Fitness Seller

Trainingslog PartyMarty

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Waarom ga je trouwens zo vroeg al naar de gym?
Oude habits. Toen ik op de vrachtwagen werkte ging ik altijd om 0300u sporten. Heb dat ritme van rond een uur of 4 opstaan er gewoon in gehouden. Vond dat heerlijk in de sportschool. Ben er altijd alleen en kan dus doen en laten wat ik wil. Heb niet zoveel zin om 1 uur te moeten wachten op 2 jochies van 17 die 3 sets benchen en verder alleen maar op hun telefoon zitten.

+ het volk wat bij ons in de basic-fit rondloopt in de avond is super kut. Allemaal van die groepjes turken die alleen maar ruzie met je aan het zoeken zijn. Nee bedankt :D
 
Oude habits. Toen ik op de vrachtwagen werkte ging ik altijd om 0300u sporten. Heb dat ritme van rond een uur of 4 opstaan er gewoon in gehouden. Vond dat heerlijk in de sportschool. Ben er altijd alleen en kan dus doen en laten wat ik wil. Heb niet zoveel zin om 1 uur te moeten wachten op 2 jochies van 17 die 3 sets benchen en verder alleen maar op hun telefoon zitten.

+ het volk wat bij ons in de basic-fit rondloopt in de avond is super kut. Allemaal van die groepjes turken die alleen maar ruzie met je aan het zoeken zijn. Nee bedankt :D
En hoelaat ga je dan slapen?
 
Chauffeurs tijden 😌
Ohh op de vrachtwagen was het regelmatig 18:00-19:00u. Thuis komen, spullen opruimen, koken, eten en dan meteen naar bed. Om de dag erna uurtje te kunnen sporten voor het werk.
 
  • Wow
Waarderingen: ak
Echt overal spierpijn. Wel 30k aardig op de trappers gegaan :) Was alleen wat later dan gehoopt dus het was vrij druk. Dus minder door kunnen fietsen dan ik gehoopt had.
Screenshot_20220119-085951.jpg

Screenshot_20220119-090004.jpg
 
Benen voelen grotendeels hersteld, sneller gegaan dan verwacht. Wel nog steeds vrij stijve hamstrings, dus vervang de leg curl van vandaag voor front squats. Beetje rustig aan gedaan aangezien ik geen zin heb om mezelf weer 4 dagen op de wc te moeten laten vallen.

LB2: training duurde 50min incl warming-up.
Deadlift: 5x5x100

Front squat: 2x12x40 + 1x12x45

Plate loaded sled leg press: 3x15x90 + 1x15x95
- Pff 15 reps leg press brand voor een goeie :roflol: was eigenlijk wel lekker, extra setje gedaan.

Box jumps: 5x10xbw
- Doel was eigenlijk 4x15 maar kon na 10x niet echt hoog genoeg meer springen.

Calf raise: 3x12x55
 
Laatst bewerkt:
Benen voelen grotendeels hersteld, sneller gegaan dan verwacht. Wel nog steeds vrij stijve hamstrings, dus vervang de leg curl van vandaag voor front squats. Beetje rustig aan gedaan aangezien ik geen zin heb om mezelf weer 4 dagen op de wc te moeten laten vallen.

LB2: training duurde 50min incl warming-up.
Deadlift: 5x5x100

Front squat: 2x12x40 + 1x12x45

Plate loaded sled leg press: 3x15x90 + 1x15x95
- Pff 15 reps leg press brand voor een goeie :roflol: was eigenlijk wel lekker, extra setje gedaan.

Box jumps: 5x10xbw
- Doel was eigenlijk 4x15 maar kon na 10x niet echt hoog genoeg meer springen.

Calf raise: 3x12x55
Rek je na de training je benen enzo?
 
Rek je na de training je benen enzo?
Nee eigenlijk nooit, stukkie fietsen na de training en als ik voel dat ze wat verkrampen door de dag heen dan stretch ik ze een beetje voor het slapen.
 
Nee eigenlijk nooit, stukkie fietsen na de training en als ik voel dat ze wat verkrampen door de dag heen dan stretch ik ze een beetje voor het slapen.
Ik zou dat is proberen na je benen hebt getraint, was voor mij een wereld van verschill.
 
Ik zou dat is proberen na je benen hebt getraint, was voor mij een wereld van verschill.
Het zijn bij mij altijd mijn hamstrings die zoveel spierpijn pakken, paar lunges of wat diepere squats o.i.d. is altijd genoeg geweest om 3 dagen moeilijk te lopen. Heb daar wel echt alles al tegen geprobeerd:
Water drinken, het volume drastisch reduceren, belachelijk veel eiwitten, massage gun, 45min stretchen na leg day, sauna+ijsbad en eigenlijk lijkt niks het echt te verminderen.

Ondertussen heb ik geaccepteerd dat 4 dagen per week moeilijk lopen er gewoon bij hoort voor mij. Vooral zo de eerste trainingen na zo'n lockdown pak ik altijd enorm veel spierpijn, wordt straks in de loop van de weken wel wat beter.
 
Het zijn bij mij altijd mijn hamstrings die zoveel spierpijn pakken, paar lunges of wat diepere squats o.i.d. is altijd genoeg geweest om 3 dagen moeilijk te lopen. Heb daar wel echt alles al tegen geprobeerd:
Water drinken, het volume drastisch reduceren, belachelijk veel eiwitten, massage gun, 45min stretchen na leg day, sauna+ijsbad en eigenlijk lijkt niks het echt te verminderen.

Ondertussen heb ik geaccepteerd dat 4 dagen per week moeilijk lopen er gewoon bij hoort voor mij. Vooral zo de eerste trainingen na zo'n lockdown pak ik altijd enorm veel spierpijn, wordt straks in de loop van de weken wel wat beter.
Ah oke, je hebt goed je best gedaan haha. Ik heb van mezelf sterke hamstrings en heb altijd last van mn bovenbenen maar de laatste tijd veel spierpijn in mn glutes. Leg day is net alsof je gezopen hebt. Leuk op de avond maar dag erna denk je kut wat heb ik gedaan.
 
Als je het niet meer aankan en je dmv die straps nog aan het rek vastzit gaan je polsen eraan. Assisted misschien wel, maar heb een gast gezien bij ons in de gym die deed chin ups met straps tot rpe 10, en toen ie niet meer kan bleven die straps om zijn pols hangen, met als gevolg auw.
 
Als je het niet meer aankan en je dmv die straps nog aan het rek vastzit gaan je polsen eraan. Assisted misschien wel, maar heb een gast gezien bij ons in de gym die deed chin ups met straps tot rpe 10, en toen ie niet meer kan bleven die straps om zijn pols hangen, met als gevolg auw.
Daar moet je toch wel een speciaal soort lomp voor zijn, en dat komende van mij... :P
 
In!

Het zijn bij mij altijd mijn hamstrings die zoveel spierpijn pakken, paar lunges of wat diepere squats o.i.d. is altijd genoeg geweest om 3 dagen moeilijk te lopen. Heb daar wel echt alles al tegen geprobeerd:
Water drinken, het volume drastisch reduceren, belachelijk veel eiwitten, massage gun, 45min stretchen na leg day, sauna+ijsbad en eigenlijk lijkt niks het echt te verminderen.

Ondertussen heb ik geaccepteerd dat 4 dagen per week moeilijk lopen er gewoon bij hoort voor mij. Vooral zo de eerste trainingen na zo'n lockdown pak ik altijd enorm veel spierpijn, wordt straks in de loop van de weken wel wat beter.
Hier heb ik ook last van... Kan ook echt maar 5 of 6 werksets doen met hamstrings anders loop ik de volgende dag alsof er een stok in me reet zit xD

Succes met je doelen! Je hebt al iets heel moois neergezet!
 
In!


Hier heb ik ook last van... Kan ook echt maar 5 of 6 werksets doen met hamstrings anders loop ik de volgende dag alsof er een stok in me reet zit xD

Succes met je doelen! Je hebt al iets heel moois neergezet!
Bedankt man! :D
Ben aan het proberen door geleidelijk het volume te verhogen of enigszins lopen haalbaar gaat zijn. Anders wordt het denk ik maar gewoon incasseren :roflol:
 
UB2.
Training duurde 1:00u incl. Warming-up

Bench press: 5x5x60
- Hmm, maandag makkelijk gehaald. Vandaag kwam de 5e rep echt vanuit m'n tenen.

Chin-ups 3x3xbw + 3x10x45 lat pulldown
Superset
Cable crossovers: 3x10x10
- Chin-ups gingen zo ruk dat ik m'n lats maar wat extra gegeven heb.

Face pulls: 3x12x20
Superset
Crossed triceps extension: 3x20x3,75

DB shoulder press: 3x10x16
Superset
Lunge machine shrugs: 3x12x30

Zware ez-bar skullcrushers: 3x12x5
Superset
Lichte ez-bar cheat curls: 3x12x6,25

Notities:
- Met aardig verrotte benen opgestaan, denk dat de combinatie van 150km fietsen in 5 dagen + 2 leg days wel even genoeg voor m'n benen zijn geweest deze week. Zaterdag iemand helpen met verhuizen dus denk dat ik het fietsen ga laten liggen tot maandag.
- Was niet m'n sterkste training.
 
Deze shit is niks voor mij. Doe mij maar fietsen, wandelen voelt best eindeloos.
Screenshot_20220121-142200.jpg
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven