Fitness Seller

Trainingslog PartyMarty

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ve
Ja hoop ik ook op, hoop over een week of 2 a 3 weer terug op mijn oude gewichten te zijn. De gewichten beginnen gelukkig alweer snel een stuk lichter te voelen. Een hoop lifts hadden vandaag nog wel een stapje zwaarder gemogen maar wil m'n lichaam meer dan 1 week geven om te wennen aan de sportschool.

Ja dat was mijn plan ook, door het wat meer uit te schrijven hoop ik langer consistent te zijn met m'n eetplan. Denk dat het me deze week wel moet gaan lukken om me weer netjes aan het plan te houden. Dit weekend de stressor van vorige week eindelijk af kunnen handelen dus dan kan de neus weer de goeie kant in en kan ik me verder weer gaan focussen op het maken van progressie en verder die love handles laten verdampen :D
Verstandig inderdaad om de gewichten in de sportschool weer op te bouwen ipv direct met oude gewichten te beginnen. Zijn toch weer andere oefeningen en andere belasting.
In ieder geval dat merk ik zelf sterk aan spierpijn na training sportschool als ik daarvoor lange tijd thuis heb getraind.
Merk zelf dat nu dagelijks bijhouden in excel van gewicht, kcal en wel of niet trainen een beter inzicht geeft dan alleen bijhouden van kcal in een app per dag (mijn eetmeter gebruik ik).
Zag het alleen per dag en nu dus een week gemiddelde en daaruit makkelijker te achterhalen wat het effect van kcal en sport op mijn gewicht is en of ik goed op schema zit.

Heb je gekeken naar je onderhoudsniveau qua calorieen? Vast wel, je bent volgens mij studies aan het volgen over voeding dacht ik te lezen in vorige posts.
Als ik je stats invoer in de harris benedict methode en leeftijd uitga van 30, gemiddelde activiteit (3-5x p/w sporten) kom je uit op onderhoud van 2685kcal.
Denk dat 2200-2400 dan prima moet zijn om rustig af te vallen.

Balen de familie issues, hopelijk kan je het sporten als een lekkere uitlaatklep zien. En gezond eten als goeie mentale boost waar je je fitter door voelt ipv slecht en veel eten waardoor je je waarschijnlijk nog kutter gaat voelen.
 
Las dat je van 130 kg vandaan bent gekomen, knap💪
Lees hier mee
 
Ochtend gewicht: 76,8 (flink bloated)
Gisteren gegeten: 1900kcal

UP1.
Duur training: 1:00u.

Bench press: 5x5x60
Superset
Pull-ups: 5x3xbw

Lat pulldown: 3x10x50 (+5)
Superset
Cable crossovers: 1x12x10 + 1x7x12,5 + 2x8x11,25 (+2,5/1,25)

Low row machine: 2x12x65 + 1x11x70
Superset
Incline chest press machine: 1x12x45 + 2x10x45

Reverse flys: 1x15x3,75 + 2x12x3,75
Superset
Zware ez-bar skullcrushers: 3x12x5
Superset
Lichte ez-bar cheat curls: 3x12x6,25
Biceps verhogen. 3x12 strict gedaan zonder cheat. Dus naar 7,5 doen.

Notities:
- voelde me aardig fit vandaag alleen het benchen ging voor de 2e UB training vrij meh.
- geen spierpijn van leg day, vorige leg day ook al goed weggekomen :D
- zo nog even 20-30k fietsen.
- helemaal gelukkig met m'n veranderde schema. Schouders bij benen bevalt me geweldig :D
 
Laatst bewerkt:
Screenshot_20220125-082646.jpg
Screenshot_20220125-082656.jpg
 
Rustdag.
- super kut geslapen.
- nog steeds bloated.

Kcal gisteren: 2800.
Ochtend gewicht: 76,8 kg
Alleen rondje fietsen vandaag en meer niet.

Hoppa. M'n PR van 1:17:34 eruit gefietst net. Waaide flink, veel verzuring en een helse rit gefietst. Maar wel eindelijk dat PR fatsoenlijk verbroken :D Geen idee of ik deze snel nog ooit verbroken ga krijgen, was wel echt fietsen tot zwarte vlekken en bijna kotsen.
Screenshot_20220126-061015.jpg

Screenshot_20220126-061032__01.jpg
 
Rustdag.
- super kut geslapen.
- nog steeds bloated.

Kcal gisteren: 2800.
Ochtend gewicht: 76,8 kg
Alleen rondje fietsen vandaag en meer niet.

Hoppa. M'n PR van 1:17:34 eruit gefietst net. Waaide flink, veel verzuring en een helse rit gefietst. Maar wel eindelijk dat PR fatsoenlijk verbroken :D Geen idee of ik deze snel nog ooit verbroken ga krijgen, was wel echt fietsen tot zwarte vlekken en bijna kotsen.
Bekijk bijlage 546884
Bekijk bijlage 546885
Stijderrr!!!
 
Wat voor soort fiets heb je?
 
Aan die snelheid te zien een bakfiets :trollface:
 
Rustdag #2.
Ochtend gewicht: 75,7
Gisteren gegeten: 2100kcal
Bloat begint weg te trekken :D

Vandaag was eigenlijk UB, maar pa was te lang blijven hangen om om 0430 op te staan. Dus zo alleen even 30k fietsen en dan verplaats ik UB2 naar morgen en LB2 naar zaterdag.

Sowieso een goed plan aangezien m'n benen niet helemaal hersteld zijn van de fietsrit van gisteren. Dus zo rustig aan even 30k fietsen en morgen met frisse beentjes LB2 gaan doen :)
 
Waait fucking hard, benen hadden er totaal geen zin in en m'n conditie/mental ook niet echt vandaag. Zo rustig aan mogelijk de 30k gefietst om morgen hopelijk wat meer herstelde benen te hebben dan vandaag :)
Screenshot_20220127-090125.jpg

Begin ondertussen wel allemaal gekke harde onderhuidse bultjes te krijgen in m'n liezen van dat 150k fietsen iedere week. Ook zitten op m'n zadel begint steeds meer oncomfortabel te worden.
 
Begin ondertussen wel allemaal gekke harde onderhuidse bultjes te krijgen in m'n liezen van dat 150k fietsen iedere week. Ook zitten op m'n zadel begint steeds meer oncomfortabel te worden.
Rip balzak
 
Fietsbroek? Anders zadel?

Screenshot_20220127-090705_Chrome.jpg
 
Fietsbroek? Anders zadel?

Denk inderdaad dat ik dat zadel moet gaan wisselen. Had gehoopt dat het door de weken beter zou worden en dat je lichaam gewend raakt aan de activiteit.
Maar zitten op dat zadel lijkt eerder iedere week een klein beetje moeilijker te worden dan beter.

Heb wel zo'n fiets onderbroek met van die kussentjes maar dat ding vind ik niet echt fijn zitten. Misschien morgen eens proberen of dat beter werkt.
 
Denk inderdaad dat ik dat zadel moet gaan wisselen. Had gehoopt dat het door de weken beter zou worden en dat je lichaam gewend raakt aan de activiteit.
Maar zitten op dat zadel lijkt eerder iedere week een klein beetje moeilijker te worden dan beter.

Heb wel zo'n fiets onderbroek met van die kussentjes maar dat ding vind ik niet echt fijn zitten. Misschien morgen eens proberen of dat beter werkt.
Wel een racefiets mtb zadel? Goeie hoogte?
 
Wel een racefiets mtb zadel? Goeie hoogte?
Het is een oma fiets met het standaard (tamelijk harde) zadel. Heb er nooit iets aan gedaan, denk ook dat het zadel net een tikkie te laag staat, maar dat komt omdat m'n vriendin die fiets ook gebruikt :roflol:

Zat eerst te denken om dr gewoon een wat luxer gel zadel op te zetten, maar een zadel meer bedoeld voor racen zou ook nog wel een goeie optie kunnen zijn.
 
Oo dat was geen grap 🤣🤣🤣🤣

Koop racefiets voor 500 ofzo zoveel meer plezier van
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven