MuscleMeat

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.061
  • #2.062
:roflol:
IMG20221026073553.jpg

Gatver :roflol:

• #2.064
WOD.
5x2 reps Barbell back squat @85% (105kg gepakt).

3-6-9-12 etc met 43kg barbell amrap 15min.
Hang cleans
Front squat
Shoulder to overhead
Tot 4 cleans in ronde 18 gekomen.

Het valt al mee dat nu hij 'elite' is de rest nog voor ons gewone stervelingen uitschrijft en we niet worden getrakteerd op heerlijke afko's als:
GtO, StO, KtE, TtB, SDLHP, SLDL, DU, AMRAP8 of E2MOM.
Die laatste is overigens niet waar jij aan denkt... :p
De eerste wedstrijd inschrijving is ook een feit :roflol: 3 WODs die dag.
Screenshot_2022-10-28-09-24-48-77_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg
Ben heel benieuwd hoe je dat vergaat.

Succes!

• #2.071
Cheeky 2e sessie gepakt om snel die conditie eens bij te spijkeren.
10min airdyne + 2x1/1 touwtjespringen.
15min fietsen + 3x1/1 touwtjespringen.
3 keer 1km roeien + 2x1/1 touwtjespringen.
Wat oefenen met rekstok fladderen.
Screenshot_2022-10-28-12-25-02-21_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

Hophop naar de coffeeshop huis.

Laatst bewerkt:
  • #2.072
Het valt al mee dat nu hij 'elite' is de rest nog voor ons gewone stervelingen uitschrijft en we niet worden getrakteerd op heerlijke afko's als:
GtO, StO, KtE, TtB, SDLHP, SLDL, DU, AMRAP8 of E2MOM.
Die laatste is overigens niet waar jij aan denkt... :p

Ben heel benieuwd hoe je dat vergaat.

Succes!
Als iemand die niet sport al die afkortingen kent zal ik ze ook maar eens snel gaan leren :roflol:

Die wedstrijd wordt kotsen.

Als iemand die niet sport al die afkortingen kent zal ik ze ook maar eens snel gaan leren :roflol:
Als ik alle tijd die ik daarin had gestoken had besteed aan "pick things up and put them down"...

Van de week zei iemand op DBB dat ik hem geweldig (lees-)advies had gegeven over hoe het trainen aan te pakken, daar had ik zelf ook een wat dubbel gevoel bij... :roflol:

• #2.074
Als ik alle tijd die ik daarin had gestoken had besteed aan "pick things up and put them down"...

Van de week zei iemand op DBB dat ik hem geweldig (lees-)advies had gegeven over hoe het trainen aan te pakken, daar had ik zelf ook een wat dubbel gevoel bij... :roflol:
Haha ik denk dat ook wel eens :p als die Mentat nou al die lappen tekst, vooral over politiek, niet zou typen en die tijd in trainen zou steken :roflol: In de avond zelfs Jinek kijken en dan het "te druk" hebben om te trainen :roflol:

Cheeky 2e sessie gepakt om snel die conditie eens bij te spijkeren.
10min airdyne + 2x1/1 touwtjespringen.
15min fietsen + 3x1/1 touwtjespringen.
3 keer 1km roeien + 2x1/1 touwtjespringen.
Wat oefenen met rekstok fladderen.
Screenshot_2022-10-28-12-25-02-21_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

Hophop naar de coffeeshop huis.
Op dezelfde dag? Iedereen op dit forum kan zoveel meer handelen dan ik 🤔

Haha ik denk dat ook wel eens :p als die Mentat nou al die lappen tekst, vooral over politiek, niet zou typen en die tijd in trainen zou steken :roflol: In de avond zelfs Jinek kijken en dan het "te druk" hebben om te trainen :roflol:
Tijdens Jinek is de gym dicht. :p

Die lappen tekst doe ik in opdracht van de Hagedis Heersers om te voorkomen dat op dit forum alleen Forum wordt gepromoot. Als dat mislukt moet ik op date met Hanneke van de Werf en eindigt het met een grote voorbinder in mijn aarsch, dat motiveert enorm. Het lijkt me zo vernederend: in het openbaar met een D66er gezien worden!

Als ik weer begin met trainen, en die dag zal komen, kan ik redelijk makkelijk de knop omzetten. Mijn interesse in nieuws en politiek is wel zwaar bovengemiddeld, dus het perspectief is wel iets anders.

Ergens heb je wel een beetje een soort van gelijk voor een deel, maar denk nu niet dat ik dat ga toegeven.

Laatst bewerkt:
  • #2.077
Op dezelfde dag? Iedereen op dit forum kan zoveel meer handelen dan ik 🤔
Beetje bonus cardio joh. Ohh ik kan ook niks handelen hoor. Het lukt me al weken niet qua herstel/spierpijn om 4 dagen te trainen :roflol:

Maar moet echt aan m'n conditie gaan werken voor die kerst wedstrijd:thumb:

Beetje bonus cardio joh. Ohh ik kan ook niks handelen hoor. Het lukt me al weken niet qua herstel/spierpijn om 4 dagen te trainen :roflol:

Maar moet echt aan m'n conditie gaan werken voor die kerst wedstrijd:thumb:
De vraag is wel of crossfit doen altijd de beste manier is om voor crossfit te trainen. Voetballlers doen ook meer dan alleen partijtjes spelen. Met jouw ervaring en de nabijheid van die wedstrijd misschien wel of iig meer dan voor anderen, het is niet zwart/wit.

Als het je echt om die wedstrijd gaat zou je het MT on hold zetten, maar dat weet je zelf ook wel.

• #2.079
De vraag is wel of crossfit doen altijd de beste manier is om voor crossfit te trainen. Voetballlers doen ook meer dan alleen partijtjes spelen. Met jouw ervaring en de nabijheid van die wedstrijd misschien wel of iig meer dan voor anderen, het is niet zwart/wit.

Als het je echt om die wedstrijd gaat zou je het MT on hold zetten, maar dat weet je zelf ook wel.
Klopt. Maar dat Muay Thai kijk ik elke week zo naar uit dat ik dat sowieso niet ga doen.

Ik denk dat ik mijn aandacht naar olympic weightlifting, gymnastics en conditie moet verplaatsen. En wat skills moet leren/verbeteren zoals touwtjespringen, toes-to-bar en dat soort shit. Ohhja en alles rondom dat fladderen.

• #2.080

Maarja winnen doen we toch nooit bij die wedstrijd, mijn maat heeft namelijk een afwijking waardoor we sowieso kansloos zijn.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven