- Waardering
- 23.878
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Ik was de eerste die haar oogjes open heb zien gaan en haar wakker zag![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was de eerste die haar oogjes open heb zien gaan en haar wakker zag![]()
Hahah mijn planning was dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag trainen deze week.Ik wou ook vragen wat jij aan die bevalling moest bijdragen, maar de instagram momentjes zijn natuurlijk het antwoord
Gefeliciteerd hoor 👼
Ziet eruit als je leuke training, jij gaat zometeen een gevaarlijke kerel worden met je conditie en kracht.Kracht:
3 rondes.
Uni db z-press 10x15kg
Parallettes dips 10xbw
Wall handstand push-ups 10xbw
Wat kipping wall hspu techniek.
Emom 28min (7 rondes. 45sec werken, 15sec rust)
15kcal roeien
10 box step overs 2x22,5kg DB
12kcal assault bike
8 barbell burpees
![]()
Om te kotsen.

Man wat voel ik me vies out of shapeZiet eruit als je leuke training, jij gaat zometeen een gevaarlijke kerel worden met je conditie en kracht.![]()

Voel je je dat alleen?
Ik dacht echt serieus best een prima basis conditie te hebben, helaas bewees het Muay Thai van gisteren en deze training het tegendeel.
Haha ja, vechtsport conditie is zo anders. Veeul sparren en heavybags mishandelen helpt goed.Ik dacht echt serieus best een prima basis conditie te hebben, helaas bewees het Muay Thai van gisteren en deze training het tegendeel.
Is ook een "ander soort" conditie, een wielrenner die gaat zwemmen heeft het ook zwaar.Ik dacht echt serieus best een prima basis conditie te hebben, helaas bewees het Muay Thai van gisteren en deze training het tegendeel.
Inderdaad alleen dekking houden is al een opgave 😂Is ook een "ander soort" conditie, een wielrenner die gaat zwemmen heeft het ook zwaar.
Jup, constant die handschoenen naast je gezicht houden begint halverwege de training al een hele uitdaging te worden

Jup, constant die handschoenen naast je gezicht houden begint halverwege de training al een hele uitdaging te worden![]()
Toen ik dat gisteren probeerde kreeg ik 2 jabs, 1 hook en 1 uppercut op m'n kop

Gewoon geen pijn aan m'n schouder overgehouden van dit grapje. Hoppaaaaa3 rondes.
Uni db z-press 10x15kg
Parallettes dips 10xbw
Wall handstand push-ups 10xbw

Als iemand begint over 'rondes' dan krijg ik het meteen al benauwdPfffff.
3x10x60kg push press.
5 rondes (max 18min)(60kg barbell)
12 deadlifts
9 hang cleans
6 shoulder to overhead
Ik had echt zo van "ohhh eitje", maar het was verschrikkelijk. Vooral die shoulder to overhead nadat je al 3x10RM push press gedaan hebt.Als iemand begint over 'rondes' dan krijg ik het meteen al benauwd