XXL Nutrition

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Doet een beetje denken aan dat biefstukrestaurant waar ze stiekem paardenbiefdtuk verkochten.

De klanten vonden het lekker, maar er zijn nogal wat landen en culturen waar paardenvlees gevoelig ligt. De prijs ligt ook heel anders.
Vergeet de paardenmeisjes niet.

Doet een beetje denken aan dat biefstukrestaurant waar ze stiekem paardenbiefdtuk verkochten.

De klanten vonden het lekker, maar er zijn nogal wat landen en culturen waar paardenvlees gevoelig ligt. De prijs ligt ook heel anders.
We zitten op het werk gewoon vast in een vreemd systeem wat onze aanwezigheid erg waardevol maakt. Toevallig is een deel van de fabriek vanavond overgegaan van het produceren van product X-A naar X-B. De tijd dat een mengsel geproduceerd wordt is kostbaar want die zooi moet opnieuw verwerkt worden. Voor een analyse ben ik letterlijk 1 minuut fysiek bezig en moet dan bijna 30 minuten wachten. Elk uur dat we geen zuiver product maken kost €10-15k (misschien nu nog wel meer met de stijgende prijzen). Elke maand hebben we wel 1 of 2 van dit soort situaties waarin wij ontzettend veel kosten kunnen besparen door snel te handelen, bijvoorbeeld ook de aanlegtijd van grote zeeschepen.
Ooit is geopperd om het laboratorium ‘s nachts te sluiten, dan konden we met 5 man minder af en de ploegentopslag kon omlaag, maar al met al zou dat systeem €300-500k meer kosten op jaarbasis.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.764
Waarschijnlijk wil hij wel stuurbekrachtiging en schakelen op het stuur op z'n vrachtwagen... :driving:

Ja dat zou ik me heel goed kunnen voorstellen 😅 of een automaat met adaptive cruise control en lane assist 😉
Haha die combinatie is best standaard hoor op die wagens.
Is praktisch allemaal automaat, natuurlijk stuurbekrachtiging, veel wat nieuwere wagens ook ACC en als je zonder richtingaanwijzer over het lijntje gaat hoor je een zoomer om je erop te wijzen.

• #1.765
Hoe gaat het met je schouder?
Gaat gelukkig wel al weer wat beter, heb er nu met het doen van normale dingen eigenlijk praktisch geen last meer van. Ga komende week eens kijken welke oefeningen pijnvrij gedaan kunnen worden voor UB en dan zie ik het vanaf daar weer verder :)

Wordt hier nog serieus getraind of wa ?
:D

• #1.767
Wordt hier nog serieus getraind of wa ?
:D
Ik bedacht me dus ook gisteren dat mijn laatste training zaterdag was. 5 dagen amper thuis geweest deze week.
Dus morgenochtend maar weer eens wat gaan deadliften/front squatten. Met al dat gekut met die schouder en wat kleine pijnklachtjes meer vond ik het best prima om even een weekje andere dingen te doen dan in de sportschool te zijn. Kreeg m'n schouder met de grootste moeite een highbar squat positie in gedraaid de vorige training.

Een zelfrijdende electrische vrachtwagen, de droom van iedere chauffeur. Dan ben je een soort @Steks op de weg.

Dan stop ik acuut. Het moment dat ik niet meer zelf gas kan geven of remmen en niet meer aan het stuur kan draaien, is het moment dat ik ermee stop heb ik mezelf voorgenomen. Daarom ben ik bezig te oriënteren om een kraanmachinist (telescoopkraan) bewijs te halen. Wil iets achter de hand hebben.

Dan stop ik acuut. Het moment dat ik niet meer zelf gas kan geven of remmen en niet meer aan het stuur kan draaien, is het moment dat ik ermee stop heb ik mezelf voorgenomen. Daarom ben ik bezig te oriënteren om een kraanmachinist (telescoopkraan) bewijs te halen. Wil iets achter de hand hebben.
:aai:
Rustâg Mike, dat was nu juist het grapje!

Ook het werk/aanwezigheid van @Steks heeft nut voor het bedrijf waar hij werkt.

Haha die combinatie is best standaard hoor op die wagens.
Is praktisch allemaal automaat, natuurlijk stuurbekrachtiging, veel wat nieuwere wagens ook ACC en als je zonder richtingaanwijzer over het lijntje gaat hoor je een zoomer om je erop te wijzen.
Oh dat wist ik niet eens 🤣 maar wel logisch uiteraard en ook stuk veiliger 👌🏼

Gaat gelukkig wel al weer wat beter, heb er nu met het doen van normale dingen eigenlijk praktisch geen last meer van. Ga komende week eens kijken welke oefeningen pijnvrij gedaan kunnen worden voor UB en dan zie ik het vanaf daar weer verder :)
Goed te horen!! 💪🏼 en alles op geleide van de pijn he 😉

• #1.772
Weer eens trainen???
Screenshot_2022-09-07-12-48-03-38_b178807e08edee7afed235ad0d3a9ef3.jpg

Screenshot_2022-09-07-12-48-14-20_b178807e08edee7afed235ad0d3a9ef3.jpg

Beetje rug/abs.

• #1.774
  • #1.778
UB Freestyling.
Even wat zoeken naar wat de schouder ondertussen weer wel of niet kan. Ik laat al het borst werk nog minimaal 1 week liggen aangezien ik m'n schouder nog steeds regelmatig voel.
Had zelf bedacht dat de Landmine press best een goeie zou kunnen zijn om die rotator cuff wat met rust te laten.

Sets - reps - gewicht.
Uni Landmine Press: 4x12x16,25
Ez-bar chear curls: 1x6x12,5 + 3x5x12,5
Incline hammer curls: 4x12-11-10-9x10
Triceps pushdown bar: 5x17-16-15-14-13x22,5
Uni cable extensions L/H: 5x15x3,75
Uni low standing incline cable curl: 4x12-11-10-9x7,5
Kettlebell farmer carry: 5x60sec x 24kg per hand.

Moeilijk veel spierpijn in m'n rug, verder mezelf goed vermaakt met trainen. Heerlijk zo'n forse arm pump.

Heavy hammercurls & vervolgens ez stang bicep curls met een lichtgewicht meteen erachteraan tot je niet meer kan is amazing
beste bicep/onderarmen pump krijg ik daarvan :D

• #1.780
Hop. En door...
Wilde eigenlijk wel echt graag een rustdag pakken omdat ik echt gruwelijk kreupel ben van de spierpijn. Maar kon dan pas dinsdag weer trainen. Dus even nog de tandjes op elkaar, vandaag/morgen nog trainen. Daarna rust tot dinsdag :)

Beetje twijfelachtige oefening die sumo DL. Hij voelt solide. Dat bloed overal iedere keer vind ik wel echt een nadeel. Nu weer door m'n broek en sokken heen heel m'n schenen naar de klote.
Screenshot_2022-09-09-07-58-04-13_b178807e08edee7afed235ad0d3a9ef3.jpg

Screenshot_2022-09-09-07-58-17-46_b178807e08edee7afed235ad0d3a9ef3.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven