MuscleMeat

Trainingschema voor een 16 jarige nieuweling.

ashtrax

Novice
Waardering
0
Hey, ik ben 16 binnekort 17 :banana: en ik heb al zo een 2.5 jaar gebokst ben daarmee gestopt vanwege school alleen nu wil ik wel weer trainen.. vooral mijn linkerkant :O aangezien mijn rechterkant een stuk gespierder is dan mijn linkerkant.. ??? dus ik vroeg me af aangezien in nieuw ben in het wereldje van spieren kweken en er nix van af weet.. kan iemand een trainingsschema voor mij maken?.. dat mij wat gespierder maakt.. maar niet mijn groei in de weg staat.. thnx :D

rechterkant gespierder? teveel gerukt? :P

• Topic Starter Topic Starter
neeh neeh.. kweenie waardoor dat komt.. ik denk omdat ik bij boksen met rechterkant actiever was.. ik sloeg meer met rechts.. en mijn linkerbeen stond altijd voor.. dus ik draaide mijn lichaam met mijn stoot mee.. jah jah heel ingewikkeld dat boksen :p maar ik denk dat het daardoor komt :)

Niets staat je groei in de weg!
Heeft je sportschool geen trainingschema?

Jij zit hier HELEMAAL op het goede adres!!! Ben ook vrij nieuw op dit forum: Lees je vooral eerst in, je klikt aardig wat weg hier en het zal je ook een hoop vragen besparen!
Ik wens je succes met je training!

jojo_708 zei:
Niets staat je groei in de weg!
Heeft je sportschool geen trainingschema?

Kzit niet op een sportschool :O.. kheb wel gewichten enzow thuis.. en zo een ding een of ander hulpmiddel voor je buikspieren wat ze bij fitness ook hebben.. daarom vraag ik een trainingsschema.. ik wil er wel ff strak uitzien voor de zomer enzow.. daarna wil ik gwoon doorgaan met spieren kweken.. So can anyone help me out :D?

Jizza zei:
Jij zit hier HELEMAAL op het goede adres!!! Ben ook vrij nieuw op dit forum: Lees je vooral eerst in, je klikt aardig wat weg hier en het zal je ook een hoop vragen besparen!
Ik wens je succes met je training!

Ja, ik was al bekend met deze site.. las alle topics enzow.. alleen nu heb ik me ook aangemeld zodat ik zelf topics kan beginne :hedbang:

ashtrax zei:
Ja, ik was al bekend met deze site.. las alle topics enzow.. alleen nu heb ik me ook aangemeld zodat ik zelf topics kan beginne :hedbang:
Gewoon een split training doen, dat vind ik het prettigst. Doe voor massa ongeveer 8-10 herhalingen, voor spierconditie 15-20 en voor kracht 4-5. Train elke spier met ongeveer 9-12 setjes en 1 x per week. En train niet alleen je armen zoals zoveel beachboys doen, gewoon elke spier trainen.

ashtrax zei:
ik wil er wel ff strak uitzien voor de zomer enzow.. QUOTE]

Als je deze zomer er nog strak wilt uit zien zou ik HEEL snel lid worden van een sportschool hahaha! Denk eerlijk gezegd dat je van een koude kermis thuis gaat komen!

ja zal wel ietsje langer duren dan een paar maanden :roflol:

Jizza zei:
ashtrax zei:
ik wil er wel ff strak uitzien voor de zomer enzow.. QUOTE]

Als je deze zomer er nog strak wilt uit zien zou ik HEEL snel lid worden van een sportschool hahaha! Denk eerlijk gezegd dat je van een koude kermis thuis gaat komen!

Het is niet dat je mijn spieren niet ziet.. ik wil ze mooi maken.. gwoon iets strakker.. haha ik ben niet dik ofzow.. ik denk ckr wel een maandje trainen ofzow. en dan zit ik wel goed.. alleen ik heb een schema'tje nodig ;)

beetje vaag, ik heb ook eerst 2.5 jaar gebokst.. en was niet gespierder aan de ene kant, en je hoort meer met links te boksen als je rechtshandig bent

jah maar k was dan wel sneller met links.. maar even snel met rechts.. en met rechts zet ik meer kracht.. yesh yesh.. ik ben snel.. ALLEEN.. nog steeds wil ik die schema :D

Ashtrax je hebt gelijk... JONGENS GEVEN WE HEM NOG EEN SCHEMA OF HOE ZIT DAT :D:D:D:D

^geef een man een vis en hij heeft eten voor 1 dag

leer een man te vissen en hij heeft eten voor de rest van zn leven!

ik denk dat het hier ook zo een beetjuh opgaat :rolleyes:

ashtrax zei:
jah maar k was dan wel sneller met links.. maar even snel met rechts.. en met rechts zet ik meer kracht.. yesh yesh.. ik ben snel.. ALLEEN.. nog steeds wil ik die schema :D
Ik snap geen reed van je zin. Maar ik heb je net een paar tips gegeven. Zoek ff een split training die je leuk lijkt b.v:
Maandag: Borst +tri
Dinsdag: Benen
Woensdag: rust
Donderdag: Rug + bi
Vrijdag: Schouders + onderarmen
Zaterdag: Rust
Zondag: rust

Check ookff me vorige post.

Kijk een beetje naar andere trainingsschema's hier op het board.
Daar kan je ook wel wat mee. Lees vooral de Sticky's door, daar staat goede informatie in. Ik heb niet dat je gaat zeggen dat je binnen een paar maandjes breed wil gaan worden. :P

neeh neeh dat wil ik niet..
@ s0m30n3

die schema is top
Maandag: Borst +tri
Dinsdag: Benen
Woensdag: rust
Donderdag: Rug + bi
Vrijdag: Schouders + onderarmen
Zaterdag: Rust
Zondag: rust

maar ken je ook oefeningen die ik gwoon thuis kan doen.. ik heb gewichten thuis en een roeiapparaat (gekregen :P).. om mensen te herinneren ik weeet nixxx van bodybuilden en trainen enzow.. ik las de forums door.. en ik zag reps en sets en dat soort dingen staan en ik dacht ??? wtf?..
Zie mij als een kind dat nog moet leren om te lopen.. dat kind heeft hulp nodig om die shit te doen.. :D:D

owh en vermeld a.u.b hoe vaak ik ook die oefeningen moet doen dan. ThnQ

S0m30n3 zei:
Ik snap geen reed van je zin.
Check ookff me vorige post.

Kom op - dat je d's en t's in werkwoorden niet goed kunt plaatsen...dat doe ik soms ook niet goed, maar reet met een d :P
Vind je sugar lee hooper ook een kudwijf ? :P

Terug
Naar boven