AndroidHealthClinic

Trainingslog PartyMarty

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ja zeker. Wat er dus steeds gebeurt is: Ik bedenk een plan qua kcal/cardio, meestal heb ik m'n cardio er dinsdag of woensdag al op zitten en ga dan stomme smoesjes bedenken dat nog 2-3 uurtjes er bovenop doen prima is... Dus ik heb voor nu een plan bedacht, uitgewerkt in een weekplanning in Excel. En ga eens proberen als ik letterlijk al m'n beweging in plan, of ik me dan wel aan het plan houd. Ik ben dus actief op zoek naar een manier om te zorgen dat ik niet gedurende de week zelf na ga denken over het plan en het daarop gaan veranderen.....

Je pakt het gedegen op. Had ik ook wel kunnen verwachten.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan gaan trainen omdat ik mezelf anders onrustig voel.
Trainen is helaas niet altijd de beste manier om met onrust om te gaan.

Fysieke onrust kan ik wat aan doen door voldoende te eten, en glutamine kan me heel erg helpen.
Daarnaast helpt glutamine mij eventueel ook tegen een neerslachtig gevoel door veel trainen.
Psychische onrust doe ik wat aan door mezelf gerust te stellen, en tegen mezelf te zeggen dat ik genoeg heb gedaan.
Tot slot probeer ik voldoende tijd voor ontspanning te nemen.

Zet 'm op!
 
Je pakt het gedegen op. Had ik ook wel kunnen verwachten.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan gaan trainen omdat ik mezelf anders onrustig voel.
Trainen is helaas niet altijd de beste manier om met onrust om te gaan.

Fysieke onrust kan ik wat aan doen door voldoende te eten, en glutamine kan me heel erg helpen.
Daarnaast helpt glutamine mij eventueel ook tegen een neerslachtig gevoel door veel trainen.
Psychische onrust doe ik wat aan door mezelf gerust te stellen, en tegen mezelf te zeggen dat ik genoeg heb gedaan.
Tot slot probeer ik voldoende tijd voor ontspanning te nemen.

Zet 'm op!
Opzich werkt trainen prima tegen onrust, cardio al helemaal vind ik zelf, maar alles heeft een punt waarop het teveel wordt.
Cardio verbetert bij mij bijvoorbeeld mijn nachtrust enorm... Totdat ik het iedere dag 1,5 uur ga doen, dan verneukt het m'n nachtrust compleet.

Zoals met heel veel dingen is het een beetje het midden opzoeken en daar blijven zitten en niet steeds er een schepje bovenop moeten doen.
Ik heb nu gewoon het hele traject uigeschreven voor mijn eigen cut, ga gewoon proberen mezelf wekelijks een check-up te geven, daarop gebaseerd alles inplannen en dan gewoon de hele week domweg uitvoeren. Om gebaseerd op de weegresultaten op het einde van de week het plan weer te evalueren.
 
We gaan het zien of je je aan het schema houdt :p
 
Ik heb nu gewoon het hele traject uigeschreven voor mijn eigen cut, ga gewoon proberen mezelf wekelijks een check-up te geven, daarop gebaseerd alles inplannen en dan gewoon de hele week domweg uitvoeren.
KuchWendler531kuch
 
KuchWendler531kuch
Ik ben inderdaad wel aan het overwegen 4-day nsuns te gaan doen 🤣

Met het volgen van m'n trainingsschema had ik sowieso geen problemen hoor. Was vooral aan het sjoemelen met cardio. Maar aangezien al dat pompwerk me al een tijdje niet meer trekt, ben ik wel aan het overwegen om 4-day nsuns te gaan doen om vooral te focussen op de compounds om dan straks na de cut (hoogstwaarschijnlijk) all-in te gaan op powerlifting :)
 
Laatst bewerkt:
Je hebt al een beetje een reputatie natuurlijk :roflol:
Klopt. Ik ben zelf minstens net zo benieuwd of dit gaat werken tegen mijn competitieve/tikkie obsessieve drang :roflol:
 
Ik ben inderdaad wel aan het overwegen 4-day nsuns te gaan doen 🤣

Met het volgen van m'n trainingsschema had ik sowieso geen problemen hoor. Was vooral aan het sjoemelen met cardio. Maar aangezien al dat pompwerk me al een tijdje niet meer trekt, ben ik wel aan het overwegen om 4-day nsuns te gaan doen om vooral te focussen op de compounds om dan straks na de cut (hoogstwaarschijnlijk) all-in te gaan op powerlifting :)
Hehe ja precies. Ik bedoel ook meer dat als je het van te voren fijn vindt om je workout al gepland te hebben dan is Wendler natuurlijk ook een hele goeie optie (+focus op grote 4). Heb je ook leuke kracht templates voor.
 
om 4-day nsuns te gaan doen om vooral te focussen op de compounds om dan straks na de cut (hoogstwaarschijnlijk) all-in te gaan op powerlifting :)
Wellicht ben je na nsuns ook wel geïntereseerd in een programma dat meer geperiodiseerd is zoals Stronger By Science. Hier heb ik hele goed gains op gemaakt vorige bulk. 531 raad is persoonlijk af maar voor sommige mensen blijkt 531 wél goed te werken.
 
Wellicht ben je na nsuns ook wel geïntereseerd in een programma dat meer geperiodiseerd is zoals Stronger By Science. Hier heb ik hele goed gains op gemaakt vorige bulk. 531 raad is persoonlijk af maar voor sommige mensen blijkt 531 wél goed te werken.
Kost stronger by science geld?
 
Hehe ja precies. Ik bedoel ook meer dat als je het van te voren fijn vindt om je workout al gepland te hebben dan is Wendler natuurlijk ook een hele goeie optie (+focus op grote 4). Heb je ook leuke kracht templates voor.
Ik heb al die 1000 verschillende 5/3/1 templates niet echt ingelezen, Ano_081222 tipte mij nsuns. Snapte er geen kut van, zag dat de eerste dag 9 sets benchen was en was al verkocht. Verder dan dat heb ik niks bekeken ;)

nSuns legt ook voornamelijk de focus op squats, deadlifts, bench en military pressen. Precies waar ik naar op zoek was. Dus ik wil dat 4 dagen per week gaan doen zolang de cut duurt en zodra de cut overgaat in een bulk overgaan naar het 5 dagen per week schema. 6 dagen per week ga ik hoe dan ook niet aan beginnen.

Moet alleen nog even de techniek van het sumo deadliften bekijken aangezien dat een van de verplichte nummertjes in dat schema is en ik eigenlijk altijd alleen maar conventioneel deadlift.
 
nSuns w1d1 :flexing:
Fatty gaat weer eens trainen.
IMG_20220819_081457.jpg

IMG_20220819_081520.jpg

Notities:
- Lange trainingen dat nSuns.
 
Hoe lang duurde ie nou? En je ging toch na je cutten pas beginnen? :roflol:
Ik zag 9 sets benchen en was te hyped om te wachten. Exclusief warming-up 90min bezig geweest. Met maar 45sec pauze tussen de bench/OHP setjes. Dus als die straks uitdagender worden ben ik hier schat ik 2u mee bezig... Dus die assistance oefeningen ga ik 2 sets ipv 3 doen.
 
Ik zag 9 sets benchen en was te hyped om te wachten. Exclusief warming-up 90min bezig geweest. Met maar 45sec pauze tussen de bench/OHP setjes. Dus als die straks uitdagender worden ben ik hier schat ik 2u mee bezig... Dus die assistance oefeningen ga ik 2 sets ipv 3 doen.
De supersets kan je best met 1 min rust doen, goed voor de GPP.
 
De supersets kan je best met 1 min rust doen, goed voor de GPP.
In principe zit in het schema geen supersets. Had zelf besloten lateral raises en cable flyes te combineren + biceps/triceps. Om te zorgen dat ie geen 1:45u duurde.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven