Fitness Seller

Trainingslog PartyMarty

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ken het helemaal hoor, had dat met werk, met klussen, met sporten, nieuwe spullen uitzoeken op internet, alles tot in de extremen. Totdat er een beste burnout icm angststoonis aankwam, toen geleerd het iets minder te doen 👌
 
Ken het helemaal hoor, had dat met werk, met klussen, met sporten, nieuwe spullen uitzoeken op internet, alles tot in de extremen. Totdat er een beste burnout icm angststoonis aankwam, toen geleerd het iets minder te doen 👌
Beter dat je het nu wat onder controle hebt, toch? Het grappige is wel; in een bulk fase heb ik hier dus 0 last van. Zodra ik over ga naar cutten gebeurt dit iedere keer. Van die rare extreme fysieke doelen iedere keer...

771.742 stappen in 31 dagen = 24894 gemiddeld per dag. Verrassend joh, dat alles pijn doet en slecht hersteld. 1000kcal per dag weg wandelen gemiddeld.
Screenshot_2022-08-09-08-03-34-83_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg
 
Wellicht door je verleden van obesitas, dat dat onbewust iets van je prikkelt.

En zeker weten fijn om dat beter onder controle te krijgen. Soms moet je iets harder vallen om echt beter op te staan :roflol:
 
bent je er iig van bewust :cool: dat is stap 1 toch. En nu merk je dat je lichaam iets meer rust nodig heeft. Volgende stap. Zet hem op volgende week en geniet van je deload weekje, hopelijk trek je ff lekker bij :thumbup:
 
Goed dat je op jezelf past. Soms voelt een stap terug echt klote maar als je lijf t aangeeft is t wel tijd. Ook al wil je door....soms is even verstandig zijn lastig.
:thumb:
 
Goed dat je op jezelf past. Soms voelt een stap terug echt klote maar als je lijf t aangeeft is t wel tijd. Ook al wil je door....soms is even verstandig zijn lastig.
:thumb:
Heb zelfs een punt bereikt dat ik voor nu eventjes niet eens meer door wil :roflol: Even wat rust, even een paar dagen op kunnen staan en m'n arm op kunnen tillen zonder zieke spierpijn klinkt wel aantrekkelijk :) Gisteren ook echt een crappy push training gedraaid, dus ook dat motiveert niet echt. Op het moment lijkt de fysieke belasting dusdanig hoog te zijn dat alles wat ook maar lijkt op beweging al ontvangen wordt met een diepe zucht.

Dus even een weekje alles laten herstellen, het vlammetje voor de krachttraining weer aan laten wakkeren, daar de focus terug naartoe en de beweging daar omheen drastisch naar beneden.
Ik moet gewoon eens even gaan kijken of ik met mezelf wat afspraken kan maken rondom die cardio. Voor komende week heb ik nu besloten voor 90min te gaan, dus grote kans zit die cardio er woensdag al op, vanaf dat punt moet ik gewoon echt even stug gaan zijn en niet "stiekem" er nog even 3u bovenop doen...
 
Lastige is de afspraken maken met jezelf.
Je zoekt excuses om t niet te doen en toch wil je t wel omdat je weet dat dat t beste is.
Een gevecht tegen je eigen koppie is t lastigste wat er is.
Dus ook van hier een schop :whip:
Doen en volg je lijf!
 
100%. Die obesitas achtergrond triggert iedere keer zodra ik een cut begin een of andere zieke controle drang.
Ken het helemaal, ben zelf ook zo maar minder extreem.. Ik zou gewoon meer focussen op je liften en niet 3000000 stappen per week erbij :roflol:

Hoe zit het met je heupen trouwens, doen die ook pijn?
 
Ken het helemaal, ben zelf ook zo maar minder extreem.. Ik zou gewoon meer focussen op je liften en niet 3000000 stappen per week erbij :roflol:

Hoe zit het met je heupen trouwens, doen die ook pijn?
Qua heupen nergens last van :) Maar inderdaad, even wat rust, terug naar de focus op dat liften. Cardio als wat accessoire werk erbij en de fysieke belasting niet zo laten pieken als nu.

Heb deze vorm van cutten vaker gebruikt. Redelijk hoog in kcal zitten en daar veel beweging op stapelen. Ging tot dusver altijd stukken beter dan nu. Zo fysiek naar de klote als nu heb ik me niet eerder gevoeld.
 
Lijkt me een goed idee man, klinkt alsof je eraantoe bent. T is een marathon, geen sprint. Misschien ook ff op onderhoud eten een paar dagen?
 
Lijkt me een goed idee man, klinkt alsof je eraantoe bent. T is een marathon, geen sprint. Misschien ook ff op onderhoud eten een paar dagen?
Denk dat mijn 2500kcal per dag een heel eind mijn onderhoud is zonder alle beweging er bovenop :) Behalve 1,5u wandelen per dag met de hond doe ik helemaal niks deze week.
Maar inderdaad, ben wel blij met even wat minder trainen. Hopen dat de pijntjes woensdag een stuk minder zijn om dan de bedoeling een stuk voorzichtiger op te gaan bouwen :roflol:
 
Behalve 1,5u wandelen per dag met de hond doe ik helemaal niks deze week.
Maar inderdaad, ben wel blij met even wat minder trainen. Hopen dat de pijntjes woensdag een stuk minder zijn om dan de bedoeling een stuk voorzichtiger op te gaan bouwen :roflol:
Naar de signalen luisteren, en niet koppig doorbeuken is wel een kunst :P
 
Goed man.. heb je voor jezelf een beetje helder hoe je kunt voorkomen dat je straks weer meer gaat doen dan je achteraf gezien zou willen?
Ja zeker. Wat er dus steeds gebeurt is: Ik bedenk een plan qua kcal/cardio, meestal heb ik m'n cardio er dinsdag of woensdag al op zitten en ga dan stomme smoesjes bedenken dat nog 2-3 uurtjes er bovenop doen prima is... Dus ik heb voor nu een plan bedacht, uitgewerkt in een weekplanning in Excel. En ga eens proberen als ik letterlijk al m'n beweging in plan, of ik me dan wel aan het plan houd. Ik ben dus actief op zoek naar een manier om te zorgen dat ik niet gedurende de week zelf na ga denken over het plan en het daarop gaan veranderen.

Dus voor deze week heb ik besloten:
- 2500kcal
- 10.000 stappen per dag
- 4 trainingen
- 90min cardio (maandag 1u fietsen + dinsdag 30min hardlopen)
- 1 lange wandeling op een rustdag (vrijdag 2u wandelen)

Heb dat allemaal uitgeprint nu, beoordeel zondag hoe de week verlopen is, bouw dan een nieuwe planning voor de komende week en bepaal dan ook of ik het plan aan ga passen.
Ook heb ik besloten dat het plan qua cardio niet boven de 2,5u cardio + 1x 2u wandelen uit mag komen.

2022-08-15 15_41_16-Planning - Excel.png
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven