Fitness Seller

Trainingservaring

Peiling Peiling Hoeveel jaar train je al

• Totaal stemmers
    214
optie 25-25 betektend waarschijnlijk 20-25 neem ik aan ???

Train vanaf me 16de .. dus een jaartje of 22, met serieusere en onserieusere periodes ertussen.

29 jaar nu geleefd waarvan toch wel een 11 jaar training.
Moet zeggen, eigenlijk pas echt richting BB gegaan de laatste 2 jaar.
Daarvoor eerder cardio & fitness

hahahahaha en vlug veranderd!!!!

3 jaar getraind van mijn 20ste t/m 23ste, nu weer bijna 3 jaar aan de gang.
tussendoor nog een paar jaar aan wielrennen gedaan, een beetje opdrukken en 1 dumbeltje van 15 kilo.

anderhalf jaartje bezig nu en het bevalt mij, de ervaring en het aanvoelen alsook het experimenteren komt aanzetten. Je herkent en erkent de fouten en de praktijk, uiteraard in een minieme vorm. De decennia-bodybuilders hun kennis staat al enkele mijltjes verder.

train kracht sinds 16-09-06.
1 jaar dus op een redelijke serieuze manier.
sla geen training over , alleen als ik ziek/gebleseerd ben.
denk wel dat er niet zoveel voor mij meer inzit qua KT-stats als bij iemand die jonger
begonnen is .
38 is best laat om te beginnen .
heb wel veel conditiesport gedaan hiervoor.
lopen/zwemmen/roeien/cardiofitnes

en toch obikoe als je gewoon rustig aan gaat opbouwen ga je misschien nog versteld staan van je eigen kracht...

gewoon lekker trainen goed eten en ook belangrijk goed rusten simpel eigenlijk he...

• Topic Starter Topic Starter
hoop het wel natuurlijk.
anders is de lol er een eind vanaf.
de laatste tijd gaat het wel redelijk goed met de resultaten.

Kijk niet alleen naar uiterlijk resultaat, maar ook naar hoe je je voelt en of je plezier hebt in je training.

Twee jaar geleden is nog iemand begonnen van 45 jaar, had vroeger wat ervaring opgedaan met krachttraining maar nooit echt doorgedreven getraind.

Nu stevig de smaak te pakken, traint 3 maal per week enkel op de 6 zware compounds op z'n eigen rustige tempo. En z'n krachtgains mogen er wel zijn hoor.
Legt zichzelf realistische targets op en blijft zo lekker bezig. Soms een dagje meer rust als het nodig is en voor de rest zich goed verzorgen ( eten, slaap,...)

Komt zo zeker goed;)

18 jaar

• Topic Starter Topic Starter
Dan ben jij begonnen als baby ? ? ?

:D

van mijn 20e t/m 26e, daarna stilgezeten, en vanaf mijn 32e weer opnieuw begonnen tot nu toe (37)

5+6= 11 jaar totaal
;)

Kijk niet alleen naar uiterlijk resultaat, maar ook naar hoe je je voelt en of je plezier hebt in je training.

dat klopt zeker!!

ik heb meer plezier om te squatten & deadliften, dan bankdrukken...............dat is helaas ook wel terug te zien in mijn stats!
:o

oei klus maar bankdrukken hoort er ook bij

Terug
Naar boven