MuscleMeat

Trainingservaring

Peiling Peiling Hoeveel jaar train je al

• Totaal stemmers
    214
ja dat weet ik wel maar persoonlijk vind ik die wel lekker dus daarom dat ik vind dat die erbij hoort.....

Vier dit jaar mijn 20e traingsjaarjubileum. Leuk om te horen trouwens dat hier zo veel volhouders zijn tussen al dat jong volk hier op het:cool: forum

Jong Volk:D train al 4 jaar Ja:D

respect voor de oude Garde!!

3xl Nieuwe foto''s:D!!

ben ook al meer als twintig jaar bezig maar dan meer op en af ;maar nu blijf ik gewoon doorgaan

Ben op mijn 49 ste begonnen, na 15 jaar hardloopervaring. Train 2 keer per week al zo'n kleine 10 jaar, echter niet fanatiek genoeg om nu een bb figuur te hebben. Maar ben van een magere hardloper 67 kg nu toch rond de 80 kg echter wel met een te hoog vetpercentage. Doel is hoofdzakelijk plezier en een goed gevoel van een training hebben en niet meer zulk een magere spriet.

plezier erin hebben is belangrijk anders houd je het gewoon niet lang vol ..succes met je verdere training en dat je er veel plezier in mag hebben

sinds revalidatie brommer ongeluk kon ik niet meer kickboxen, ben toen gaan bodybuilden. was toen 19. dan weer minder trainen door coïtus, drugs en rock 'n roll maar pakte het steeds weer op! :)
ben groot geweest op mijn 20'ste, 30'ste en ben sinds een paar jaar weer fanatiek bezig..
wil weer groot worden! gaat alleen wat lastiger nu ik voorbij 40 ben maar vind het gewoon nog steeds leuk. vandaag ook borst/tricep gedaan, bloei ik weer helemaal van op!
maar pak 'm beet 10-12 jaar non stop.

ca 11 jaar nu
Scheurde mijn kruisbanden af bij voetbal en begon na de operatie met trainen in een gym om weer te kunnen gaan voetballen. Dat heb ik nooit meer gered maar ben wel blijven trainen voor de lol. heb eerst wat jaren aangeklooid en later ben ik meer op eten en trainen gaan letten.
Train nu nog voor de lol en alles wat ik aan spier win of nog behoud is lekker meegenomen.
herstellen gaat wel moeilijker

Full Contact bij toenmalig Maeng-Ho van Martin borneman(Rotterdam)
zooo, daar heb ik 2 jaar getraint (BB), vanaf mijn 17-19 tot ik in dienst moest.
Toffe peer die Martin, vaak samen bank en schuindrukken gedaan.
Later overgenomen door Jan Aad, gevolgd door Wim Vlieger.

Laatst bewerkt:
Ik train 9 jaar.
Ik zie om mij heen dat veel mensen stoppen of sterk minderen als ze gaan
samenwonen en/of kinderen krijgen.
Ook het werk mag voor mij geen belemmering zijn, 32 uur per week max.

Hey...
Ben net 35 en wil beginnen met trainen...
Ben wat mager van lichaam en heb helemaal geen spierkracht
Zou er nog hoop zijn voor mij om te starten en wat bij te komen ?
Iemand suggesties voor een goede start ?
Mainbrain

Train volgende maand weer 1 jaartje.
Daarvoor 15 jaar niets gedaan, werk, vrouw, kinderen, huis....
Vanaf mijn 19e tot 25e getraint, 3/4 maal per week.
Nu weer begonnen met 2 maal per week fb en vanaf september 4 maal per week split.
Toen ik de gym inliep kreeg ik een dejaveau gevoel, al dat ijzer, zweet, HEERLIJK.
Kom er nog veel oude bekenden tegen, erg leuk, mooie reactie's van: waar bleef je, hè hè, long time no see, vroeger ging het toch wat makkelijker, weet je nog .....
Achteraf had ik jaren eerder moeten gaan, maar ja... da's achteraf.

Het voelt goed terug te zijn.

Ruim 2 jaar:wl:

Bijna een jaar al!

Ik train ook al 24 jaar. Jezus ik wordt echt oud! Fitness en veel cadio sporten.

Serieus begonnen met Bodybuilding toen ik 21 was, het jaar daarvoor dat ik letterlijk aan de ijzers hing tel ik niet mee, simpelweg omdat ik maar wat aanrommelde.

Dan gaat de tijd eraf dat je niet kunt trainen vanwege blessures, wat dan de nettotijd is dat je actief met de sport bezig was.
Ik schat bij mezelf zo ongeveer 14 jaar.

35 jaar met 10 mnd ervaring

hallo allemaal,
ik wil jullie zeggen dat ik het erg leuk vind dat er zoveel 35 plussers zijn die hun ervaringen met elkaar willen delen.
zelf heb ik mijn hele leven op het voetbalveld doorgebracht en door een erg vervelende blessure (aan de kuiten) genoodzaakt om te stoppen.
ik ben eerst lid geworden van de hardloopclub , maar ook daar speelde mijn kuiten op.
toen ben ik lid geworden van de sportschool om te spinnen en nog wat groepslessen te doen.
ben toen 5 kg afgevallen, en zag meer de contouren lopen van me spieren.
sinds januari ben ik me meer gaan toe leggen op het kracht gedeelte en ga jullie vertellen dat ik sinds januari tot nu 5 kg puur spier ben aangekomen!
en dat voor iemand die nog maar zo kort traint en dus ook nog eens 35 is , vind ik dat zelf wel aardig.
maar is dat ook zo ?
graag jullie mening.
met vr gr van zomaar forum lezer

tuurlijk is dit aardig! dat weet je zelf toch ook he!

hoeveel weeg je nu en hoe groot ben je?

hoi ,
ik ben 187 en weeg nu 95 kg
vet% ga ik over 2 weken meten.

dank je

Terug
Naar boven