XXL Nutrition

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.007
Even wat beweging klokken. Maandag tot en met donderdag grote kans geen sport.
20min airdyne
20min hometrainer
15min roeien
team america vomit GIF

Toch nog mooi 2 flinke full body workouts en 2,5u cardio kunnen pakken dit weekend :)
CrossFit, de enige sport waar fors overgewichtige vrouwen "pull-ups" kunnen 🤣

Een tijd terug was je bezig met cutten, ben je daar nog steeds mee bezig of wat zijn je doelen nu wat dat betreft?

• #2.009
Een tijd terug was je bezig met cutten, ben je daar nog steeds mee bezig of wat zijn je doelen nu wat dat betreft?
Op dit moment heb ik 4 doelen:
1- rustig wat gewicht dumpen.
2- conditie opbouwen en onderhouden.
3- plezier maken, hebben en houden in bewegen.
4- pijnvrij kunnen werken/bewegen.

Ligt er aan wat voor schoen natuurlijk, maar meestal van die rubbere instabiele onderzolen zou ik niet aanraden voor deadliften
Als je een beetje een fatsoenlijke load aan je bar hebt kan dat wel kut uitpakken
Plus is ook weer extra onnodige ROM 👁️
Sowieso een verhoogde hiel met deadlifts wil je voorkomen toch :p

• #2.014
Door de bevalling van m'n zus zijn bijna al m'n trainingen eraan gegaan deze week. Komende week maar alvast gepland.
Screenshot_2022-10-16-16-13-00-39_b7759cb0eb738a3aa15891093ef4ebcc.jpg

• #2.016
Ohh en het nieuwe werk. 3 dagen dusdanig uitgelopen dat het eten, hond uitlaten en naar bed was.
1 training overgeslagen omdat ik in het ziekenhuis kon gaan kijken bij de baby, in het huis van mijn zus in Utrecht daarna overnacht, en de dag erna m'n ochtend training geskipt omdat ik gruwelijk brak was.

Knappertje hoor. En een trotse oom 😇

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven