MuscleMeat

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Zoooo. Het startschot voor de cut is gegeven. Heb er zin in.
Begin Lets Go GIF by Britannia on EPIX

89,1kg. Maximaal bloated. Hele dag liggen vreten. Wordt een lange weg. Eind van de watervast maar eens berekenen of die data nog realistisch zijn als de bloat eraf is.

Zet hem op het weekend met je vast 💪

• #1.103
Zet hem op het weekend met je vast 💪
Op dit moment denk ik, na dat wegen net: yolo, f**k it, 5 dagen :roflol: 60-72u moet altijd wel lukken. Daarna is het altijd een beetje gokken hoe lang ik het volhoud.
Maar heb ook wel echt het smerigste weegmoment gekozen wat ik kon kiezen. Ziek zout gegeten, gruwelijk bloated, veel vocht aan het vasthouden, waarschijnlijk zijn de eerste 4kg weg in no-time. Maar we gaan het zien, ben zelf ook wel benieuwd.

• #1.105
Schande voor iemand van 1.74, ga maar eens flink cutten jij :D
Hahaha, schandalig hè. Ook al verwacht ik dat ik het met 2 dagen tegen de 85kg heb, vond ik het wel grappig om gisteren eens te wegen op het aller aller slechtste moment.
Is mooi voor de cijfertjes :roflol: Kun je straks zeggen bijvoorbeeld: BOEM 19kg afgevallen in 15 weken o.i.d. terwijl het eigenlijk 14kg en 5kg stront, vocht, glycogeen en andere rotzooi is :rocker2:

• #1.106
Cruisen.
Op 't gemak.
Screenshot_2022-06-25-09-12-31-86_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

• #1.109
Ben ik de enige die 85min fietsen op 21kmh voor 548 kcal (waarvan dus maar 450 actieve kcal zijn en 100 die je ook verbrand had als je niks had gedaan) echt ongeloofwaardig weinig vind? Als je het in zo'n calculator invult voor mijn lengte/gewicht/leeftijd dan zegt ie tussen de 800-1200kcal. Niet dat het uitmaakt, aangezien je kcal vanuit cardio toch niet echt kunt tracken en die horloges enorm afwijken. Maar toch... Dit klinkt wel héél weinig :roflol:

Succes man! Tegen donderdag is eral wel wat af 😄

Vast al aardig wat hoor :)
Succes!!

• #1.115
succes! gaat vast goed komen met vasten erbij beetje cardio/krachttraining ;D

• #1.117
succes! gaat vast goed komen met vasten erbij beetje cardio/krachttraining ;D
Denk het ook. Begin nu eerst met minimaal vasten tot maandagochtend. Daarna 2800kcal + minimaal 2,5u cardio (zullen er wel eerder 4 worden). En dan verwacht ik best wel wat weken dat plan door te kunnen zetten zonder het aan te moeten passen :)

Denk het ook. Begin nu eerst met minimaal vasten tot maandagochtend. Daarna 2800kcal + minimaal 2,5u cardio (zullen er wel eerder 4 worden). En dan verwacht ik best wel wat weken dat plan door te kunnen zetten zonder het aan te moeten passen :)
hoe vast je? Eet je niks? Wel water?

Alleen water, thee, koffie en 2 scoopjes elektrolyten per dag
Jezus ouwe. Ik heb wel eens iets van 18 uur gedaan, dat was al intens! Respect als het je lukt.

Al ben ik er zelf niet per se de grootste voorstander van... Maar erg knap van je als je het weet te doorstaan 💪

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven