Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hoi wimke,
op dit moment weeg ik 95 kg en ben 187 cm
wil naar de 100 kg toe
ik lees veel en ga me best doen, zal de tijd de ruimte geven, haha
ben nog niet zolang bezig , dus zal niet heel snel gaan.
vr gr
Nu zo'n 5 jaar bezig. Waarvan vooral de laatste 2 jaar serieus en let ik ook meer op mijn eten. Sinds een jaar ook weer begonnen met judo (na ruim 25 jaar).
Van mijn 30e tot mijn 35e niets gedaan, waarvoor de nodige smoesjes te verzinnen waren. In die tijd een flinke pens opgebouwd. Moest dus echt aan het werk.
Daarvoor heel mijn leven fanatiek gesport (vooral waterpolo).
Vanaf me 13de bezig geweest met gewichten van me broer, altijd selectie voetbal gespeeld. Op me 14de hiermee gestopt om te gaan bodybuilden, nu bijna 2 jaar bezig ( ben bijna 16 ).
Laatste jaar echt goed bezig geweest, doel zo groot mogeljik worden.
( stiekem toch wedstrijden willen doen )
Gekozen voor 25 jaar.
Maar moet wel bekennen dat ik heel vaak periodes had van "niet trainen" en sinds kort pas weer begonnen ben na een periode van ongeveer 13 jaar lamzakken...
In die 13 jaar af en toe wel eens even wat gedaan, maar niets noemenswaardig.
Nu weer redelijk bezig sinds een maand of zeven.
Echt alleen maar focus op de gewichten train ik ongeveer 5 maanden nu, maar als ik de krachttraining als aanvulling op andere sport meetel (wat ook best hardcore is en 3 x per week) is het zo'n 36 jaar op een ernstige manier en zonder onderbreking (behalve voor een paar ernstige blessures dan).
Vanaf mijn 16e; ben nu 38. Begonnen met een bezemsteel en daar gewichtjes op gedaan, totdat bij de BP de bezemsteel in 2 helften brak.
Leuke opstart om alleen metaal te gebruiken.