XXL Nutrition

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik was de eerste die haar oogjes open heb zien gaan en haar wakker zag :heart:
19C81AC9-89E2-40C2-A0E3-D4BEB58F873F.jpeg

Ik wou ook vragen wat jij aan die bevalling moest bijdragen, maar de instagram momentjes zijn natuurlijk het antwoord :D
Gefeliciteerd hoor 👼

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.023
Ik wou ook vragen wat jij aan die bevalling moest bijdragen, maar de instagram momentjes zijn natuurlijk het antwoord :D
Gefeliciteerd hoor 👼
Hahah mijn planning was dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag trainen deze week.
Dinsdag en donderdag was ik pas na het avondeten thuis van het werk en het verloop van m'n zus haar bevalling was vrij spannend, dus had die 2 nachten ook vrij slecht geslapen. Donderdagnacht kreeg m'n zus haar dochtertje, mocht vrijdagmiddag opeens al komen kijken in het ziekenhuis terwijl ik om 14:00u zou gaan trainen met een vriend van me, ben daar blijven overnachten en zaterdag eind vd ochtend terug naar Eindhoven gereden dus daar ging m'n zaterdagochtend training. Vandaag besloten om een dagje te unwinden en eens even niks te doen na 2 verdomd hectische weken.

Achja, de week was top :thumb: Voor komende week alvast 4 trainingen geboekt en hoop stiekem dinsdagavond nog een extra Muay Thai sessie mee te pakken.

• #2.025
Kracht:
3 rondes.
Uni db z-press 10x15kg
Parallettes dips 10xbw
Wall handstand push-ups 10xbw

Wat kipping wall hspu techniek.

Emom 28min (7 rondes. 45sec werken, 15sec rust)
15kcal roeien
10 box step overs 2x22,5kg DB
12kcal assault bike
8 barbell burpees
Screenshot_2022-10-21-09-11-12-10_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

Om te kotsen.

Kracht:
3 rondes.
Uni db z-press 10x15kg
Parallettes dips 10xbw
Wall handstand push-ups 10xbw

Wat kipping wall hspu techniek.

Emom 28min (7 rondes. 45sec werken, 15sec rust)
15kcal roeien
10 box step overs 2x22,5kg DB
12kcal assault bike
8 barbell burpees
Screenshot_2022-10-21-09-11-12-10_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

Om te kotsen.
Ziet eruit als je leuke training, jij gaat zometeen een gevaarlijke kerel worden met je conditie en kracht.:D

• #2.036
Ik heb zo beroerd veel spierpijn van dat kickboksen gisteren 🤣

• #2.040
Als iemand begint over 'rondes' dan krijg ik het meteen al benauwd
Ik had echt zo van "ohhh eitje", maar het was verschrikkelijk. Vooral die shoulder to overhead nadat je al 3x10RM push press gedaan hebt.

Die trainingen zijn zo kort, maar aan het einde ben je ook echt helemaal klaar :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven