AndroidHealthClinic

Trainingslog PartyMarty

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Dat heb ik even gemist...TRT?
Maand of 10-11 geleden uit gaan zoeken.
Van 7-7,9 nmol/L mooi opgehoogd naar 27 nmol/L
Nu 7,5 maand verder en heb het idee dat dingen nog steeds flink beter lijken te worden.

Scheelt een wereld :D
 
Maand of 10-11 geleden uit gaan zoeken.
Van 7-7,9 nmol/L mooi opgehoogd naar 27 nmol/L
Nu 7,5 maand verder en heb het idee dat dingen nog steeds flink beter lijken te worden.

Scheelt een wereld :D
Dat geloof ik direct. 7-7,9 was ook wel rg laag. Op 27 kun je denk prima gains maken..

Hoeveel mg test per week houdt dat in?
 
Dat geloof ik direct. 7-7,9 was ook wel rg laag. Op 27 kun je denk prima gains maken..

Hoeveel mg test per week houdt dat in?
Laatste keer dat ik heb getest op 135mg maar heb laatste tijd heel wat bloedonderzoeken gezien van hetzelfde merk maar andere batch. Meeste mensen kwam op 40+ uit. Dus moet snel weer keer langs bloedwaardetest...
 
Yooo, wat bedoel je in het maaltijd met foto topic steeds met low pizza day?
 
Yooo, wat bedoel je in het maaltijd met foto topic steeds met low pizza day?
Je hebt high en low pizza days. High is 1 of meer pizza's die dag, toevallig is het dat vandaag. Low is een dag zonder pizza. Op dit moment schrijft de coach 4 low - 1 high voor... Wil eigenlijk 3-1.
 
Je hebt high en low pizza days. High is 1 of meer pizza's die dag, toevallig is het dat vandaag. Low is een dag zonder pizza. Op dit moment schrijft de coach 4 low - 1 high voor... Wil eigenlijk 3-1.
Ben je met een 'high' pizza day ook high?
 
Zijn uitleg was dus wel wetenschappelijk met allemaal onderzoek. Ik vind al dat wetenschappelijk onderzoek bij trainen vaak allemaal maar aids. Maar hij is daarin een beetje hetzelfde als jij, ook zo'n studie lezer :)
Post:

Screenshots:
Bekijk bijlage 568891
Bekijk bijlage 568892
Bekijk bijlage 568893
Bekijk bijlage 568894
Bekijk bijlage 568895
Bekijk bijlage 568896
Bekijk bijlage 568897
Kom toch even autistisch doen (omdat ik van je houd)

Niks hiervan zegt iets over blessuregevoeligheid, voor hetzelfde geld zijn al die studieslachtoffers naderhand kreupel.

Wellicht doen de subjects het verkeerd en hadden ze bijvoorbeeld bij een RDL niet verder moeten zakken dan wanneer hun onderrug (excessief) begint te 'ronden' wat inderdaad veel minder ver is dan mensen denken dat nodig is bij die oefening.

Wellicht betekent de neutral spine cue dat het niet voorbij 20-22gr moet gaan, of iets redelijks wat je extern kunt beoordelen.

Wellicht gaat het niet alleen om veiligheid (waarbij inderdaad ook andere factoren meetellen) maar ook om het beoogde doel van de oefening. Bij een gewone deadlift of rdl zal het verliezen van de neutrale onderrug er sowieso voor zorgen dat de glutes en hamstrings minder hoeven te doen en dus minder getraint worden. Het geeft sowieso een zwakte/inefficientie aan ten opzichte van dat doel.

Daarbij verschuif je dan met die eigenlijk te zware sets wel plots een load naar voornamelijk je onderrug die eigenlijk bedoelt was voor en passend was bij al die andere musculatuur.

Het zijn ook studies naar relatief lichtere oefeningen, geen DL 1RM. Maar ja dat op het eind ben ik het wel mee eens, en straight leg deadlifts of jefferson curls lijken mij ook prima oefeningen, doe ik ook graag, met voor elk daarbij gepaste load en reps.

Puur over de redenatie, ik heb geen idee wat goed is voor jouw rug en misschien valt het in jouw filmpje ook nog mee en train je niet continu zo. Het verspringt tenminste niet tijdens de lift. En inderdaad als je je nek wat meer neutraal begint, en dan even voor liftoff je rug recht trekt terwijl je de spanning uit de bar haalt, gaat het ook al beter denk ik.
 
Wat posterieure keten werk.
Wat deadliften + rows + lat pulldowns.
Zodat m'n nek en schouders wat minder vast gaan zitten van dat constant achter je kijken op de wagen.

Sets reps gewicht
Deadlift: 10x1x160
Low row PL: 4x15x25
Lat pulldown: 4x12x50
Triceps pushdown: 4x15x20
Wat uni incline cable curls: 4x15x7,5

Beetje hobbyen. Was leuk.
 
Wat posterieure keten werk.
Wat deadliften + rows + lat pulldowns.
Zodat m'n nek en schouders wat minder vast gaan zitten van dat constant achter je kijken op de wagen.

Sets reps gewicht
Deadlift: 10x1x160
Low row PL: 4x15x25
Lat pulldown: 4x12x50
Triceps pushdown: 4x15x20
Wat uni incline cable curls: 4x15x7,5

Beetje hobbyen. Was leuk.
Je moet toch wel frontskwatten:(
 
Wat posterieure keten werk.
Wat deadliften + rows + lat pulldowns.
Zodat m'n nek en schouders wat minder vast gaan zitten van dat constant achter je kijken op de wagen.

Sets reps gewicht
Deadlift: 10x1x160
Low row PL: 4x15x25
Lat pulldown: 4x12x50
Triceps pushdown: 4x15x20
Wat uni incline cable curls: 4x15x7,5

Beetje hobbyen. Was leuk.
10 keer 1 rep? Heeft dat zin? Of zoals gezegd, 'beetje hobbyen'.
 
pfff lekker man. Doe je beter dan ik. Ik mag niet wijken of ik krijg die gekke moderator op mijn dak :eek:
Mijn coach is gelukkig vrij makkelijk:)

Met het inwerken en de bijbehorende vermoeidheid is iedere rep/minuut cardio die ik doe deze week winst.
 
Zodat m'n nek en schouders wat minder vast gaan zitten van dat constant achter je kijken op de wagen.
Geen spiegel of camera? :p (of masseur/euze in de wagen :D )
 
Geen spiegel of camera? :p (of masseur/euze in de wagen :D )
Haha spiegels wel, maar je moet best ver naar rechts kijken, dus daar had ik voorheen ook altijd last van. Maar nu ik leer rijden met die haakarm zit ik steeds over m'n schouder door het achter raampje te kijken, waardoor alles vast begint te zitten aan de rechterkant
 
Beetje squatten.
10x20
5x60
5x80
3x100
1x110
4x1x120

Pause Squats:
4x1x110
3x2x100
2x5x80

Ik heb echt het idee dat de gewichten bij de basic-fit niet kloppen. Kon daar 3x162,5 deadliften, hier met moeite 1x. Squatte daar 3x115. Hier met moeite 3x100. Heb het idee dat alle Barbells daar 15kg zijn en de plates gruwelijk afwijken.

 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven