- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Ik heb het veel gedaan maar is gewoon saai. En je verbrand gewoon amper iets.Deze shit is niks voor mij. Doe mij maar fietsen, wandelen voelt best eindeloos.
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het veel gedaan maar is gewoon saai. En je verbrand gewoon amper iets.Deze shit is niks voor mij. Doe mij maar fietsen, wandelen voelt best eindeloos.
![]()
Wandelen over fietsen/hardlopen?
Wandelen is weer low stress maar hardlopen is 2x zo snel en 2x zoveel kcal bij mij.
Nog steeds last van de hammies?Was voor wandelen gegaan omdat m'n benen echt super verrot zijn van de leg days + al dat fietsen. Dus een soort "active recovery" idee.
Even die beentjes weer strekken en even wat bloed doorheen laten stromen in de hoop dat ze wat minder stijf zijn morgen![]()
Alweer. Gisteren leg day gehad
Bloed is goed
Ja hoop ik ook op, hoop over een week of 2 a 3 weer terug op mijn oude gewichten te zijn. De gewichten beginnen gelukkig alweer snel een stuk lichter te voelen. Een hoop lifts hadden vandaag nog wel een stapje zwaarder gemogen maar wil m'n lichaam meer dan 1 week geven om te wennen aan de sportschool.Lekkere training en goede progressie in je gewichten zo te zien 💪 hopelijk de komende dagen minder last van je hamstrings.
Dagelijks bijhouden van gewicht en kcal en daaruit week gemiddelde halen is voor mij net die extra motivatie om minder calorieën naar binnen te werken. Hopelijk lukt het je om deze week weer strak te gaan in je inname

Heb verhoogd van 2000 naar 2400, verloor zo'n 3,5 kilo in 10 dagen en dat vond ik veel te veel.Hoeveel kcal zit je pd?
Je kunt stiekem veel volume eten voor weinig kcal. Dat je honger moet hebben in een cut is verleden tijd, tenzij je echt een prep/fotoshoot gaat doen dan worden de laatste weken wel moeilijk
Persoonlijk in mijn cut vreet ik mezelf vol aan die wok groente van de albert heijn. Tientallen smaak variaties en dan met een mager stukje vlees. Koolhydraten rond de training in de vorm van havermout of aardappels/rijst bij je avond eten. Voorkeur aardappels aangezien die jou meer een verzadigd gevoel geven toz van rijst.
Tussendoortje was het veelal fruit wekelijks wel weer wat nieuws proberen, maar voornamelijk de appels,peren,watermeloen en die gele meloen was mijn favoriet. Je hebt ook koekjes met 80kcal per reep, die waren dagelijks ook makkelijk te verwerken in een cut schema.
Ook koolzuur drankjes uiteraard light (foots/fanta/cola/etc) werken goed om verzadigd te raken.

Ja je voedingschema ziet er wel degelijk uit. Dat 8x pissen in de nacht klinkt bekend in een cut.Heb verhoogd van 2000 naar 2400, verloor zo'n 3,5 kilo in 10 dagen en dat vond ik veel te veel.
Hoef voor 2400 ook helemaal geen honger te hebben, zit mezelf eerder soms iets te vol af te laden met volume dan iets anders.
M'n eetplan ziet er vaak zo uit:
- Shake voor de training
- Lactosevrije kwark na de training
- wraps met tofu of een flinke pasta-tofu salade als lunch
- Wokgroenten met rijst en tofu als avondeten of een ovenschotel met aardappel en iets van een vleesvervanger erbij
- 500-800g fruit rond een uur of 18:30-19:00u (zodat ik niet 8x hoef te pissen als ik naar bed ga om 20:30u). Enige fruit waar ik beetje mee op let zijn bananen, avocado's en mango.
Komt mooi uit op 2400kcal en minimaal 150g eiwitten. Tik qua vetten ook altijd zo'n 75-85g aan.
Dus m'n plan is perfect qua macro's. 2g eiwit - 1g vet - rest carbs. Veel fruit en groenten.
Qua drinken:
- 0,5L water recht uit bed
- 0,25L shake voor de training
- 1 blikkie monster ultra voor de training
- 2 koffie tussen de training en de cardio in
- 2 koffie na de training
- Middag vooral halve liter flesjes water
- In de avond Coca Cola Zero (zonder cafeine) (tik namelijk al standaard zo'n 500mg aan en dat vind ik meer dan genoeg)
- Soms nog wat thee in de avond
Heb m'n eten en drinken goed onder controle en iets gebouwd wat goed werkt voor mij
Totdat m'n vader een hele week gaat liggen kutten, dan wil ik nog wel eens terugvallen in wat stress eten... Zoals vorige week.
Nee, woon al lang niet meer thuis. Maar m'n pa heeft een vriendin sinds een jaar of 2 en dat wijf zit non-stop kut tegen me te doen. Zij is super jaloers omdat haar vorige man schijnbaar meer dan 10x vreemd is gegaan tijdens hun huwelijk, dus m'n pa mag eigenlijk het huis niet uit van haar zonder dat zij mega jaloers zit te doen. Dus zij doet enorm moeilijk als hij bij mij op visite wil komen omdat zij dan bang is dat mijn vader iets met MIJN VRIENDIN gaat doen. M'n pa mist alle vormen van ballen om daar zelf iets aan te doen, dus steeds belt ie mij of we iets kunnen doen (terwijl zij er naast zit), dan zeg ik: "is goed pa, maar liefst wel zonder je vriendin". Dan gaat zij compleet uit haar plaat tegen mij, maar dan hoeft hij haar zelf niet af te wimpelen. Dus ik mag elke keer eindeloos ruzie met haar gaan liggen maken omdat hij de ruggegraat mist om zelf tegen haar te zeggen dat ze eens normaal moet doen.Ja je voedingschema ziet er wel degelijk uit. Dat 8x pissen in de nacht klinkt bekend in een cut.
Wat bedoel je met jullie pap als die loopt te kutte? Woon je thuis en hij haalt een frietje speciaal en dat de verleiding te groot is?
Tja, familie kan soms moeilijk zijn. Maar laat het jou progressie niet in de weg staan!Nee, woon al lang niet meer thuis. Maar m'n pa heeft een vriendin sinds een jaar of 2 en dat wijf zit non-stop kut tegen me te doen. Zij is super jaloers omdat haar vorige man schijnbaar meer dan 10x vreemd is gegaan tijdens hun huwelijk, dus m'n pa mag eigenlijk het huis niet uit van haar zonder dat zij mega jaloers zit te doen. Dus zij doet enorm moeilijk als hij bij mij op visite wil komen omdat zij dan bang is dat mijn vader iets met MIJN VRIENDIN gaat doen. M'n pa mist alle vormen van ballen om daar zelf iets aan te doen, dus steeds belt ie mij of we iets kunnen doen (terwijl zij er naast zit), dan zeg ik: "is goed pa, maar liefst wel zonder je vriendin". Dan gaat zij compleet uit haar plaat tegen mij, maar dan hoeft hij haar zelf niet af te wimpelen. Dus ik mag elke keer eindeloos ruzie met haar gaan liggen maken omdat hij de ruggegraat mist om zelf tegen haar te zeggen dat ze eens normaal moet doen.
Heb al minstens 5 jaar geen contact meer met het gros van m'n familie behalve m'n vader, 1 tante en 1 zus.
Dus de hele vorige week ruzie zitten maken met hem over z'n vriendin... Dus dan ga ik slecht slapen en stress eten.
Ga woensdag kijken of er een manier is hoe ik gewoon een paar keer per jaar iets kan doen met hem zonder steeds ruzie te krijgen met dat wijf.
Mocht dat er niet in zitten dan ga ik door met 1 tante en 1 zus en kan ie mooi de t*ring krijgen.
Precies, ga met hem woensdag proberen wat concrete afspraken te maken dat het managen van zijn vriendin zijn verantwoordelijkheid/probleem is.Tja, familie kan soms moeilijk zijn. Maar laat het jou progressie niet in de weg staan!