint
Ik train nu bijna 2 maanden.
Wat je doel is
Mooie bi/triceps en een strakke borst
Beschikbare apparatuur
Zowel machines als halters en barbels.
Beschikbare tijd
Ik train 3 dagen per week

De oefeningen die ik elke dag doe zijn:

Borst
- Benchpress
- Incline barbell bench press
- Pectoral fly

Bi en tri
-cable biceps curl
-cable triceps pushdown

Deze oefeningen doe ik drie keer per week.

Ik hoor graag van jullie,

Matt

Laatst bewerkt:
Lijkt mij niet verstandig om alleen maar borst en armen te trainen. Vergeet schouders, rug, buik en benen niet.

hehehe ben benieuwd naar de komende reacties :D

Superdude?

Even serieus, ga gewoon alles trainen en goed eten.

Alle informatie om te beginnen kan je wel vinden op 't forum.

Haha, bedankt jongens.... Voor zowel de ontopic als de offtopic reacties.

Maar ik moet eerlijk toegeven dat wat ik nu doe wel lekker aanvoelt. Ik merk bij mezelf dat er ook resultaat geboekt wordt. Ik wil niet alle andere spiergroepen trainen.

Is dit te veel van het goeie?

Haha gast, vanaf het moment dat je dit topic geplaatst heb, ben je op dit forum in ongenade gevallen :D

Alleen borst, bi en triceps trainen is retarded :P
Train de rest ook en maak een goed voedingsschema; ga btw gewoon bulken, voor de zomer ben je nu toch te laat

Ja je schema is goed

Wie heeft het hier over zomer. Jongens. Het heeft niets te maken met lui zijn. ik ben tevreden over m'n lichaam behalve m'n tri bi en borst. Daarom train ik al het andere niet.

Wie heeft het hier over zomer. Jongens. Het heeft niets te maken met lui zijn. ik ben tevreden over m'n lichaam behalve m'n tri bi en borst. Daarom train ik al het andere niet.

Geen enkele serieuze persoon hier op dit forum is tevreden over zijn lichaam. Het kan altijd groter, droger, meer gedefinieërd, meer in verhouding, symmetrischer.

Denk er nog even goed over na, of je gaat alles trainen en over 3 jaar ben je een beest of je gaat niet trainen en over 3 jaar ben je een ecto met een uit de kluiten gewassen borst en 50 cm armen, is dat wat je wil?

Nou dan, ga lekker alles trainen. Je zal vanzelf zien dat er nog een hoop verbeterd kan worden.

Hmm, kijk. Ik weet dat het een bodybuilding forum is, maar ik wil GEEN bodybuilder zijn. Ik wil gewoon fit zijn. Ik wil NIET in de spiegel kijken en dan zien dat ik elk kleine spiertje tevoorschijn heb getraind.

Nou weet ik dat ik mezelf hiermee de dood heb ingestuurd aangezien jullie het allemaal niet met me eens zijn. Ik zal me nu alvast voorbereiden op de aanvallende comment of misschien zelfs een slotje.

Voor de mensen die me wel willen helpen met MIJN doel, is het een goede schema of moet ik meer of minder doen?

Oké, dan zal ik toch even helpen.

Volgens mij is het opzich wel goed ookal is het misschien wel een beetje overtrainen voor je borst omdat je het 3x per week doet. Maar ik heb niet echt veel ervaring met schema's voor alleen borst, biceps en triceps:o.

Ik zou eigenlijk elke spiergroep maar 2x per week doen, afhankelijk van de intensiteit. Als je niet op volle kracht traint kan je wel dit schema blijven doen, evt een oefening voor biceps en 1 voor triceps erbij. Maar als je zwaar traint zou ik wel elke spiergroep steeds om de training doen. Dan krijg je misschien zoiets:

Borst+Triceps-Biceps-Borst-Biceps+Triceps-Borst-Triceps-Borst+Biceps

't is wel een beetje ingewikkeld, maar iets beters kon ik niet verzinnen, zo zit er ook nog wat afwisseling in weetje : ).

Wat ook heel belangrijk is is goed eten, maar daar zijn genoeg sticky's over ; )

Succes met je borst, biceps en triceps:p

Bedankt man. Als er andere mensen zijn die nog wat kunnen toevoegen, dan zou ik dat o prijs stellen.

Ik zit kwa voeding ook goed denk ik.

Nogmaals bedankt

Niet teveel losse gewichten, probeer zoveel mogelijk te isoleren.
Goed samenknijpen, en peckdeck machines gebruiken.

Terug
Naar boven