- Waardering
- 3.699
Nu we weten dat er best wel een groot aantal 35 plussers hier rond hangt, ben ik benieuwd naar trainingservaring (in jaren)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vanaf mijn 16 'de op en af,begin mijn leeftijd nu wel te voelen,ben dan eigenlijk ook wel benieuwd naar ervaringen van andere leeftijdsgenoten omtrent gebruik hgh,
niet eens zozeer voor de spiergains,maar vnml voor "het beter in mijn vel voelen'
...maar om precies te zijn zou ik het nog ff na moeten kijken, heb namelijk nog mijn eerste lidmaatschapkaart
nog wel ergens liggen
.
maar goed je moest wat he
, was ook nog een fanatiek voetballer dus had je dubbele kosten.
nog altijd goesting om te trainen, de drang om je lichaam te laten afzien blijft wanneer dat nu eenmaal in je genen zit.En jij?Nu we weten dat er best wel een groot aantal 35 plussers hier rond hangt, ben ik benieuwd naar trainingservaring (in jaren)
j/k
Ben februari 1977 begonnen met gewichtstraining om wat sterker te worden bij een andere een andere sport. Half '79 fulltime () overgestapt op KT
Ca 30 jaar en 8 maanden dus.
valt me een beetje tegen voor iemand die 30 jaar traint...
j/k
![]()
Komen er nog eens nieuwe foto's? Hoe sta je er nu voor qua lichaamsgewicht en vet%?